![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
10 miljard Euro besparen door splitsing Belgie, dus veel ruimte voor verlaging loonkost, om armoede tegen te gaan. Vreemdelingen moeten niet buiten maar moeten zich wel aanpassen. Wetjes als verplichten van traaggroeiend gras en dergelijke hebben we echt niet nodig
![]() |
![]() |
#22 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Slechts 34 % van de mensen wil dat paars verder gezet wordt. Dus no issue. We staan voor neiuwe mogelijkheden om concreet, kordaat, en constructief iets te doen aan meer vlaamse autonomie, en een einde te stellen aan de Snel Belg wet. Het vb kan heirbij een belangrijke rol spelen. Ik heb echter reeds een aantal van uw topics gelezen, zoals bijvoorbeeld " Vechten voor Vlaanderen, de pantzers van Guderian, Bommen op Antwerpen en dat soort dingen meer. Ik meen ook te weten dat u verantwoordelijjheid draagt naar jonderen. Met dat soort kaders zal het VB echter niet niet ver komen en zal de finale doelstelling enkel maar kunnen gecompromitterd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Bartje,
laat ze maar zeuren en zuren! bart2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groot gelijk! Voor een terugkeer naar de middeleeuwen, voor een onafhankelijk republiekske Vlaanderen met verhoogde belastingen en een oppermachtige clerus: STEM CD&V!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bartje schreef:
Citaat:
Proficiat met je huwelijk, Bartje. Je weet best dat ik je dit gun. Ook ik heb de VLD in de Vlaamse regering trouwens iets te danken. Niettemin stem ik er niet voor. Vooral omdat Verhofstadt een machtswellusteling is die om die reden volstrekt onbetrouwbaar is. Had hij echter stappen gedaan om het referendum in te voeren (niet alleen om ons vrijblijvend ons gedacht te vragen over de Europese grondwet) en om de geheime stemming in het parlement te verwezenlijken, om de opkomstplicht voor iedereen af te schaffen inplaats van hemzelf en ons het vreemdelingenstemrecht door de strot te laten rammen terwille van zijn persoonlijke ambitie en machtgeilheid, hij zou tenminste genade hebben gekregen in mijn ogen. Hij zou daarmee immers bewezen hebben een democraat te zijn inplaats van de onvervalste particraat die hij in werkelijkheid is. Wat hij de voorbije vijf jaar echter het beste bewezen heeft is dat hij de dictator is van een partij die de pest voor Vlaanderen is gebleven. Niet dat de andere partijen veel beter zijn op dat vlak. Maar diens kopstukken hebben ons niet met burgermanifesten om de tuin geleid.
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zeggen de onderstaande foto's niet genoeg ? me dunkt van wel !!
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind die super.
Zegt mijn Avatar niet genoeg? Ik denk van wel. Allen die voor de SP.a stemmen, u bent gewaarschuwd! Kom niet bleiten.
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burgemeester
|
![]() De CD&V heeft 40 jaar de kans gekregen en de welvaart is nog nooit zo hoog geweest.
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Om het tot uw niveau te brengen zal ik antwoorden in kleurtjes De partijen CD&V en N-VA hebben beide nog in geen enkele regering gezeten (Uitzondering Brussel (Chabert)) (CD&V is niet gelijk aan CVP) Waarom zullen ze het NA 13 juni doen, OMDAT HET ERVOOR NIET GEBEURD IS De splitsing van B-H-V zal er komen (en niet enkel in het regeerakkoord zoals bij de VLD/SP.a ![]() Wat een nonsens, ten eerste kan jij niet voorspellen wat er in het regeerakkoord komt, het tweede is onzin
![]() |
![]() |
#33 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
prima, je kiest toch al voor de juiste kleuren, nu nog wat aan je inhoud schaven: -de cvp heeft enkel haar naam veranderd in cdenv, de inhoud en personen daarentegen... (Kom me toch nie vertellen dat de cdenv een nieuwe partij is, die amper 3jaar oud is hé! ) -BHV is nooit gesplitst geweest onder dehaene en co, nu eist diezelfde bende dat alles plots-plots op 5minuten voor de verkiezingen geregeld moet worden, en maken ze daar nu een -overigens federaal- strijdpunt van... -en die kinderbijslag is weldegelijk afgeschaft door cdenv onder dehaene. En nu dit als programmapunt maken, ola,... maar ja,... inderdaad! je hebt gelijk! Het was de CVP die het afgeschaft heeft, de CD&V is ervoor !!! Eindelijk snap ik het plaatje! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de simpsons doen het ook goed zeker
![]() ![]() record aan faillissementen en stijgende werkloosheid ! stemrecht voor niet Belgen wij hebben nog altijd stemplicht ! de 11 ELF MILJARD EURO per jaar van Vlaanderen naar het profitariaat van de état ps " touche pas �* mon pot " ![]() Vlaanderen eerst, daarna zullen we zeker solidair zijn !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dehaene heeft de 'putten' van Wilfried Martens gevuld, hij heeft ervoor gezorgd dat we de Maastrichtnorm haalden; paars-groen gooit alles langs ramen en deuren naar buiten en de volgende regering zal weer opnieuw putten mogen vullen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() welke putten!?
Is het nu ook al de schuld van Paars-groen dat vlaanderen straks geen schuld meer heeft....??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Het feit is dat B-H-V vooral een probleem is geworden met de nieuwe kiesomschrijving die er onder verhofstad is gekomen, het is dus WEL een probleem van deze legislatuur! De 13e maand kinderbijslag is afgeschaft in tijd van crisis, maar misschien had de toenmalige CVP beter gedaan als Verhofstad nu meer uitgeven dan er is.
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() inderdaad, die stemplicht
daar heb je een punt daar moet es werk van gemaakt worden. Wil vlaams blok eigenlijk de stemplicht behouden, of kiezen ze voor stemrecht??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() Verhofstad is met -dt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |