![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals ik formule 1 kijk voor de crashes, ga ik denk ik eens beginnen kijken naar de koers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pff, voor de Vettel die door teveel gas z'n bochten mist en dan doorspint in't zand en over het circuit slingert. pfff
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan is het voor de renner nog een geluk dat hij zich niet in de USA bevond tijdens het ongelukje, of hij krijg nog een proces aan zijn been wegens openbare zedenschennis.
Ik ben trouwens helemaal niet klein geestig, ik kan enkel niet verdragen dat die zotten op hun fiets denken boven de wet te staan. Als iemand een openbare weg voor een bepaalde periode wil afsluiten moet die zich aan bepaalde regels houden. En nu wil het dat juist de wielerbond zijn leden aanzet om die regels met de voeten te treden. En het is altijd leuk te zien hoe de plaatselijke politie samen met hun burgemeester door de federale politie op hun fouten gewezen worden. Of hoe een politicus er op word gewezen dat hij zich ook aan de wetten moet houden en niet over de openbare wegen kan beschikken naar eigen goeddenken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer begint die tour misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Lucien van Impe (1977) ook al omver gereden door zo een Franse TV-kar. Toen werd het in de doofpot gedaan, stelletje maffiosies. ![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=9G3CIN1I
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Franse boer gaat een klacht indienen tegen Hoogerland nav het vernielen van zijn hek.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() In die toer rijden 120 auto's en 80 motoren mee. Hoeveel renners?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=uBAfMml4tno |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yamathi, Van Veen Kreidler, de Derbie van aartvijand Nieto, jankende motoren. Aalt Toersen komt ook, die wordt door zijn zoon de Kreidler opgetild. http://www.youtube.com/watch?v=fgW3QEdhPq8d |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Die gast op de foto moet toch eens af en toe zijn shortje uitdoen als er niemand in de geburen is zenne. Ik zou mij doodschamen moest ik mij naakt voor een wijf stellen voor de daad met zo'n witte kont.
Zo is af en toe uw shortje uitdoen en naakt rondlopen doe wonderen, echt waar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, de Russische vrouwen gaan nu zelfs in bikini voetballen om in de media te geraken met hun sport en dat was slechts een voetnoot in de kantlijn waard.
Dus zolang de vrouwen niet naakt op hun fiets stappen, zal men daar niets over horen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'k Geef toe dat de uitzendingen van de dames cup petanque net iets minder volk zou trekken ... ![]() Men moet in alle geval stilletjesaan sport terug lokaler maken en minder commerciëel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voetballers die niet produceren verdienen tegenwoordig meer dan veel bedrijven en voetbalploegen in de financiële problemen krijgen meer gemakkelijker steun van de overheden dan bedrijven in moeilijkheden. Voor wielenwedstrijden worden er vaak industrieterreinen afgesloten en bedrijven moeten zich maar schikken naar die gekken en het verlies maar zonder morren slikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |