![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit van een centrum-rechts persoon, die ook voluit voor woord, trouw, werk, familie (holebi en hetero) en solidariteit staat, met een pragmatische vlaams-gezindheid. Ik kan mij echter totaal niet vinden in het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens ... en ik die dacht dat 'eer' hier gewoon als een soort afgekapte vorm werd gebruikt van het woordje 'eerst' wegens de moeilijkheidsgraad van die drie medeklinkers op het laatste ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Het is daarom dat de afkorting van het blok maar 2 letters zijn. Een echte VB'er kan geen afkorting van 3 letters onthouden, laat staan dat er nog een - . of & in voorkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De smurfen worden geregeerd een dictator-for-life.
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Ik zou dat zelfs geen experimenteren meer willen noemen, maar eerder het plegen van culturele vivisectie.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en op hun 14de moeten ze dan verplicht uit elkaar worden gehaald want o schande, wat blijkt: degenen met een muisje zijn toch nog steeds beter in het multi-tasken dan degenen met het fluitje! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Wat is de volgende stap? Vrouwen die zwanger zijn van jongens hun androgeenproductie onderdrukken (wat bij ratten althans tot meer gedrag dat typisch is voor vrouwtjes leidt, zie Ward en Stehm, 1991) en vrouwen die zwanger zijn van meisjes abnormale hoeveelheden androgenen toedienen (Congenital Adrenal Hyperplasia, deze meisjes zullen meer jongensachtige interesses krijgen en ongeveer een derde zal lesbienne of biseksueel worden, zie Cohen-Bendahan, van de Beek, en Berenbaum, 2005). Alles om toch maar van dat natuurlijke "keurslijf" af te raken?
Als er één modernistisch aspect was aan het nazisme was het wel haar modernistische geloof in de maakbaarheid van de maatschappij. Iets wat het deelde met de huidige (neo-)marxisten en (neo-)liberalen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() misschien kan men in 't vervolg beter de uiterlijke geslachtskenmerken gewoon chirurgisch verwijderen bij de geboorte? Gedaan met die "handel"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer is het dat niet meer?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Doe toch niet zo hysterisch.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat ook niet, die hysterie...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Richt uw verwijten aan "moeder" natuur, die heeft er nu eenmaal voor gekozen dat de voortplanting bij zoogdieren, uw sociologsche experimenten ten spijt, volgens het mannetje-met-wijfje-principe plaatsvindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is wel al over gepubliceerd in boekjes als de flair enzo, maar dat is geen wetenschap, dat is entertainment he.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien gelijkwaardigheid enkel steunt op uniformiteit is ze waardeloos. Net door man en vrouw met al hun verschillen ( biologisch zowel als psychisch en sociaal) als gelijkwaardig te zien erken je die gelijke waarde. Wanneer het nodig is om zelfs natuurlijke eigenschappen te ontkennen om gelijkwaardigheid te kunnen erkennen ontken je net zelf die gelijkwaardigheid. Eigenlijk zegt men hier dat meisjes evenwaardig zijn aan jongens als men ze allemaal als eunuchen bestempelt. Inderdaad waanzin...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Zo hysterisch als linksen die geslachtsverschillen ontkennen en willen uitwissen?
Laatst gewijzigd door Jeronimo : 30 augustus 2011 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |