![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is door dit soort zaken dat de wereld op zijn einde is.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() I beg to differ
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat mag ... religion kills remember that.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Dat is gelijk een wapen. Er moet nog altijd ne mens de trigger overhalen eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die religie is trouwens ook door de mens uitgevonden net zoals alle anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar we vergeten wel dat we over een hele waaier aan mensen bezig zijn he. Ze in één hok duwen is puur onrechtvaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Islam = problem Vandaar dat je daar zoveel over leest maar sommige gooien de godsdienst overhoop met de religieuzen. Maar toch blijft bij mij nog altijd de bittere vraag waarom er zo weinig respons is van de "goede" moslim. En diegene die zich dan bestempelen als zijnde goede moslim steunen liever de taliban dan de nato?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De goede moslim is dit "bevoorrecht" forum al lang ontlopen gfpatch, can U blame them? Edit: misschien is niet de islam het probleem, maar BEPAALDE moslims die het bedrijven zoals het toen in die tijd nog nodig was. Blijven steken en niet mee evolueren. Want vroeger was dat helemaal anders he. Toen was er nu eenmaal oorlog, en veel oorlog. Toen moesten er dergelijke voorschriften zijn. Toch eerbiedig dat de islam aankaart geen vrouwen en kinderen te treffen? En dat voor die tijd toen he, toen wij allemaal "barbaren" waren. Laatst gewijzigd door Alienation : 24 juli 2011 om 01:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Dat wil niet zeggen dat ik pro islam ben he suqarke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kan ook contra-Islam zijn door gerichte argumentatie te gebruiken en moddergevechten buiten te laten. Ik ben niet veel beter mijzelf, maar goed. Het is ook oké om anti-clericaal te zijn. Vroeger bestond dat ook, mensen die anti-Katholiek waren en er een storm door veroorzaakten, maar die wel degelijk konden discussiëren en intelligentie uitstraalden.
Het ligt moeilijker wanneer je zelf geen achtergrond in de religie hebt waarmee je het oneens bent, wellicht. Laatst gewijzigd door Weyland : 24 juli 2011 om 01:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er moet eindelijk eens een einde komen aan al die bullshit in de wereld. Do not feed the anger. Beware of the dog inside of you. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zo ziet de straat het en zo zal het blijven tot iemand rechtstaat en ageert. Citaat:
Gaan lopen is een trend en geen oplossing.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik krijg hier gewoon het gevoel dat men alles maar aangrijpt om moslims/islam in een slecht daglicht te stellen. En als dat werkelijk de waarheid is, dan ben ik diep teleurgesteld in mijn medemensen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wij kennen geen sharia en dergelijke anders was er om te beginnen al geen probleem. Islam is een volledige doctrine draai en keer het hoe je wil. Geloof, politiek en wet. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ik heb ze al genoeg als beest bezig gezien. Real or fake hij doet zich voor als het goede voorbeeld.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 24 juli 2011 om 01:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik merk van mezelf ook dat ik een aangenamer mens ben wanneer ik die fora minder bezoek en meer buitenkom. Ik denk dat velen dit wel hebben. Het probleem is dat het internet jezelf zo indiscreet maakt omdat je geen oogcontact hebt met de personen waarmee je converseert.
Laatst gewijzigd door Weyland : 24 juli 2011 om 02:03. |
![]() |
![]() |