![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 'Tolerant' en 'solidair' zijn rekbare begrippen, voor interpretatie vatbaar. Geen wonder dat verschillende culturen dit verschillend opvatten. Zelfs links en rechts definiëert dit anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik noteer wel dat geen één der geïnterresseerden zich laten zien heeft in deze draad...Misschien is hun behulpzaamheid jegens immigranten, en hun tolerantie, hun vriendschap minder oprecht als zij hier gewoonlijk willen laten uitschijnen ? Yoehoe, multikul-militanten, waar zitten jullie verstopt ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik heb zelf een voogd gehad als minderjarige en ik heb hem zelfs nooit gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Het blijft in dit topic verdacht stil uit de hoek van de voorvechters voor de verworpenen der aarde, de solidairen en verdraagzamen. Zouden ze niet antwoorden omdat ze het te druk hebben met zich aan te melden om zo iemand in huis te nemen?
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Voogden voor minderjarige asielzoekers gevraagd. Vraaagje: Is/wordt ditlatre (verplchte) adoptie ?? Eerlijk , vindit wel eeen tikkeltje .... ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ikzelf , wil & hebgeeen kindren !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 juli 2011 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |