![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dit is een verdriet van de Koning, omdat Zijn volk het niet weet, waar zit zijn macht er in. Het is een vernedering voor de Parlement ook, want het werk van het Parlement is niks waard, want de Wetten, die zij schrijven, worden grof en open in de vonnissen door de rechters genegeerd. De rechters in dit land zijn despotische eigenaars. De vraag is: is er een parlementariër, wie zou een discussie willen starten rond de oprichting van controle-orgaan, een rechtbank tegen de rechters, oprichten. Afwezigheid van de verantwoordelijkheid voor de Wetsovertreding is de basis voor de overtreding van deze Wet. En vernietiging van de waarde van de Wet. De eerlijke rechters zouden toch geen probleem mee moeten hebben, want het zijn alleen de missdaders, die veroordeeld zullen worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik ging naar de rechtbank. De rechtbank heeft me veroordeeld zonder beschuldiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...roleren.dhtml# De raadkamer van Namen heeft de onmiddellijke vrijlating bevolen van een zigeunerin die ruim 1.000 euro verbraste met een gestolen bankkaart. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juni 2011 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb verschillende advocaten gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tn wat met mensen die zonder inkoken vallen? Dumpen dus? Op sreat? Je moet diabates hebben en je huis worden uitgezet. Maar mag het ook kanker zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeer gewaarheids trouw, want valt mijn koffie daarvan. De mensen kunnen nog brood tafelen.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Ligt het aan mij, want ik begrijp hier niets van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Of Jazeker en EddyBall zijn alletwee zattekes, óf alleen Jazeker is wat aangeschoten en EddyBall doet daarvan een impressie
![]()
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Beste mensen, veel dank aan iedereen, die in mijn privé heeft geschreven!
Wij gaan daar werk van maken om de misdadigers-rechters in de licht te plaatsen. Zo dat iedereen kan het zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik dank mijn oude div�*n, verkocht aan betere landgenoten wie ook met ons de dankbare eerlijkheid willen beoefenen door overleg en handschudding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou alles naar Wikileaks moeten sturen, dan barst er een serieuze etterbuil open. Ik heb duidelijke bewijzen op tape van de scheiding der machten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die rechter mag eerst wel eens deftig Nederlands leren praten.
Iets kan niet "fetisj" zijn.
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gebeurt Eddy, ik was erbij.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat houdt je tegen? En waarom wikileaks, probeer eerst eens de reguliere media, het is volop komkommertijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |