![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]()
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haitla! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht al... "Raf??"
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 27 juli 2011 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Jacky heeft idd geen kapsones. Zij is gewoon wie ze is. Kunnen velen een vb aanemen. Die vrouw heeft veel ongeluk gekend in haar leven, oa een kind verloren, een relatie gehad met een heel gewelddadige man die haar mishandelde...chapeau dat ze staat waar ze nu is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 3, 4, 6 en 13 zijn in ieder geval authentiek.
Jacky Lafon heeft vroeger nog een taverne gehad in Deurne (Het Koffiekoekske), waar de kleine Steve_M, samen met mama en papa na het wekelijkse bezoek aan de markt al eens een omeletje at. Het zat daar vol met oude knarren, waarvoor JL dan hun eten voorsneed. Respect! http://www.youtube.com/watch?v=kX3-BK4w8vY EDIT: het blijft natuurlijk wel een draak. Laatst gewijzigd door Steve_M : 27 juli 2011 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Jacky is heel zwaar verbrand geweest in haar gezicht. Zij is dus een brand-slachtoffer. Is het echt nodig om hier te zeggen dat zij lelijk is? Kan u ooit ook overkomen se. Ten tweede is Jacky al een stuk in de 60. Ik vind haar er uiteindelijk nog heel goed uitzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ze kan wel goed met bejaarden om, dat dan weer wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zei pertang altijd vriendelijk ne goeiendag. Op zich wel een toffe madam.
Maar 'k kan me voorstellen dat er mensen zijn die in haar, haar filmpersonage zien. Ik ken die serie niet echt maar 'k lees ook "de boekskes" bij den doktoor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik neem aan dat dit tegen mij was.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, daar kwam ik nog goed weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Swat, de citaten zijn (op de enkele valse na) wel allemaal echt van haar, en de bedoeling is dus om te raden welke niet van haar zijn. Dus raden maar... (kleine tip, 13 is alvast waar, puntje voor Steve-M ![]() Laatst gewijzigd door poekieJ : 27 juli 2011 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oh ja, je hebt "gehoord" dat...'t is van horen zeggen dus... En dat er tien van de citaten echt zijn, dat heb je natuurlijk uit den Dag allemaal of de Story. Soit (niet swat): je opent hier een draad zonder 1 enkel bewijs van wat je post. Gewoon van horen zeggen en uit de boekskes. Proficiat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, moet dat? Naar mijn weten woont zij aan de andere kant van 't land van hieruit. Ik vind het gewoon goedkoop om een medemens belachelijk te maken. Dit enkel op basis van "horen zeggen" en vermoedens. Ik kan niet tegen achterbaksheid want dat is het. Van thuis, veilig achter uw pc'tje anderen uitschelden en/of belachelijk maken in alle anonimiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Jonges zeg, jullie zo opjagen voor een soapkarakter. Van meeleven gesproken.
![]() of die nu in het echt een zatte teut is of nie, liggen jullie daar nu echt wakker van? ![]()
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |