Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2011, 16:25   #21
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
Stel dat de huidige crisis in de EU een tijdje aanhoudt en een paar banken gaan failliet. Die miljoenen clienten, zowel bedrijven als particulieren, zullen hun centjes kwijt zijn. Ik denk dat dat een veel grotere golf van problemen zal opleveren dan een paar miljard euro staatssteun waar de regeringen een mooie rente voor krijgen.

Ik ga wel akkoord met die bonussen. Zoiets komt zeer hard aan bij de burger.
Vergeet die mooie rente als dat geld word verleend aan 3,5% en de Belgische staat 4,2% moet betalen voor zijn geleende geld.
Of gelijk het er nu naar uitziet dat het geld volledig verdwijnt.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2011, 17:04   #22
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Start gerust je eigen partij om zoiets te realiseren. Bij de huidige partijen zie ik daarvoor bitter weinig interesse.
Zolang de politici wereldwijd gemeenschappellijke belangen hebben met , of in dienst zijn van de huidige banken zie ik ook geen verandering komen...
Daarom moeten zij vervangen worden.
Van tijd tot tijd moet je wel van leider verwisselen. Als de oude lui, corrupt en vadsig geworden is...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2011, 17:39   #23
subocaj

Standaard

Ik vraag me af waar het IMF en de ECB plots weer 2200 miljard euro vandaan getoverd hebben. Uit welke tover-hoed hebben ze die getoverd. Het is wel per toeval ongeveer het bedrag dat Griekenland, Spanje, Portugal, Italië, België en Ierland nodig hebben om weer aan de 60% norm te geraken. Zou dit zo zijn, of is dat te ver gezocht? Zouden ze dit geld ook al in April ter beschikking hebben gehad of hield men het achter om de gewone burger tot de bedelstaf te brengen. Misschien hebben ze ook het inzicht gekregen dat dit spelletje henzelf zeer zuur kan opbreken.
Oud 6 oktober 2011, 11:15   #24
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Zolang de politici wereldwijd gemeenschappellijke belangen hebben met , of in dienst zijn van de huidige banken zie ik ook geen verandering komen...
Daarom moeten zij vervangen worden.
Van tijd tot tijd moet je wel van leider verwisselen. Als de oude lui, corrupt en vadsig geworden is...
Dehaene is een typisch voorbeeld van dat laatste.
Mariani ontving laatst een bonus van 600.000 € , anders gezegd: 24.204.000 B.Fr. Reden: hij heeft Dexia naar een veilige haven geloodst !!! Dat is het toppunt !!!
Daar moet juridisch paal en perk aan gesteld worden !

Laatst gewijzigd door Boduo : 6 oktober 2011 om 11:18.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2011, 19:37   #25
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een groot aantal leugens i.v.m. Dexia komen nu uit.Wie betaalt in B. 54 % belastingen ,
Dehaene, Marianni ? Onze politiekers hebben doelbewust in bijna alle wetten achterpoortjes gemaakt. Hierdoor worden rijke mensen in ONRECHTVAARDIGE watten gelegd. Bv de eenpersoonsvennootschappen, alle mogelijke en onmogelijke "kosten" van managers en politiekers,...Politiekers met een bepaald niveau kunnen op GANS het B. net van openbaar vervoer gratis reizen. De meesten doen dat NIET: ze betalen hun tickets want op het einde v.d. rit krijgen ze speciale lucratieve vergoedingen.
En hoe zit het met de kontrole op de notionele intrest ??? Geen volk zeker ?
(Naar J. Lampaert)
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2011, 03:22   #26
subocaj

Standaard

Mijn vader zaliger zei altijd, ik ga mijn geld naar de bank brengen en ging naar café "De Bank". Hij heeft er nooit spijt van gehad dat hij zijn geld kwijt was. Integendeel.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be