![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik speel ook nog Cossacks, Half-life en Championship Manager. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() OK, ik beken...
NWN (vroeger hopeloos verslaafd aan Baldur's Gate) Max Payne 2 Splinter Cell 2 Blitzkrieg Sudden Strike en nog een eindeloze reeks andere...
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Worms I en II
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb weinig tijd om te spelen, maar heb toch genoten van Europa Universalis I en II
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Quake 1
Hattrick |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Een van de briljantste spellen ooit: Seven Kingdoms I, al zien de mannetjes eruit als cartoonfiguren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ik ben een Age of Empires man
Ook speel ik veel cod en mohaa (zeer veel eigenlijk) en rise of nations kan ook tof zijn (alhoewel er iets onbreekt)
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Civilization 3 en de hersenloze actie van GTA Vice City. Nu ik erover nadenk... een spel om mensen in koelen bloeden af te maken en een spel om volkeren aan Uw wil te onderwerpen, het zouden de favoriete spellen van Guddi kunnen zijn.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Battlefield Vietnam !!!!!!!!!!!!
Battlefield 1942 !!!!!!!!! Superspel en online niet te evenaren..... ![]() http://www.eagames.com/official/batt...am/us/home.jsp EN LUISTER INEENS NAAR DE MUZIEK..... zalig
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() championship manager
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Eigenlijk is het al wel even geleden dat ik nog een spelletje gespeed heb maar destijds ben ik begonnen met tomb raider 2. en kort daarna Carmageddon. De tweede versie van carma had ik voor ps1 alsook de verdere tomb-reeks. PC versies zijn eigenlijk makkelijker aangezien de controls beter in te stellen zijn. TDR 2000 heb ik nog het langst gespeeld. Eerst had ik het spel uitespeeld en vervolgens gebuikte ik cheats om de nieuwe auto's uit te proberen die overigens meer fun zijn om mee te rijden. Onlangs heb ik nog enkele voertuigen gedownload maar heb ze nog niet getest.
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Prachtig, die variatiemogelijkheden. Eén van mijn favorieten is om de computer op "very agressive" te zetten, mijn boeltje te pakken en naar een eiland te verhuizen. Dan galjoenen bouwen en raids langs de kustlijn doen! Vikings!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Voor mij is het een tijdje geleden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Rise of Nations.
Age of Empires. UT 2004
![]() |
#39 |
Burgemeester
|
![]() Diablo (en allez vooruit, diablo II ook)
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Momenteel staat het gaming-niveau bij mij op een vrij laag pitje, maar Quake III Arena en Return to Castle Wolfenstein doe ik regelmatig nog wel online.
Ook nog (een tijdje terug): GTA (II en Vice city), Age of Empires the Conquerors, Age of Mythology, Need for speed Underground, Medal of Honour, ...