![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alsook, wilt er niemand relatieve cijfers zien? Met absolute cijfers is niks bewezen.
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() - ze zijn met minder
- hebben minder wegen om snel te rijden - werken weinig dus hoeven niet veel te rijden - zijn milieubewuster en nemen meer de bus - in Vlaanderen staan er meer inningspalen - Vlaanderen heeft meer wegen - Vlaanderen heeft meer werkgelegenheid zo logisch ![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 september 2011 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() doe niet zo dom aub
indien u er niet tegenkunt, waarom willen de FR dan wel de poen, maar niet de lasten? Voor mij geen probleem dat ze die flitspalen niet willen zetten, maar dan moeten ze het geld dat daaruit komt naar Vlaanderne laten gaan... en het is juist dat scenario dat u niet zint... maar blijf gerust de vragen ontwijken ![]() P.S. en of de vlaamse overheid nu te veel palen zet of niet, dit is enkel om de discussie op een zijspoor te doen belanden -> het gaat om de verdeling van het geld in relatie tot het aantal flitspalen. Volgens deze idiote redenering zou Vlaanderen immers best al zijn flitspalen weghalen, dan zouden we netto winnen! ![]() ![]() ![]() ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 11 september 2011 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de provincie Luxemburg kan je nog eens deftig op uw pedaal duwen.
Onlangs 110 aan het rijden op een expresweg waar men 90 mocht. Continu auto's die u voorbij vliegen aan 140 per uur en u bekijken als trage slak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moeten de flitspalen in Wallonië van hetzelfde merk zijn als in Vlaanderen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Rij zoals het moet en je hebt er geen last van...
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Eerst bevoegdheden splitsen en dan komen zeiken dat er teveel verschillen zijn. Man, man, man !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge snapt het niet of ge doet alsof uw neus bloed. Het tweede waarschijnlijk. Man wat ben ik mijn Belgicisme aan het afleren hier en dat is niet zozeer door de flaminganten maar vooral door de pseudobelgicistische vlamingenhaters hier aanwezig.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 september 2011 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U noemt het pseudobelgicistisch. Ik noem het eerlijk Belgicistisch zoals deze staat bedoeld was volgens zij die dit lapje grond België noemden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Je snapt het ook niet. Men is geen Vlamingen hater, maar tegenstander van hun partij programma's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel gewoon vast dat geen enkele van de Belgicisten zich uitspreekt over de grond van de zaak in deze materie. Mijn conclusie is dat men het eigenlijk goed vind dat het zetten van flitspalen regionaal beslist wordt maar dat de opbrengsten ervan in een federale kas komen, waardoor de huidige wansituatie bestendigd wordt. Dit wil men echter niet zo zwart op zit gezegd zien dus wordt er naast de kwestie gesproken. Ik kan ook moeilijk begrijpen WAAROM men überhaupt zo'n oneerlijke situatie wil in stand houden. Zijn alle Belgen dan niet gelijk misschien? Kan men nog Belgicist zijn en tegelijk een eerlijk politiek systeem voorstaan? Ik vraag het me meer en meer af. Ik dacht dat het mogelijk was, maar ik voel me betrekkelijk eenzaam op dat gebied. Blijkbaar streefde ik een utopie na. Ik heb geen zin om de rangen te vervoegen van degenen die de realiteit weigeren onder ogen te zien. Dit flitspalengedoe is een iconisch voorbeeld voor mij. Als men zelfs daar de oneerlijkheid nog niet van wil inzien...dan...is men gebrainwasht of wat? Ik kan er niet bij.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 september 2011 om 03:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belgicisme draait om Fransminnendheid en Nederlandsvijandigheid. Helaas is het zo. Ik snap ook niet welke kronkel mensen ertoe aanzet. Vaak zijn het zelfs Nederlandstaligen die zo ingesteld zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, de walen zijn daar vrij van, ze moeten dan ook niet meedelen uit de ruif.
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Door dit forum zie ik pas hoe paranoia Vlamingen zijn...
En hoe graag ze discrimineren... (jaja, begin al maar met ontkennen...)
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar is het logisch dat ze dan wel de opbengsten krijgen ? |
|
![]() |
![]() |