![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb heel wat reaults misbruikt, ... ja firmawagens....
160 000 km op ne renault megane, alle dagen km's mee gedaan, en de enige kosten die je daar aan had was op 60 000 km eens de banden vervangen, en af en toe de koplampen (ja franse auto's en electronica... ) Mijn schoonbroer vervloekte zijne Espace bvb, altijd shit met de radio. Andere Megane, break deze keer, was nog relatief nieuw toen de turbo darm erafsprong, (op de ring,... ) tegen 45 met 0 vermogen naar de garage getuft en t probleem was opgelost, nooit problemen mee gehad, (ingeruild voor iets anders op 60 000 km ) Volkswagen Bora, diesel zonder turbo, nen blok of de baan maar een slak, niet te doen en olie zuipen, ik heb al met veel auto's gereden, maar die sloeg werkelijk alles, tegen 160 afgekomen van Bremen en aan de gens kon ik er al een bus olie op kappen... wat een kruk. Renault Scenic, geweldige wagen (eerste generatie ) had zelf zo een ding om blikskes te koelen, fantastische optie. Juist eens een klein electronica probleem mee gehad, (ja made in france, ... ) Land Rover, ne freelander, (vorige generatie) geweldige auto, targa dak, ruit vanachter die kan zakken, juist eens een electronica probleem mee gehad (kabelke dat loshing) en dan eens een serieuze kost aan de versnelingsbak, ... schijf versleten, maar als ge zo een massa koppel hebt, weet ge dat als ge die ook gebruikt, dat het vroeg of laat wel eens,... al bij al, persoonlijk een van de tofste bakskes waar ik ooit mee gereden heb, en als ik ooit de gelegenheid heb om nen defender 90 op de kop te tikken voor zo wat mee rond te crossen, dan zie ik mij dat nog wel doen. Betrouwbaarste voertuig, ... misschien wel de Toyota Corolla, buiten een kapotte batterie en nen half afgebroken contactsleutel eigenlijk nooit wat mee gehad. Nu rij ik rond met ne Volvo en ik moet zeggen, dat is pure perfectie, relatief snel (voor een mazout stoof) , prima zetels (beter als in die LR en dat is al 100 % topkwaliteit) , grote laadruimte. Als je een grote auto zoekt, ge krijgt meer auto voor uw geld dan bij die andere A merken, laat het ons zo zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Lada heeft dan weer de beste achterruitverwarming.
Dat is voor als je hem in gang moet duwen, zodat uw handen niet koud hebben. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 18 augustus 2011 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge banken begint plat te leggen en de voorzetel laat zaken wordt dat een enorme laadruimte. (die billie kasten van Ikea zijn volgens mij ook voor Volvo's ontworpen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
citroen en seat zijn dan weer af te raden
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koop nooit, ik herhaal, NOOIT ne citroën
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, daarmee moogt ge inderdaad al blij zijn als uw ruitewissers niet aanschieten als ge op de pinker duwt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moogt al blij zijn dat er dan iets werkt...
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() edde weer pech gehad vandeweek ofzo?
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is't mijne cd-speler, cd zit vast
![]() En uitlaat rammelt
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haalt dien uitlaat er gewoon af wa zit da daar eigenlijk onder te doen ? ![]()
i am the lord and i have the power live your life your own way because it's too short to live by the rules of others Laatst gewijzigd door dark_lord_of_belgium : 18 augustus 2011 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vroeg of laat snij ik gewoon da stuk metaal deraf ![]() Nuja, da hebben al mijn uitlaten al gehad ze, alsof ze nie constant tegen 150km/u (of meer) kunnen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |