![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet. Je moet op zijn volks gezegd 'gek' zijn op die oorlogsweg te willen bewandelen in het atoomtijdperk. Daarom dat ik het grootste gevaar zie vanuit dit soort van 'goddelijke uitverkorenheid' en geloof in de noodzaak van een armagedon om de komst van de messias voor te bereiden en dergelijke. Die tendens bestaat. Je zou er bijna antireligieus van worden.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 augustus 2011 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onbelangrijk zou ik fenomeen niet noemen als ze mee dingen naar het presidentschap en hoge posities bekleden, nu reeds. Interessant is ook dat bijna de helft van de militaire top in de VS gelooft in een soort van komende Apocalyps, las ik ergens. Hoe is het zover gekomen? Wie stuurt erop aan om dit gedachtengoed te implementeren? Dit is geen toeval Albrecht. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 augustus 2011 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://brabosh.com/2011/06/26/pqpct-bue-2/
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met Russen hebben we het meeste gemeen, en het zijn onze naaste buren. India gaat binnenkort China overtreffen, zij zijn talrijk, ambitieus en goed geschoold...Dat zouden al interressante partners zijn om de komende storm door te komen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 augustus 2011 om 14:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
p.s. Ik dacht dat het gelijkstellen van zionisme, het Israëlische regime en de joodse geloofsgemeenschap antisemitisch was.
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Nee, je snapt er niks van. Strijden tegen Israël en tegen het zionisme = antisemitisch. Israël en Zionisme zijn het excuus, Jodenhaat de brandstof en antisemitisme het werkelijke motief.
![]() |
#29 |
|
![]() Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Ik dacht even dat ze Joods was maar dat komt door het volgende: "Michele Bachmann is a Christian but she says she considers her heritage to be Jewish because it is the foundation and roots of her faith as a Christian. She has traveled to Israel four times (once as a young girl and three times as a member of Congress)."
![]() |
#30 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
- Als bepaalde orthodox-joodse kringen vanuit hun religieuze visie een joodse staat verwerpen, zijn dat dan antisemieten? - Is de Unie van Progressieve Joden in België antisemtisch? Of zou het kunnen dat elke kritiek op het zionisme of op Israël door de apologeten ervan noodzakelijkwijs als antisemitisch moet worden voorgesteld op de legitimiteit ervan te ondermijnen en een mistgordijn op te trekken rond de immense misdaden van het Israëlische regime. Die pogingen verliezen steeds meer hun impact en ik noch anderen laten zich daardoor intimideren.
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Hoe wij dergelijke "antisemitische" Joden heten die tegen Israël zijn? Verschillend namen bv "As-a-Jew" (Joden die denken dat zij als Jood het alleenrecht hebben om over Israël te spreken en de [ver]oordelen) of ook "zelf hatende Joden". Wat mezelf betreft: ik ben in de eerste plaats pro-Israël en steun iedereen die daar hetzelfde over denkt, Jood of geen Jood. Ik ben dus helemaal geen"Jodenlover" maar gewoon tegen racisme, discriminatie en antisemitisme zonder een bepaalde voorkeur.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 19 augustus 2011 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En daarbij heeft u blijkbaar geen probleem uw bondgenoten te zoeken bij figuren en groepen die de uiteindelijke vernietiging van alle joden, en uiteraard ook Israël, voorstaan.
Preguntando caminamos! Laatst gewijzigd door Flashheart : 19 augustus 2011 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Waarmee u dus toegeeft dat u kritiek op Israël gelijkstelt aan "tegen Israël zijn"?
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is dat in wezen iets anders dan pro-België, pro-Vlaanderen, pro-Bruxelles,pro-europees, pro-USA etc.. Os het speciaal omdat de perceptie ovedr die staat er één is van een immigratieland van een speciale aard ? Onlangs kwam ik te weten dat Dr. L.L. Zamenhof als anti-zionistische jood zelfs zover ging om de verdrijving van de joden uit Palestina te ontkennen. Waarop zijn wel zeer controversiële theorie op gebazeerd is weet ik (voorlopig) niet. In de veronderstelling dat deze theorie correct is plaatst ze de zionistische benadering van "terugkeer naar het heilig land" wel in een speciaal daglicht.
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Top Rabbi Exposes Jewish Racism! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Alleen de finaciele onderlaag van de Joden (en hun nakomelingen) zitten in Israel. De rest kuntb u vinden verspreid over de wereld maar geconcentreerd in de VS.
De mentaliteit in de VS - geld en nog eens geld is de grootste spraakmaker. En anders niets. Want de gemiddelde Amerikaan heeft een bloedhekel aan Joden.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moslims zijn slecht geïnformeerd en georganiseerd, en vormen totaal geen gevaar voor de samenleving. Het VB moet zich dringend herbronnen en tot de conclusie komen dat ze zelf slaafjes van het jodendom zijn geworden. Het VB moet zich dan ook volledig ontdoen van die Joodse invloeden, om terug geloofwaardig te worden en de strijd aan binden tégen het zionisme. Laatst gewijzigd door bgf324 : 20 augustus 2011 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Dit is een van de Mea Shearim - Jeruzalem drijft er als het ware op en deze Joden zijn mordicus tegen de Staat Israël. Dus niets nieuws onder de zon. Ondertussen drijven ze wel heimelijk hun eigen politiek en eten van de staat die ze naar buiten toe wensen te ontbinden.
![]() |