![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ze schikken zich niet naar de wet, ze eisen dat de wet zich aan hen aanpast, en er zijn hopen politiek correctelingen (PS, SPa, GROEN! ECOLO) die daar maar al te gewillig voor door het stof kruipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben hier een onafhankelijke rechterlijke macht. Jonge wat ben jij obsessief Religies hebben nu eenmaal een grote speelruimte -binnen de wet. Je zou wel terecht kunnen stellen dat het laf is dat ze zwakke secten aanpakken en de religies niet, omdat die te sterk zijn (zoals Dude deed) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik ben akkoord! ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() er is een groot verschil tussen "vrije mening", "godsdienstvrijheid" en misdaden tegen de mensheid en/of discriminatie van vrouwen, mensenhandel e.d.
Ik dacht dat het één van de gegevens was van de "arabische lente" dat o.a. de saudi-dames inzien dat het officieuze maar zeer strikte verbod dat hen treft om zelf een auto te besturen in feite een aanslag op hun menenrechten is ! In discussies met moslims is het zeer opvallend dat men er zeer sterk van overtuigd is dat het zich toeëigenen van "westerse" vrijheden door moslims of moslima's in ieder geval "onomkeerbaar" is. De vrees van "moslimizering" door een orthodoxe versie van het ware geloof is derhalve zeker niet voor morgen en zeker niet voor 2080.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |