![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tis ook zo, dat hoe beter ik zorg dat alles goed marcheert, des te minder ik mij zorgen moet maken en minder en minder echt zelf moet doen... automatisatie, een schoon uitvinding... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Als dat op mij was, ik heb het gelezen en zie waar mijn fout zit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leefloon Wie aanklopt bij het OCMW krijgt voortaan een pakket aangeboden, bestaande uit een job en/of een leefloon, al dan niet samen met een geïndividualiseerd project voor maatschappelijke integratie (GPMI). De cliënt krijgt via een integratiecontract kansen om uit de armoede te geraken en zich in te schakelen in de samenleving. Dan heb ik daar eigenlijk nog een vraagje bij. Als je een leefloon en een job krijgt aangeboden, krijg je dan ook nog betaald voor die job ? En is het dan niet veel nuttiger om enkel die job aan te bieden. Die gaat meer opbrengen dan het leefloon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leefloon?
Wat een eigenaardig woord. Een loon is toch een beloning voor werk?
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Russen , kunnen ook tezelfdertijd 'Moslim' zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat jij niet content bent met een schamele 1800 euro voor jou, je echtgenote en je vier kinderen. Als je daar dan nog eens je huur en je vaste kosten aftelt, blijft er niet veel meer over om van te leven. "Leefloon" is inderdaad een ongelukkig gekozen term. "Overleefloon" zou beter zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Waar men zich hier druk om maakt. Gaan ze kinderen uithongeren? Moet onze regering voor Dutroux gaan spelen?
Laatst gewijzigd door J.B good : 12 juli 2011 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het leefloon is 750€ als je alleen bent Die Rus die is met vier of vijf dus voor elk duizend gedeeld door vier of vijf, 200€ of 250€ stekevet of dikkevet word je daar ook niet van |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Terug op een rijstdieet enotje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik krijg ook gene steun voor mijnen hond of mijn andere hobby's. uiteindelijk is dat iets waar jij als persoon voor kiest, dus moet je ook maar zorgen dat ge er zelf voor kunt zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef toch zelf toe dat uw tekstje niet klopt Herr. Vraag, kiezen deze kinderen ervoor arm te zijn? Is kinderen hebben een hobby? Is verhuizen omdat je een beter leven wenst en uw kinderen eten wil geven geen noodzaak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor kinderen kies je nog altijd wel degelijk zelf. Die kinderen zelf kiezen er niet voor arm te zijn (dat beweer ik ook niet. ) In zekere zin is dat een hobby ja, ge doet dat toch niet omdat iemand dat u oplegt of omdat uw moeder of vader dat wil, en als dat zo het geval moest zijn, ... wel dan zijt ge nen dikke sukkelaar. Verhuizen om ze een beter leven te geven is geen noodzaak dat is ook een keuze die je zelf maakt. Als jij er dus voor kiest om alles te laten vallen en in het buitenland te gaan wonen (en dat heb ik ook ooit gedaand. ) dan bereid ge dat voor en dan trekt ge daar uwe plan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T is gene Audi A6 maar t kost inderdaad elke maand wel wat geld.
![]() en ja ik drink ook gene Cara pils. ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 12 juli 2011 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fout. Mijn standpunt blijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is eigenlijk de visie van de N-VA ter zake ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |