![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Wat 30.000€ per WEEK????? Dure coiffeur.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil eerlijk zijn, ik dacht dat het maar 27. of 28.000 € per week waren.
Kunt ge u inbeelden hoe ongelukkig de Laurent zich moet voelen, want die krijgt per maand maar 26.000 €'tjes. Hij is dan ook maar de 12° (twaalfde) troonopvolger.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom Fabiola?
Cuz crazies are plum crazy...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 8 juli 2011 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() per kubieke meter valt dat nog mee hoor
![]()
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() cherchez la femme
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe ze het nu gaan doen, met een goede dag, een tommahawk, morgenster of een tondeuze, ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Of mis ik de symboliek misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fabiola trekt pensioen van 30653 euro per week!!! http://forum.politics.be/showthread.php?t=116831 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, of het 28.000 of 30.500 is, op dat niveau is dat maar een detail hé. Bij de weg: je weet toch dat ze gratis in een stulpje van de staat woont; dat ze gratis (en vaak !) haar familie in Spanje bezoekt met een militair vliegtuig, dat ze bestendig een paar militairen en rijkswachters rond zich heeft als lakei die door de belastingbetaler gefinancierd wordt ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die parasietenfamilie het woordje solidariteit nog in de mond durven nemen! ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juli 2011 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze bedoelen dat wij solidair met hen moeten zijn in het ze de bek open houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is evenveel waard als niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |