Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 11 juni 2004, 09:37   #21
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Ging BHV dan niet gesplitst worden vòòr de verkiezingen?
als de Blok mandatarissen zouden weten hoe ze een wet moeten stemmen was die al gesplitst
Daar heeft het Blok idd een zware fout gemaakt.

Maar dat verandert niets aan het feit dat de splitsing van BHV intussen al van vòòr naar n�* de verkiezingen is verhuisd. What's next?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 11 juni 2004, 09:39   #22
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
als de Blok mandatarissen zouden weten hoe ze een wet moeten stemmen was die al gesplitst

Maar dat verandert niets aan het feit dat de splitsing van BHV intussen al van vòòr naar n�* de verkiezingen is verhuisd. What's next?
naar mijn weten distel kun je maar op de groene knop duwen, ik denk niet dat het kartel de vinger mag vasthouden van andere partijen. Dus flauw om dit aan het Kartel te smeren.
giserke is offline  
Oud 11 juni 2004, 09:49   #23
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Ikzelf heb niets tegen NVA, alleen ben ik nogal kritisch ingesteld.

Zolang ze in de oppositie zat was ze m.i. waardeloos, een afschilfering van VB stemmen die nergens toe diende behalve dan de positie van het Blok verzwakken. Nu met het kartel... wel, ik heb er zo m'n twijfels over dat ze echt gaan kunnen wegen op de besluitvorming.

Ik hoop dat ze hun punten kunnen doordrijven, en moest dat lukken, ik zou het alleen maar toejuichen, maar ik vrees dat het er niet van gaat komen.

Jammer dat YL en GB het Blok niet zien zitten... Voor veel van hun punten konden ze zich geen gelijkgestemdere coalitiepartner wensen.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 11 juni 2004, 09:59   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

naar mijn weten distel kun je maar op de groene knop duwen, ik denk niet dat het kartel de vinger mag vasthouden van andere partijen. Dus flauw om dit aan het Kartel te smeren.
Dat had het Kartel dan maar moeten weten toen zij verklaarden dat de splitsing moest en zou voor de verkiezingen komen. Het Kartel smeert dit dus zichzelf aan.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 11 juni 2004, 10:04   #25
TL
Burger

TL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Die transferts.... indien ze werkelijk zouden bestaan... hoe gaan de windbuilen van het VB en eventueel het NVA die echt kunnen afschaffen...????

door het boeltje te blokkeren...???
door de wapens op te nemen en een nieuw Libanon of Ierland of Palestina/Israël in het leven te roepen...???

misschien een stom vraagje van jullie ouwe knar... maar ik heb nog nergens op geen enkel debat een serieus realiseerbaar voorstel terzake gehoord...
men verwijt Guy dat hij loze bloften doet...
maar de voorstanders van het be-eindigen van die zogezegde transferts hebben nog niets echt werkbaars gezegd terzake...
Ik zal die transfers niet betwijfelen: ze zijn er.

Maar ik zie ook geen manier om meteen aan dat geld te komen, zonder de onafhankelijkheid uit te roepen.

Het Vlaams Blok heeft dus niets in handen...

Tl
Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk."
TL is offline  
Oud 11 juni 2004, 10:06   #26
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater

En jullie gaan toch niet meeregeren met de sossen he?

Man man man, dat wordt nog lachen met die Bourgeois. Nu beginnen ze zelfs hun communautair taaltje al af te zwakken... .

Verder zei Bourgeois altijd: "ik ben tegen het cordon sanitaire". Nu blijkt dat hij zeker niet akkoorden wil afsluiten met het VB, ook al is zijn achterban tegen dat cordon. Dit zal hem ongetwijfeld weer een pak stemmen kosten... . Ze doen maar.
hij heeft gezegt geen regering met het Blok te willen, dat is iets heel anders
Serieus? Leg mij eens het verschil uit. Zeker als je weet dat het Blok en N-VA 79% overeenkomsten vertonen. Dat is gewoon voor een cordon zijn, mijn beste Giserke. Je mag ook niet vergeten dat Bourgeois zowaar de grootste blokvreter van allen is. Jammer, dat wel.
Verhofstadthater is offline  
Oud 11 juni 2004, 10:39   #27
Jo23
Vreemdeling

Standaard

In het groot debat van vorige zondag op vrt was slechts 35% voor een Vlaamse onafhankelijkheid. Ik wil mij niet blindstaren op dit cijfer, maar stel nu eens dat de meerderheid van de vlamingen geen onafhankelijkheid willen. Wat gaat het Vlaams Blok dan doen of de NVA? Gaat men even goed naar het volk luisteren zoals men in Spanje gedaan heeft bij de Irakoorlog waar meer dan 80% van de bevolking tegen de oorlog was? Moet onze "democratie" er zo uitzien?
Dan is er ook nog een "klein probleempje" dat men een 2/3 meerderheid moet krijgen in het federaal parlement om de onafhankelijkheid te bewerkstelligen. Ik zie geen enkele Waal voor die onafhankelijkheid stemmen hoor (misschien binnen 100jaar wel, als Wallonie in een economisch betere situatie terecht komt als Vlaanderen en zij het beu zijn om transfergelden aan vlaanderen te geven).
Vlaamse onafhankelijkheid is onmogelijk te bereiken op een democratische manier. Natuurlijk moet er wel een mogelijkheid zijn om over bepaalde zaken te discusiëren met de Walen en zo een betere federale staat te krijgen. Maar staat het Vlaams Blok wel open voor onderhandelingen met Wallonië? Zij willen toch een volledige onafhankelijkheid niet?
Jo23 is offline  
Oud 11 juni 2004, 10:41   #28
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ging BHV dan niet gesplitst worden vòòr de verkiezingen?
als de Blok mandatarissen zouden weten hoe ze een wet moeten stemmen was die al gesplitst :twisted:
Inderdaad, ze hadden per ongeluk op het verkeerde knopje gedrukt :oops: :lol:
Calle is offline  
Oud 11 juni 2004, 10:50   #29
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo23
In het groot debat van vorige zondag op vrt was slechts 35% voor een Vlaamse onafhankelijkheid. Ik wil mij niet blindstaren op dit cijfer, maar stel nu eens dat de meerderheid van de vlamingen geen onafhankelijkheid willen. Wat gaat het Vlaams Blok dan doen of de NVA? Gaat men even goed naar het volk luisteren zoals men in Spanje gedaan heeft bij de Irakoorlog waar meer dan 80% van de bevolking tegen de oorlog was? Moet onze "democratie" er zo uitzien?
Dan is er ook nog een "klein probleempje" dat men een 2/3 meerderheid moet krijgen in het federaal parlement om de onafhankelijkheid te bewerkstelligen. Ik zie geen enkele Waal voor die onafhankelijkheid stemmen hoor (misschien binnen 100jaar wel, als Wallonie in een economisch betere situatie terecht komt als Vlaanderen en zij het beu zijn om transfergelden aan vlaanderen te geven).
Vlaamse onafhankelijkheid is onmogelijk te bereiken op een democratische manier. Natuurlijk moet er wel een mogelijkheid zijn om over bepaalde zaken te discusiëren met de Walen en zo een betere federale staat te krijgen. Maar staat het Vlaams Blok wel open voor onderhandelingen met Wallonië? Zij willen toch een volledige onafhankelijkheid niet?
Dat is juist het punt waarom het Blok NOOIT kan slagen. De N-VA wil op de eerste plaats stapsgewijs de gewesten autonomer maken om de misbruiken van het Waalse gewest tot een minimum te beperken. En de Vlamingen op een CORRECTE manier duidelijk maken dat we een volk zijn met een eigen project, dat moet groeien naar een verzelfstandiging.
De N-VA heeft dan ook ingezien als je wil streven naar onafhankelijkheid dat je de sociale partners moet overtuigen van het Vlaamse project. Daar zijn we sinds het ontstaan van het Kartel serieuze vorderingen aan het bekomen in de bewustwording van de noodzaak van verzelfstandiging. Nu al zit de N-VA dankzij het Kartel rond tafel met vakbonden, mutualiteiten, belangengroepen van bedrijven enz…
giserke is offline  
Oud 11 juni 2004, 11:03   #30
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat is juist het punt waarom het Blok NOOIT kan slagen. De N-VA wil op de eerste plaats stapsgewijs de gewesten autonomer maken om de misbruiken van het Waalse gewest tot een minimum te beperken. En de Vlamingen op een CORRECTE manier duidelijk maken dat we een volk zijn met een eigen project, dat moet groeien naar een verzelfstandiging.
De N-VA heeft dan ook ingezien als je wil streven naar onafhankelijkheid dat je de sociale partners moet overtuigen van het Vlaamse project. Daar zijn we sinds het ontstaan van het Kartel serieuze vorderingen aan het bekomen in de bewustwording van de noodzaak van verzelfstandiging. Nu al zit de N-VA dankzij het Kartel rond tafel met vakbonden, mutualiteiten, belangengroepen van bedrijven enz…
dit is idd de enige manier.
luid van uwe tak staan maken, maakt misschien wel indruk en is goed om de frustraties wat af te reageren, maar schaadt enkel de vlaamse vooruitgang. ben benieuwd of de NVA zijn ding zal kunnen doen zonder tegengewerkt te worden door het blok...
de kiesdrempel;Morel , welkomgroep etc ; het ziet er echter weer niet zo goed uit
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 11 juni 2004, 11:09   #31
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Darwin besloot :

Citaat:
Ik lag tot nu toe niet echt wakker van een onafhankelijk Vlaanderen. Maar als ik naar mijn portemonnee kijk dan moet ik nu gek genoeg toegeven dat stemmen op het Vlaams Blok de verstandigste keuze is.
Een welgemeend proficiat Darwin; na je vele omzwervingn eindelijk thuisgekomen ...
Oud 11 juni 2004, 11:12   #32
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Darwin besloot :

Citaat:
Ik lag tot nu toe niet echt wakker van een onafhankelijk Vlaanderen. Maar als ik naar mijn portemonnee kijk dan moet ik nu gek genoeg toegeven dat stemmen op het Vlaams Blok de verstandigste keuze is.
Een welgemeend proficiat Darwin; na je vele omzwervingn eindelijk thuisgekomen ...
iemand die een verlichte nick 'darwin' kiest betwijfel ik of hij bij u thuis zal zijn
giserke is offline  
Oud 11 juni 2004, 11:25   #33
predator
Parlementslid

Standaard

Antoon schreef :

Citaat:
De NV-A heeft daar inderdaad ook over nagedacht, maar zeker niet meer dan het Blok.
Bovendien zit de NV-A nu bij CD&amp;V. Dat punt in het programma van NV-A is dus irrelevant geworden.
Antoon ik vrees dat je in het ongelijk zult gesteld worden ! Waarom ?

Door hun goede resultaten, ik bedoel dus uiteraard de CVP - die andere naam ... -, hebben Tsjeven de

MACHT

geroken en dan zijn ze niet meer te stoppen; geen enkele mens trouwens, welk ook zijn politiek ideaal weze !

Leterme heeft zo'n zin om premier te worden dat hij dat idee nu ook al buiten zijn kring van ingewijden aan het rondbazuinen is. Én wat meer is :
hij sluit daarbij samenwerking met het Blok niet uit !

En de NV-A ? ...
Oud 11 juni 2004, 11:27   #34
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er bestaat nog zoiets zoals een gulden middenweg.

Het Vlaams Blok is al gans zijn leven een oppositiepartij wat maakt dat zij steeds veel eisen om weinig gedaan te krijgen.
Wat ze in verbnad met Wallonië vooral trachten te bekomen is een doorlichting en transparantie van de transfers en een opsplitsing van de Sociale Zekerheid. Niets verkeerd mee, toch?
Ze zeggen zelf na de verkiezingen met een andere partij naar buiten te zullen komen die minder radicaal zal zijn. Zegt toch genoeg?

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline  
Oud 11 juni 2004, 11:32   #35
predator
Parlementslid

Standaard

gisserke antwoordde :

Citaat:
iemand die een verlichte nick 'darwin' kiest betwijfel ik of hij bij u thuis zal zijn
Gisserke, er zijn er nóg die een verkeerde thuis hebben gekozen !.

Hij valt toch, die euro ...
Oud 11 juni 2004, 11:44   #36
Jo23
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Maar wat is dan het verschil tussen de N-VA en andere Vlaamse partijen op dit moment? Ook de andere partijen willen een autonomer Vlaanderen hoor. Elke vlaamse partij probeert Vlaanderen meer bevoegdheden te geven.
Wil de N-VA dan niet verdergaan? Waarvoor staat de N dan in N-VA? Moet het dan geen F worden van Federaal?
Uiteindelijk wil de N-VA dus wel onafhankelijkheid, maar dat zal niet voor meteen zijn als ik het goed begrijp. Ik vraag me dan af voor wanneer het wel zal zijn? Maar daar hoef je niet op te antwoorden, want dat zal toch niet mogelijk zijn.
Nationalisme heeft als basis het idee van de natie-staat. Maar dat lijkt mij geen mooie toekomstideologie als je terugdenkt naar alle oorlogen die in Europa en de rest van de wereld gevochten zijn. Hoeveel slachtoffers zijn er niet gevallen voor de natie-staat. Die geschiedenis willen we liever niet terugzien, denk ik. Natuurlijk weet ik wel dat N-VA niet voor oorlog staat en dat het wellicht nooit zover zou komen, maar het gaat hem over de ideologie. In een wereld waar grenzen verdwijnen, denk ik niet dat nieuwe grenzen trekken datgene is wat moet gebeuren. Een betere toekomstideologie zou zijn Universalisme. Dat is waar Europa aan probeert te werken. Ik denk ook niet dat Europa een nationalistisch vlaanderen zomaar zou aanvaarden.
Jo23 is offline  
Oud 11 juni 2004, 11:56   #37
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Antoon schreef :

