![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Neen U heeft gelijk. Er zal nooit een knokploeg komen, omdat het niet wettelijk is en wij daar te braaf voor zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien dus enkel de "stouterikken" vuurwapens hebben zal de escalatie rap gedaan zijn. Of wacht wat, was de overheid er niet om de burgers te beschermen? Oei, blijkbaar niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Misschien moeten we eens op straat komen en onze stem opeisen? Tzou ook al veel helpen... Niet betogen he, letterlijk uw stem opeisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Welkom in belgie waar burgers verplicht als tamme schapen en zonder morren moeten toekijken hoe ze van kant gemaakt worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Ik wil u niet bespotten of beledigen, maar vindt u ook niet dat deze post nogal sterk ironisch is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Nix aan te vragen, de politie moet bij ons staan ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons bij staan? Daarmee dat dit topic gaat over burgers die van pure armoe een knokploeg samenstellen? Neen, net als in GB is er bitter weinig steun van politie. En zelfs al willen ze dat wel, ze hangen ook vast aan degenen die de bevelen geven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan gaat de staat pas in haar broek kakken, als er gin verdediging meer is. Wedden dat ze dan wel het leger zullen raadplegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Omdat wat ik begrijp uit uw post heeft u enerzijds kritiek op de overheersende schaapjes-mentaliteit (wat volgens mij volledig terecht is) en heeft u zelfs de wil om op straat te komen, maar anderzijds laat u doorschijnen dat u voor een deel zelf ook onderhevig bent aan deze mentaliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schaapjesmentaliteit lijkt me voor een groot deel te komen uit een te groot vertrouwen in de overheid. De mensen laten het maar gebeuren en denken dat als de nood het hoogst is de redding bij het ministerie ligt. Niet dus... Kijk naar Aliennation, denken dat de politie "ons" zal bijstaan als we zomaar op straat komen zonder boe of ba? Ik denk dat de politie snel iedereen in de boeien zal slaan. Op straat komen, je stem laten horen en dergelijke kan al eens leuk zijn en het zal zeker een dag of drie de kranten vullen, waarna het weer naar af gaat. Dan denk ik dat ik persoonlijk liever op mezelf vertrouw, zonder daarom schaap te zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Maar kdenk kik da niet man
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, onze overheid wil niet dat de burgers weerbaar zijn. Onze politici beschermen zichzelf en hun portefeuilles nogal grondig.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Anders Breivik; gewoon van 'Target' vergist, - zoniet; wel iemand met 'schot' in zijn ideeën.
Manifestje nog maar even doornemen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() In London blijkt het nu min of meer overgenomen door privé milities (de Sikhs, Turken en Koerden hebben zich verschanst in hun eigendommen).
Citaat:
zie ook: http://nos.nl/video/263263-rustige-nacht-in-londen.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er van verbaasd dat de Sikh gemeenschap er zo lang over heeft gedaan.
Of moeten we het zien als een misser van de pers? Hier in Vilvoorde zullen we niet al te snel rellen zien rond de Sikh tempel.