![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige plicht die juridisch afdwingbaar is, dat is de wet respecteren. Deze ouders hebben geen enkele wet gebroken en worden toch verhinderd hun plicht te doen als ouder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() En de ongelijke liefde met kinderrijkdom, dat moet dus ook aangepakt worden en de kinderen door de staat geconfisceerd?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Het krijgen van kinderen moet iedereen in alle vrijheid kunnen doen. De beweegredenen doen er niet toe wat onze zelf- en mensenkennis is nog van dien aard dat we op schaduwen zouden schieten. Van vrouwen die niet stoppen me drugs (hard, alcohol, nicotine, ...) moet de vrucht echter in de knop blijven. Daar tasten we niet meer in het duister en kunnen met vrij grote zekerheid zeggen dat de meeste van hun kinderen een leven van lijden tegemoet gaan door hersenschade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie noemt zich liberaal en stelt veel ingrijperendere zaken in de privé levenssfeer voor? Kom; substantiveer deze opmerking eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer: wie bedoel je daar nu mee? Denkers, politici, mensen op dit forum, ... Komaan; substantiveren.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En politici? Zowat elke liberale partij inclusief de Libertariërs zijn vooral gefixeert op economische 'vrijheid' maar als dat in de praktijk neerkomt op de vrijheid om te onderdrukken zijn ze vaak verbazend stil om de vrijheid van die onderdrukten te verdedigen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 september 2011 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten het feit dat je zelfs in de laatste plaats niet aan mij zou mogen denken, vind ik het toch wel straf dat je wel durft generische uitspraken doen die er op neer komen dat liberalen inconsequente, egoïstische klootzakken zijn, maar het dan niet durft te substantiveren.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eens na welke zelfverklaarde liberale forummers tegen drugs zijn, tegen vrije migratie (behalve voor geld) of voorstander van veroveringsoorlogen. Toch niet moeilijk een lijstje te maken. Te veel off topic echter. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 september 2011 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() [quote=eno2;5695639]
Citaat:
In Nederland ook. Daar was er de moord op Savannah. Was meermaals in het nieuws omdat de jeugdbescherming niets deed. Ik heb eerder de indruk dat de ouders steeds meer en meer rechten krijgen ten koste van het kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Vanaf een zekere leeftijd is er ook verhoogd risico voor het kind op gezondheidsproblemen. En ook voor de moeder, natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ja, in Italië was een en ander verboden. Ik weet niet precies wat. Daarom gingen ze naar het buitenland. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 september 2011 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Zo'n oude draagmoeder was nadelig voor het kind. Dat kind liep extra gezondheidsrisico's doordat de draagmoeder te oud was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afgezien van wat zou moeten onmogelijk gemaakt worden in de toekomst (wat gebeurd is is gebeurd) wat vind je van hun ontzetting uit hun rechten? Ik vind dat ontzettend, zowel voor de ouders als voor het kind. Als voor een maatschappij die dat zo aanpakt: kinderen afpakken van volkomen normale ouders.. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 september 2011 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Normale ouders? Bedoel je dat die mensen "normale bejaarden" zijn? Op die leeftijd zijn ze gewoon te oud om voor zo'n jong kind te zorgen. Maar ja, het is onmogelijk om daar als buitenstaander over te oordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegen meerderjarigheid van haar dochter is die 75. Gemidddelde levensverwachting Italië 81.4 jaar Vrouwen zullen nog wat langer leven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Enerzijds triest, anderzijds blijft het de vraag of zij zo'n behandeling wel had moeten kunnen ondergaan. Wat goed is voor de ouders, hoeft niet het beste zijn voor kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Amerika neemt als grens naargelang de staat 50 tot 55. Australië was 35,5 maar is intussen waarschijnlijk verhoogd tot 40,5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Persoonlijk vind ik dat de natuurlijke vruchtbare periode, die er niet zonder reden is, van vrouwen moet worden aangehouden en die ligt in het westen naargelang de bron tussen 45 en 48 jaar. Als mensen om egoïstische redenen zoals carrière-planning, schrik voor figuur of ik ben er nog niet aan toe, want dan is mijn mooie leven voorbij uitstellen tot boven die leeftijd, zou ik zeggen, jammer maar helaas.
|
![]() |
![]() |