Citaat:
De NV-A heeft daar inderdaad ook over nagedacht, maar zeker niet meer dan het Blok.
Bovendien zit de NV-A nu bij CD&amp;V. Dat punt in het programma van NV-A is dus irrelevant geworden.
Antoon ik vrees dat je in het ongelijk zult gesteld worden ! Waarom ?

Door hun goede resultaten, ik bedoel dus uiteraard de CVP - die andere naam ... -, hebben Tsjeven de

MACHT

geroken en dan zijn ze niet meer te stoppen; geen enkele mens trouwens, welk ook zijn politiek ideaal weze !

Leterme heeft zo'n zin om premier te worden dat hij dat idee nu ook al buiten zijn kring van ingewijden aan het rondbazuinen is. Én wat meer is :
hij sluit daarbij samenwerking met het Blok niet uit !

En de NV-A ? ...
Wat vertel je nu. De CD&amp;V zal alles doen om de macht te grijpen, inderdaad. Maar denk je echt dat ze met het programma van NV-A rekening gaan houden? Niks van.

En samenwerking met het Blok? Leterme heeft reedsq herhaaldelijk gezegd da het uitgesloten is.

Spijtig genoeg...
Oud 11 juni 2004, 11:58   #38
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Iemand haalde hier het cijfer slechts 35 % voor een onafhankelijk Vlaanderen aan van de stemtest.

Als ge dat inderdaad aan 100 mensen zo op den bots vraagt dan zullen der inderdaad misschien maar 35 zijn die al dadelijk : ja zeggen. Ik vind dat al veel.

Want niet vergeten de meeste mensen liggen der nie wakker van. De meeste mensen willen werken en vooral gerust gelaten worden en ZEKERHEID.

Dus als ge de mensen vraagt wilt gij alles totaal omvergooien en opnieuw beginnen dan zijn er heel veel mensen die uit schrik voor de job, voor zijn pensioen neen zeggen. Pas op he dat is heel normaal en menselijk.
Moest ge die mensen echter zeggen : als ge mocht kiezen tussen in Belgie blijven en binnen 20 jaar geen pensioen meer hebben of in een zelfstandig Vlaanderen wel een goed pensioen hebben. Of laten kiezen : in Belgie en binnen 15 jaar geen tussenkomst meer als in het ziekenhuis terechtkomt omdat het geld van de SZ op is of in een zelfstandig Vlaanderen leven waar er een goede SZ is.. Dan zou je misschien wel eens hele andere antwoorden kunnen krijgen.

Niet vergeten : 50 % van de Vlamingen zijn conservatief he. En voor Belgie kiezen is het toppunt van conservatisme in dit land.

Iemand verteld ook dat het Blok door zijn geroep op een onafhankelijk Vlaanderen eigenlijk niets teweeg bracht. Daar ben ik het nie mee eens. Stel dat het Blok er niet zou zijn dan zouden de andere partijen geen hete adem in hun nek voelen. Hoeveel Vlaamse eisen zouden ze er door krijgen. Moest ik aan de onderhandelingstafel zitten met Di Rupo en ik zou de splitsing van BHV vragen en Di Rupo zou NON zeggen. Dan zou ik zeggen : Mijn beste Elio als ge dat niet toegeeft moet gij het weten maar dan zit hier binnen 5 jaar niet ik tegenover U om dat te bespreken maar iemand zoals Van hecke of De Winter zal hier dan tegenover U zitten. Als je niet op onze matige eisen ingaat dan zal de bevolking de kant kiezen van de extremen en dan kunt ge uw centen op uwen buik schrijven.

De Vlaamse politici moeten gewoon het Vlaams Blok (mis)gebruiken tegenover de Walen. Want als 1 ding duidelijk is dan is het wel dat de Walen schrik hebben van het Vlaams Blok. Grote schrik.

