![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Stevaert zat toch ook in de politiek ... waarom Pfaff dan niet (god beware ons) ?
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Studio 100 zit nochtans al lang in de N-VA.
Directeur Studio 100 naar N-VA Maar Plop, die is naar de CD&V gegaan. En Burgemeester van Plopdorp, sorry Affligem, geworden. Als er niets is tussen gekomen. Plop in 2011 burgemeester van Affligem
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 11 september 2011 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() En sammeke-laat het gras maar in mijn basketsloefkes groeien-gooris is lijst duwer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat El sympathico himself betreft: ik kan mij niet inbeelden dat ook maar iemand die man serieus zou nemen. En er dan nog op zou stemmen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie ging daar nu op stemmen op die dikke vrouw ????? Ze zat er toch en heeft ze goed binnen gerijfd. Dan zwijgen we nog maar over Florreke Coninckx En die zaten dan nog in het parlement en niet in een gewone gemeenteraad. Ik zie de Pfaff zetelen, vooral door zijn aanstelling als Belgisch vertegenwoordiger voor de wereldbeker voetbal EN DAT IS OOK VOLGEND JAAR Kan je het zich voorstellen dat toevallig de camera op hem is gericht en GANS DE WERELD ziet op zijn hemdboord N-VA staan ????????????????? ONBETAALBARE RECLAME Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 12 september 2011 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Die zet aan een kant N-VA en aan de andere kant VOKA en op zijn rug de foto van hem en Bart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Jean-Marie Pfaff, icoon van de Rode Duivels, in 1986 uitgeroepen tot beste keeper der wereld na het WK van België, uitgesproken monarchist en Belgische patriot naar de N-VA? get serious.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Prostitutie vind je overal, vooral waar geld zit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Jep en er is overal wel eens een gek die zijn waanideeën voor de waarheid houdt en ze als zodanig wil verkopen! Vraag het maar eens aan de opicstarter!
![]()
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond het ook nogal ongeloofwaardig en zeker de TS is niet betrouwbaar, dus ik heb dit verticaal geklasseerd van het eerste moment.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man die ons al die jaren op TV kwam vertellen dat drie pintjes teveel was.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval: het verhaal is nog niet uitgelekt in de pers. Ik denk pertang niet dat de pers zo'n politieke move graag zou negeren. Dus, Pinnie en Pukkie, hoe zit het ? Duimzuigerij of oplichting?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 12 september 2011 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nergens discussie voeren, overal trollen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Jean-Marie heeft ooit eens in een folder van het Blokske gestaan, maar had daar later spijt van. Ik denk niet dat hij een tweede keer zo'n stommiteit begaat, hoor. Allez, ik hoop het voor hem.
|
![]() |
![]() |