![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dit lijkt me toch tamelijk zwak om op te moeten reageren ... gaan we dan niet teveel moeten schrappen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen dat het stuk racistisch is, als reactie op sommige bijdragen die menen dat de waarheid ook eens mag gezegd worden. Welke waarheid Anna? Dat Joden in mei samendrommen op de dijk in Knokke alsof de hele diaspora daar verzameld is, niet uit de weg willen gaan aangezien ze het uitverkoren volk zijn, pijpekrullen en pruiken dragen, en het dan nog bestaan om niet te begrijpen dat "we" hen niet mogen? De perceptie van de schrijver, die op zijn zachtst gezegd dit stuk vanuit een zeker antisement schrijft, is dus de waarheid?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeveel miljoenen zijn er in de VS geneuveld aan dictators en extremistische populisten? Geen - en zij hebben totaal geen beperkingen op het uiten van meningen... uw argument slaat nergens op. Zoals reeds gezegd is het niet de bedoeling van extremisme tegen te werken (dat doet men niet via een verbod nb, dat werkt niet) het is de bedoeling Vlaams Nationalisten in het verdomhoekje te duwen... en linkse bullshit te verkopen als het enige aanvaardbare doctrine... in feite maakt het CGKR er racisten bij, ipv verzoening te bevorderen.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 4 augustus 2011 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 4 augustus 2011 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Goed gezegd. Wanneer gaat men het in Europa eindelijk eens doorkrijgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die mensen gaan niet uit de weg ? Wat is dat voor onzin ? Ik woonde vijftig jaar in Antwerpen, passeerde bijna dagelijks langs de Pelikaanstraat en omgeving waar je alleen maar Israelieten met zwarte hoeden en pijpekrullen ziet, maar ik heb daar nooit last gehad omdat "zij" niet uit mijn weg gingen. Niemand botste met opzet tegen iemand anders op, gedurende al die jaren... Ik herinner mij een bioskoop-voorstelling bijgewoond te hebben ergens in de late jaren tachtig in de "Cartoons" (bestaat die bioskoop trouwens nog ?) waar Duck Soup werd vertoond met de Marx-Brothers. Er waren een heleboel jongere Israelieten aanwezig, compleet met pijpekrullen. En wat dan nog ? De Amerikaanse Marx-Brothers waren van Joodse origine maar dat doet niets af van hun komische talenten. Er was die avond een overwegend jong en Joods publiek aanwezig in de zaal. Dat stoorde mij niet en ik denk niet dat ik hen stoorde. Na afloop van de film ging iedereen zijns weegs. Er werden geen kontakten gelegd, maar is dat een minpunt ? Legt men altijd kontakten met andere mensen bij een bioskoopbezoekje ? Neen, toch. Wat zijn al deze commentaren voor nonsens ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien kritiek op een religie niet zou mogen, zouden bepaalde criminele opinies en organisaties zoals de Creativity Movement of Scientology een veilige haven hebben door ze te overgieten met een religieus sausje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch mag jij nog steeds onverdroten verdergaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
EDIT: en alsof iedere rechtse echt voor een volledige vrijheid van meningsuiting is. Laatst gewijzigd door Steve_M : 4 augustus 2011 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik zie nergens dat hij aanzet tot haatvolle praktijken ofzo tege die mensen...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe hypocriet kan Jambon zijn? En bij uitbreiding zijn partij? Zijn dat nu echt zo'n hielenlikkers van de joden geworden of hoe zit dat? Ach ja, Antwerpen 2012 zeker?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een andere topic haalde ik de hypocrisie van dat spionnencentrum al aan. http://forum.politics.be/showthread.php?t=156832 Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 4 augustus 2011 om 22:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We zijn met het CGKR en het links gezever (zie de straffeloosheid en no-go zones in Berussel) goed op weg dezelfde kant op te gaan. Het zal ooit te veel van dat zijn, en dan hebben we plots met miljoenen Breiviks geconfronteerd...
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet veralgemenen aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja VB blaast de laatste jaren toch ook maar warm en koud rond die problematiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelfs de 'linkse' buren waren hierdoor gedegouteerd en jij gaat nu afkomen dat dat niet waar is? ![]() |
|
![]() |
![]() |