![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Anti-"14 septemberakkoord" coalitie tussen flaminganten en belgicisten | |||
Goed idee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Slecht idee |
![]() ![]() ![]() |
6 | 54,55% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#22 |
|
![]() Nou, de Vlaamse onderhandelaars - zelfs De Wever - leggen dat niet op tafel.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#23 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Jah, wat kunnen al die Vlaamsnationalisten op dit forum nu bereiken door een alliantie aan te gaan met jou? Dat er nu nog echt een sterke Belgonationalistische vertegenwoordiging op dit forum aanwezig was, maar het enige Belgonationalistische dat hier en masse aanwezig is, zijn jouw dubbelnicks...
![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En waar loopt die toekomstige staatsgrens? |
|
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegendeel, hij bewonderde hem.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Was het niet net andersom Xeno?
Ik dacht dat het Jozef was die een diepe bewondering had voor nonkel Dolf. Maar ik kan mij vergissen hoor...
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#31 |
|
![]() Beiden. Op het einde van de oorlog bewonder AH meer Stalin en zijn methodes.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() Waarom kan ik niet stemmen?
![]() Laatst gewijzigd door rub1615 : 17 september 2011 om 00:29. |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Of was het, 1 maand lid zijn van het forum?
(hmm, betreffende is blijkbaar al 6 jaar lid, raar. Ik heb namelijk al nieuwe leden gezien die ook bij 100 berichten nog nie kosten posten. misschien is het een combinatie)
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Fj9lnir : 17 september 2011 om 00:56. |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() HAAHAAHAHAAHAA HA.... Ik weet niet wat jij stabiliteit noemt maar die is er minstens al 1 of meerdere decennia niet wat mij betreft maar ja velen maken zich nu blijkbaar graag de ene na de andere illusie he. Zo ook wat betreft deze "stabiliteit". Zelfs al is er een akkoord en een regering alles staat constant te wankelen, ook maatschappelijk. De vele twists en verdeeldheid spreekt meer dan boekdelen. Maar ja enkel voor zij die willen zien.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat raar dat jij dat geen goed akkoord vindt, want het is nochtans het typische Belgische Compromis, he. Noch mossel noch vis, dat de zaken gewoon gecompliceerder maakt, en geen enkele oplossing biedt aan geen enkel werkelijk probleem. Als je van Belgie houdt, dan zou je toch moeten flippen op dat soort nutteloze en nefaste akkoorden, want het is het Belgische handelsmerk ? |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is zo een typisch antwoord voor jou...
1) Het gaat over de periode waarin jij bent blijven steken: het verleden. 2) Het gaat over twee extremen, typisch voor... waar ik je over ge-PM'd heb en waar je beter eens naar laat kijken. 3) Godwin! Dus jij stelt een coalitie voor tussen Vlaams-nationalisten en belgicisten om BHV te kelderen? En welke gezamenlijke eisen gaan jullie op tafel leggen? Dat BHV niet gesplitst moet worden? Uw coalitiegenoten zullen nogal lachen. Dat het gesplitst moet worden zonder één compensatie? Daar lach jij mee. Maar als je nog creatieve ideeën hebt die mij tot vermaak kunnen dienen, doe zo verder! Laat maar komen... |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wie zegt dat?
Ik was gisteravond nog eens in Halle bij Belgischgezinde vrienden, en zij vonden het anders allemaal een goed akkoord. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 17 september 2011 om 07:50. |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Wat voor een onzin is dat? "Federaal" wil voor jou zeggen "gemengd NL en FR"? Voor mij wil "federaal" zeggen: over de hele federatie, België dus. Begripsvervuiling, een van uw vaste taktieken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik ga er mee akkoord dat dit moet kunnen. Volgens mij kan dit al de facto, maar moet je het in een bepaalde taal inschrijven. Dat is Kafkaiaans, niet racistisch (weer misbruik van een term), maar ik zou het straf vinden dat je geen lijst met Franstaligen en Nederlandstaligen zou mogen maken. Hoe die ingeschreven is, is niet van belang meer, want Nederlandstalige lijsten lijken mij dank zij splitsing BHV ten dode opgeschreven. Citaat:
|
|||||||||
![]() |