Iemand nog een plaatske vrij op ne lijst voor de volgende verkiezingen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 11 juni 2004, 12:20   #39
Jo23
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Citaat:
Er bestaat nog zoiets zoals een gulden middenweg.

Het Vlaams Blok is al gans zijn leven een oppositiepartij wat maakt dat zij steeds veel eisen om weinig gedaan te krijgen.
Wat ze in verbnad met Wallonië vooral trachten te bekomen is een doorlichting en transparantie van de transfers en een opsplitsing van de Sociale Zekerheid. Niets verkeerd mee, toch?
Ze zeggen zelf na de verkiezingen met een andere partij naar buiten te zullen komen die minder radicaal zal zijn. Zegt toch genoeg?
Dus het Vlaams Blok wil geen volledige onafhankelijkheid?
En het Vlaams Blok is tevreden met de gulden middenweg? Dat zou goed nieuws zijn. Ik dacht dat ze extreem waren en extremen hebben het altijd moeilijker om een gulden middenweg te vinden.
Laten we ons niets wijsmaken, het Vlaams Blok is extreem rechts en moet zich ook zo opstellen om zijn kiezers niet te verloochenen. Geloof je nu werkelijk dat een andere partij met dezelfde personen zoveel gaat veranderen. De mensen die achter die partij staan zijn dezelfde en dus ook de ideeen en de ideologie. Of hebben die mensen allemaal ineens het "licht" gezien en denken ze dat ze het ineens beter weten. Nee hoor, die nieuwe naam is slechts schijn. En dan nog, kan de achterban zich verzoenen met minder radicale standpunten?
Jo23 is offline  
Oud 11 juni 2004, 12:34   #40
giserke
Banneling

Standaard

[quote="Jo23"]
Citaat:

Citaat:
Maar wat is dan het verschil tussen de N-VA en andere Vlaamse partijen op dit moment? Ook de andere partijen willen een autonomer Vlaanderen hoor. Elke vlaamse partij probeert Vlaanderen meer bevoegdheden te geven.
Wil de N-VA dan niet verdergaan? Waarvoor staat de N dan in N-VA? Moet het dan geen F worden van Federaal?
Uiteindelijk wil de N-VA dus wel onafhankelijkheid, maar dat zal niet voor meteen zijn als ik het goed begrijp. Ik vraag me dan af voor wanneer het wel zal zijn? Maar daar hoef je niet op te antwoorden, want dat zal toch niet mogelijk zijn.

De N-VA wil inderdaad verder gaan dan andere partijen. De N-VA wil als uitgangspunt een zelfstandige Vlaamse republiek. Dit zal altijd zo zijn. Maar wij willen dit niet bekomen door toestanden waar het sociale weefsel in de maatschappij moet plooien of barsten. Dit zou toch faliekant aflopen. De N-VA is bereidt tussenstappen te nemen tot dat einddoel met een bewustwordingsproces. Hoelang dit duurt kan men uiteraard niet zeggen, want heeft ook te maken met de steeds veranderende factoren die in de maatschappij een rol spelen.

[code:1:d08c731649]Nationalisme heeft als basis het idee van de natie-staat. Maar dat lijkt mij geen mooie toekomstideologie als je terugdenkt naar alle oorlogen die in Europa en de rest van de wereld gevochten zijn. Hoeveel slachtoffers zijn er niet gevallen voor de natie-staat. Die geschiedenis willen we liever niet terugzien, denk ik. Natuurlijk weet ik wel dat N-VA niet voor oorlog staat en dat het wellicht nooit zover zou komen, maar het gaat hem over de ideologie. In een wereld waar grenzen verdwijnen, denk ik niet dat nieuwe grenzen trekken datgene is wat moet gebeuren. Een betere toekomstideologie zou zijn Universalisme. Dat is waar Europa aan probeert te werken. Ik denk ook niet dat Europa een nationalistisch vlaanderen zomaar zou aanvaarden.[/code:1:d08c731649]

Die oorlogen zijn er nooit gekomen door het humaan-nationalisme altijd door extremisten zoals het Blok. Om een goed functionerend Europa te hebben moet je sterke regio’s hebben. Dit kan enkel maar wanneer die regio’s elkaar niet blokkeren in hun beleid. Daarom moet je een Europa hebben met zelfstandig samenwerkende regio’s zoals Vlaanderen een sterke zelfstandige regio moet worden in de Europese unie.
giserke is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be