![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan natuurlijk het detaïl der waanzin. "waanzin bestaat er in een actie eindeloos te herhalen in het denkbeeld dat het een andere reactie opleverd". We zijn het er wel over eens dat de acties der waanzinnigen geen deftig voorbeeld kunnen leveren, hoop ik. Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
neen, dat weet ik niet, interesseert me ook niet, je weet gewoon dat hoe bruter jij te werk gaat, hoe bruter de crimineler te werk gaan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het linkje dat jij hier post, gaat over een voorval van eind april 2009, terwijl het in mijn openingspost gaat over iets wat plaatsvond op 9 augustus 2011.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft ze al ver gebracht moet ik zeggen al hun gepraat, al miljoenen en miljoenen euro's aan verzekeringskosten, ik en gij betalen dat aan de pomp he. Mijn oplossing, ze weten dat piratennestje zitten, bomberdeer half Somallie plat, zijn die sukkelaars die door die moslimrebellen eten en verzorging ontzegd worden meteen ook geholpen. Compasie moet ge met dat tuig niet hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dan toch wel vreemd dat soldaten van datzelfde schip (de admiral panteleev) toevallig ook 7 kalachnikov machinepistolen vonden op een somalische piratenboot eergisteren nietwaar, hetzelfde aantal als in april 2009. Misschien moet je eens leren dat de opgegeven datum van een filmpje op een videosite niet noodzakelijk overeenkomt met de datum waarop dat filmpje gemaakt werd. Vooral omdat hetzelfde filmpje op youtube werd opgeladen iop 9 juli 2010. http://www.youtube.com/watch?v=No8iDPlbYwE ![]() We hebben dus vermoedelijk bewijs van tijdreizen volgens jou? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 11 augustus 2011 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Holy shit maat als dat echt is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En half Somalië platbombarderen zal niets uithalen, tenzij je een Afrika wilt creëren dat het westen (nog) slechter gezind is.
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geloof niet dat men in deze draad begrepen heeft waar het om ging.
Kijk eens rustig naar de aanleiding c.q. voorgeschiedenis. Misschien dat e.e.a. dan duidelijk wordt ......
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie over de grens gaat, moet consequent de gevolgen dragen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De winnaar, die mag gaan leiden nietwaar. Het recht van de sterkste.
![]() |
#33 |
|
![]() Dit soort menselijk afval heeft een koppeltje lui in een zeilboot koelbloedig om zeep geholpen. Zonder aanleiding, alleen om dat ze het ongeluk hadden in de handen te vallen van dit soort genetisch ongeluk.
Wat de Russen hebben gedaan is het tonen van karakter. Onze maffieuze politici hebben dat niet meer.
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry dat ik de pret even kom bederven, maar uit de beelden en de vertaling uit het russisch blijkt helemaal niet dat die piraten opgeblazen werden door de russen. Het gesprek gaat o.a. over het sorteren van pakistanis en iraniers op dat schip... over somalis wordt weinig of niks gezegd en over opblazen met piraten op dat schip helemaal niks. Wel commentaren hoe het schip in twee breekt bij de explosie.
Er valt ook op russische sites weinig of niks terug te vinden over de afloop van dit incident. Men spreekt elders over gevangenneming van de gijzelaars en that's it. Wellicht willen de russen bewust het lot van die piraten in het ongewisse laten zodat dit wilde gerucht van opblazen met piraten aan boord als afschrikmiddel kan dienen. Bottom line: dit verhaalke van piraten met het schip mee op te blazen is dikke zever. Inclusief de verantwoording met oud zeerecht die erbij gehaald wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Na lezing van je bericht heb ik het beeldmateriaal nog eens bekeken. Het ging hier om de kaping van een Russische tanker.
Alhoewel ik mijn mening omtrent de Somaliers niet verander, heb jij hier en ten deze denk ik wel gelijk. Niet dat dat voor mij enig verschil zou uitmaken want een bemanning is volstrekt weerloos tegen kapers. Vuurwapens mogen wel aan boord maar wie kan er mee omgaan en wie durft er te schieten als het puntje bij het paaltje komt? Het is nu de hele approach van de Bab el Mandeb plus een flink deel rondom Yemen en Socotra dat zich verder langs de hele kustlijn uitstrekt dat geïnfecteerd is.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 11 augustus 2011 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Piraat zijn is een risicoberoep, dat weet je voor je eraan begint. Ik herinner nog dat in de jaren 80 een Sovjet marine schip werd overvallen in de haven van Lagos, Nigeria. De boeven maakten een slechte keuze want ze werden allemaal afgeknald. Sindsdien werden geen Russische of Sovjetschepen meer overvallen in Nigeria. Alleszins zullen de piraten hun tijd in Russische captivity waarschijnlijk nog lang herinneren. Laatst gewijzigd door tomm : 15 augustus 2011 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn onverbiddelijk voor mensen die het slecht met hen menen, en zien het nut niet in van vriendelijk zijn tegen mensen die je niet kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Dit is een mooi bewijs van hoe manipulatief 'media' is geworden. Nu kan niemand nog ontkennen dat 'media' dikwijls doelbewust informatie verdraait.
![]() |
#40 |
|
![]() Het bizarre van alles is dat dit hele spel zich afspeelt onder de ogen van de Euromaffia en de Yankensletten die nota bene een basis op het eiland Socotra hebben, zeg maar in het hart van het operatieterrein van de Somalische shifta' s. Met een enkele grote operatie op de drie Somalische piraten centra en de vernietiging van hun botenfabriek in Bosaaso kunnen ze de piratenactiviteiten voor jaren ongedaan maken.
De Euromaffia heeft voldoende schepen plus manschappen om een De Ruyter-waardige operatie het Somalische varkenskot uit te mesten. Maar de politieke schooiers in Brussel gaan een duidelijk aanpakbeleid uit de weg. De weg naar gemakzucht loopt over Brussel, zullen we maar zeggen.