![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Ik bedoelde uiteraard naar landen die nog altijd zo'n vieze monocultuur hebben zoals Japan, China, Korea, enz. Die kunnen we beter diversifiëren, want diversiteit is prachtig.
Misschien had ik dat er beter even bij gezegd. Dacht dat het duidelijk was wat ik bedoelde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb deze draad gekozen omdat ik dit niet wou zien verdwijnen, ik twijfelde ook tussen Europa en binnenland. Het gaat niet echt rechtstreeks over Oslo maar over de Fans van Breivik. Waarom noem je mij wisord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Italiaanse parlementariër verdedigt Breivik ROME - De Italiaanse Europarlementariër Mario Borghezio heeft voor een nieuwe rel gezorgd door de ideeën van de Noorse terrorist Anders Behring Breivik „ten diepste gezond” te noemen. De politicus van de Lega Nord, de juniorpartner in Silvio Berlusconi's centrumrechtse coalitie, was maandagavond op de radio vol lof over diens 'nee' tegen de multiculturele samenleving. De Italiaanse europarlementariër Borghezio De Italiaanse europarlementariër Borghezio Borghezio hekelde de Europese besluiteloosheid ten aanzien van de „islamitische invasie” waartegen moet worden opgetreden zoals in de middeleeuwen door de Tempeliers, kruisridders die ook een voorbeeld van Breivik zijn. In mei baarde Borghezio al opzien door de voormalige Bosnisch-Servische legerleider Ratko Mladic na zijn arrestatie een 'patriot' te noemen. „De Serviërs hadden de oprukkende islam in Europa kunnen stoppen, maar men heeft ze dat niet laten doen”, aldus Borghezio toen, die zei dat hij Mladic in Scheveningen wilde gaan bezoeken. Critici noemden Borghezio dinsdag het Europarlement onwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door J.B good : 26 juli 2011 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsja, ziekelijk inderdaad. In feite compleet geschift. Net als de duizenden moslims die aan het juichen waren na 9/11.
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Ach zo?
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Nog een beetje C/P:
![]() Wilders noemt Breivik waanzinnige Geert Wilders (PVV) in de Tweede Kamer Geert Wilders (PVV) in de Tweede Kamer ANP Toegevoegd: dinsdag 26 jul 2011, 12:11 Update: dinsdag 26 jul 2011, 12:28 PVV-leider Wilders heeft nog eens nadrukkelijk afstand genomen van de terreuraanslagen in Noorwegen. In een verklaring spreekt hij van een "brute moord" die de PVV diep heeft geschokt. "Het manifest van de dader maakt duidelijk dat het hier gaat om een waanzinnige," staat in de verklaring. "Hij wil samenwerken met Al Qaida (waar hij grote bewondering voor koestert), hunkert naar het opblazen van steden, droomt van ridders die zichzelf op chirurgische wijze mutileren en wil zijn held Karadzic ontmoeten." Wilders noemt het walgelijk dat Breivik in zijn manifest verwijst naar de PVV. "Dat de strijd tegen de islamisering door een psychopaat op gewelddadige wijze wordt misbruikt is walgelijk en een slag in het gezicht voor de wereldwijde anti-islambeweging," schijft Wilders. Verknipte idioot Wilders vindt dat de PVV en hijzelf er niet voor verantwoordelijk kunnen worden gehouden dat - wat hij noemt - een verknipte idioot de vrijheidslievende anti-islamiserings-idealen op een gewelddadige manier misbruikt. Hart en nieren "We zijn democraten in hart en nieren. De PVV heeft nooit en te nimmer opgeroepen tot geweld, zal dat ook nooit doen," aldus Wildes. De PVV-leider wijst erop dat PVV'ers geloven in de kracht van de stembus en "niet in bommen en pistolen". De PVV-voorman kwam zaterdag, een dag na de aanslagen in Noorwegen, al met een eerste veroordeling. In de eerste verklaring sprak Wilders over een "vreselijke aanslag". Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juli 2011 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister