![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of gelijk het er nu naar uitziet dat het geld volledig verdwijnt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom moeten zij vervangen worden. Van tijd tot tijd moet je wel van leider verwisselen. Als de oude lui, corrupt en vadsig geworden is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Ik vraag me af waar het IMF en de ECB plots weer 2200 miljard euro vandaan getoverd hebben. Uit welke tover-hoed hebben ze die getoverd. Het is wel per toeval ongeveer het bedrag dat Griekenland, Spanje, Portugal, Italië, België en Ierland nodig hebben om weer aan de 60% norm te geraken. Zou dit zo zijn, of is dat te ver gezocht? Zouden ze dit geld ook al in April ter beschikking hebben gehad of hield men het achter om de gewone burger tot de bedelstaf te brengen. Misschien hebben ze ook het inzicht gekregen dat dit spelletje henzelf zeer zuur kan opbreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mariani ontving laatst een bonus van 600.000 € , anders gezegd: 24.204.000 B.Fr. Reden: hij heeft Dexia naar een veilige haven geloodst !!! Dat is het toppunt !!! Daar moet juridisch paal en perk aan gesteld worden ! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 6 oktober 2011 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een groot aantal leugens i.v.m. Dexia komen nu uit.Wie betaalt in B. 54 % belastingen ,
Dehaene, Marianni ? Onze politiekers hebben doelbewust in bijna alle wetten achterpoortjes gemaakt. Hierdoor worden rijke mensen in ONRECHTVAARDIGE watten gelegd. Bv de eenpersoonsvennootschappen, alle mogelijke en onmogelijke "kosten" van managers en politiekers,...Politiekers met een bepaald niveau kunnen op GANS het B. net van openbaar vervoer gratis reizen. De meesten doen dat NIET: ze betalen hun tickets want op het einde v.d. rit krijgen ze speciale lucratieve vergoedingen. En hoe zit het met de kontrole op de notionele intrest ??? Geen volk zeker ? (Naar J. Lampaert) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Mijn vader zaliger zei altijd, ik ga mijn geld naar de bank brengen en ging naar café "De Bank". Hij heeft er nooit spijt van gehad dat hij zijn geld kwijt was. Integendeel.
![]() |
![]() |
![]() |