![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu als zelfs Nederlandse journalisten spontaan de kant kiezen van de Franstaligen dan lijkt het me voorspelbaar dat andere journalisten nog meer de kant van de journalisten zullen kiezen. En dan nog die journalist van de VRT die het voorstel van Vermeersch lanceerde om Brussel uit te breiden. Die randdebiel van FDF zal niet geweten hebben wat hem overkwam.
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het vrij zeker dat ze dat niet wisten.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Woehaha, alsof dat niet allemaal overlegd wordt.
Wees er maar zeker van dat de journalisten op zijn minst weten in welke lijn de antwoorden zullen liggen.
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En in #18 werd het nog zo klaar en duidelijk uitgelegd... ![]() Het debat over de burgemeesters was inderdaad weer typisch VRT, men kiest de meest bizarre personages, die dan zogezegd de werkelijkheid vertegenwoordigen. Laatst gewijzigd door freelancer : 11 september 2011 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wordt dit dan niet door de andere partijen geargumenteerd ? Ik denk dat de parallel die Broers wou trekken met zijn benoeming in Voeren niet opgaat.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 september 2011 om 18:20. |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U gelooft dat de VRT iemand selecteerde omdat ie voorstander was van de uitbreiding van Brussel. Denk ik niet.
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het stuk in de 7de dag gezien. Je haalt dit als bron aan voor je stelling. Ik begrijp je niet. Ik heb niks gehoord dat de burgemeester van Linkebeek zijn Nederlandstalige inwoners zou negeren of dat hij zou gedaan hebben dat zijn gemeente ééntalig Frans is.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was dus een complot van de Franstaligen en VRT tegen dé Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Jij denkt inderdaad niet, daarover zijn we het eens.
#33 | |
|
![]() Citaat:
Het ging over het advies van de Gravensteengroep, en hoe de VRT daar in alle talen over gezwegen heeft. Lees ook mijn 2e opmerking over hoe ze daar op slinkse wijze wel eventjes Etienne Vermeersch uitspraak uit het verleden opvissen, terwijl ze zijn recente rapport straal negeren.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wellicht denkt U ook dat die Nederlandse journalist 'toevallig' de kant van het FDF koos... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 11 september 2011 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar die indruk ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() wat maakt het nu uit wie er aan tafel zit ?
als je met goede argumenten komt, dan is er toch geen probleem ? eerlijk is eerlijk ... zelfs na dit debat begrijp ik nog steeds niet wat het grote onoplosbare probleem is |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2)Hij zegt openlijk dat zijn gemeente 87 % franstalig is. 3)Hij wilt dat zijn gemeente bij Brussel word geannexeerd. 4)De gordel mag niet meer in zijn gemeente plaatsvinden omdat een paar flamiganten voor het gemeentehuis de vlaamse leeuw zongen. Duidelijke stellingen van pure haat tegenover vlaanderen en alles dat vlaams is. Laatst gewijzigd door matthias999 : 11 september 2011 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel is toch 2-talig ? Daar worden de Vlamingen toch niet genegeerd ?
![]() |