![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welkom op dit forum! Hopelijk creëert je aanwezigheid hier wat meer begrip bij de flaminganten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Waal * Durft op Nederlandstalig forum te komen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
![]() j/k, ik gooi toch ook geen shite op u. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt alletwee gelijk. Mag het woord 'shite' nu worden opgeborgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Inderdaad, het is totaal niet elegant.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een beter bestuur mazouteren we het best. Het kan dan verdampen samen met de flaminganten. Voor een beter bestuur, uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bonjour Hingis,
Soyez le bienvenue. Vous voyez qu'il y a un mélange de touts caractères et opinions chez nous. Si vous êtes intéressée dans la politique, vous connaissez certainement encore ce brave monsieur (le nom m'échappe actuellement, mais je crois qu'il était communiste) qui a proclamé en plein réunion de la Chambre: "La Belgique sera latine ou ne sera pas". J'espère que vous n'êtes pas de la même opinion. Mon ambition est que: "la Belgique ne sera plus du tout". J'aime les wallons (alors que je fréquente plutôt les environs de Liège et les Ardennes), mais j'ai un mesage: "amis wallons, qu'on se sépare". Bien �* vous, Hingis. P.S.: je suis �* votre disposition de t'expliquer le contenu de ce message (tiens je commence �* te tutoyer, tu me permets quand-même hein?). P.S.P.S.: tu aurais certainement la gentillesse de rectifier les erreurs de mon texte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() De rest van jouw tekst begrijp ik het niet zo goed. Voor een ééntalig België ben ik er resoluut tegen. Gij houdt van de Walen maar ge wilt toch het separatisme... Vreemd als ge het mij vraagt maar kom ik respecteer jouw standpunt maar ik ga niet akoord. Ik ben tegen het separatime of/en ratachisme zoals m'n signature hier het goed zegt. Walen en Vlamingen kunnen leven in een zelfde land : We hebben verschillen maar we moeten er een goed gebruik van maken ipv altijd die belachelijk communautaire oorlogen. Si je peux t'être d'une aide pour perfectionner ton Français, je le ferais avec sérieux et avec un imense plaisir.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Die bestaan niet tussen West- en Oost-Vlaanderen. Denk eens na.
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kom zeg. U meent dit toch niet he.
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hingis,
Uw Nederlands is goed voor een waalse... ...uw Frans daarentegen...laat nog veel te wensen over. Bent u misschien een inwijkeling? (pas de problème pour moi, tu sais), of doet u zich voor als waalse ? Pas de problème non plus, tu sais, dans ce forum on ne raconte que des blagues. Bien �* vous Brunhingis.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Si tu veux des preuves, tu pourras en avoir autant que tu veux. A l'école, je n'ai jamais été busé en langues, que ce soit en Français ( cela serait un comble si j'étais busé dans ma langue maternelle ), en Néerlandais ou en Anglais. Brunhingis ? Wasda nu weer ?
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen Waal maar een Franstalige Brusselaar. Ik heb die site zeer toevallig ontdekt en eerlijk gezegd is dat mijn enige band met Vlaanderen. Mijn ogen kijken meestal richting Frankrijk, dat ik als mijn land beschouw vanwege mijn taal, mijn cultuur, mijn mentaliteit en ook vanwege de groeiende kloof tussen Vlaanderen en Wallonië. Behalve het Frans, spreek ik ook Engels en Nederlands en ik trek mijn plan in het Duits. Ik voel me Fransman, Europese Burger en Wereldburger. |
|
![]() |
![]() |