![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Zijn ze weer op een zucht van een akkoord?? Hoeveel keer hebben we dat afgelopen jaar al wel niet gehoord? Wedden dat De Croo straks helemaal minder optimistisch is.
Laatst gewijzigd door matthias999 : 12 september 2011 om 09:02. |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Anna List : 12 september 2011 om 09:18. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...10912_Formatie vandaar de kop bij Deredactie : Marathononderhandeling leidt alweer tot niets. |
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kunt gij eigenlijk wel nog slapen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Zou hij werkloos zijn? Hij is toch al een tijdje afgestudeerd dacht ik.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu in september 2011 staan we nog steeds voor een bijna-akkoord over de splitsing van BHV. Iedereen in Belgistan schijnt te vergeten dat BIJNA betekend dat er nog steeds geen akkoord is en dat er nog steeds een partij uit de meerderheid is die niet akkoord gaat met wat er in dat bijna-akkoord staat. Wij waren bijna Fransmannen geweest en wij waren bijna Nederlanders geweest en wij waren bijna Duitsers geweest, maar het is steeds bij die bijna gebleven en we zijn tot nader order nog steeds Belgistanen. En we leven tot nader order nog steeds in een land waar de grondwet niet word nageleefd en waar 1 idioot een heel land kan blokkeren. De vraag van YLT of hij de begroting van volgend jaar moet opstellen is een duidelijk bewijs dat er bijna een nieuwe regering is, maar dat er nog steeds geen nieuwe regering is en dat er ook nog geen zicht op het einde van zijn aftredende regering is. Zolang het FDF niet in een CS verdwijnt zal er geen akkoord rond BHV bereikt worden, gewoon omdat het FDF enkel een uitbreiding van het BHG vanaf de taalgrens tot aan de Noordzee wil en alle niet Franstalige gebieden in Europa wil annexeren en onder zijn bewind wil brengen. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Alle Vlaamse toegevingen zijn immers te mooi om te laten liggen voor de franstaligen |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En terwijl de heren politici een akkoord in elkaar aan het steken zijn, dat toch nergens op zal slaan en waarbij ze een zware rekening zullen betalen bij de volgende verkiezingen (aan vlaamse kant toch), zijn onze banken terug in de problemen aan het komen. Iemand anders met een déj�* vu gevoel?
|
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De vraag is: zijn er effectief mensen die hiervan wakker liggen... (buiten de politiekers zelf, jullie, en enkele journalisten).
Niémand in mijn directe leefomgeving maalt daar dus om. Ik ben opgegroeid in Halle, dus ken daar wel wat volk... En op het werk zijn zowel mijn Waalse, Vlaamse als Brusselse collega's daar totaal niet mee bezig. Die mensen zien helemaal geen probleem. De politiekers echter wel, en enkele extremistische flamingangen in de Brusselse rand.... Laatst gewijzigd door Bulevardi : 12 september 2011 om 10:17. |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Geen, dat is juist het probleem.
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ik in mijn kennissenkring niemand ken die er wakker van ligt, wil dat uiteraard niet zeggen dat niemand er wakker van ligt, maar kom, ik neem aan dat de meerderheid van de burgers toch niet echt... nou ja, wie ben ik om in hun naam te spreken. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() in ieder normaal land zou BHV dan ook helemaal geen groot probleem geweest zijn, en amper nieuwswaarde hebben gehad. Wanneer een rechtbank dat in een ander land als ongrondwettelijk bestempeld had, dan gingen ze dat gewoon opgelost hebben in een handomdraai.
Alleen in la grande Belgique kan dat niet: men wil immers volledig abnormale compensaties krijgen hiervoor, en vindt dat nog normaal ook. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter