![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb altijd al gezegd dat BUB een uit de hand gelopen studentengrap is van NVA jongeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hierbij nodig ik je uit deel te nemen aan de praattafels waar je samen met nederlandstaligen je Nederlands kan oefenen en verbeteren. Tot grote vreugde van ons allen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ten eerste is mijn naam niet Hans, ten tweede ben ik al lang getrouwd en ten derde denk ik dat u zelf zo'n vrouw hebt aangezien er blijkbaar niet veel verstand meer in uw kop zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() De N-VA moet niet meer in het belachelijke getrokken worden. Die is zo al belachelijk genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat oprechte Belgicisten zo dom zouden zijn. Je zou toch verwachten dat die goed gefinancierd worden door de Belgische machtskringen, en van hen zou je verwachten dat die toch wel iéts meer tactisch inzicht hebben.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 21 september 2011 om 11:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik begin zo stilaan te denken dat de BUB gewoon de Vlaamse afdeling is van het FDF.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijk geven hoeft niet, je zal gewoon inzien dat wat jij als spijtige uitzonderingen of iets dergelijks beschouwt, in feite de regel is: Belgicisme = franstalige dominantie over Vlaanderen = FDF.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maingain mag dan een schurk zijn, maar zo dom is hij niet, en zelfmoordneigingen heeft hij ook al niet.
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
vooral in de periode 1914-1945 was "vaderlandsliefde " zeer gewenst, zozeer zelfs dat het ontaarde in vreemdelingenhaat en men zelfs de naaste gebuur ging beschouwen als een "vreemdeling", die men kon aangeven en doen verwijderen.... edr zijn inderdaad vandaag nog steeds lieden die er zulke opvattingen op nahouden u mag gerust de politieke formaties FDF, FN, BUB op één hoop gooien met al die andere "vaderlandslievende" politieke formaties of ze nu opkomen voor een onafhankelijk Limburg, Vlaanderen, Brabant of Knokke en St. Martens Latem ze noemen zichzelf zelfs soms "Solidaristisch".... Hun echte plaats is de vuilnisemmer van de geschiedenis.
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet helemaal. Er is één belangrijk verschil tussen de twee: de BUB en aanverwanten denken nog dat ze de tijd kunnen terugdraaien terwijl het FDF realistischer is. Maar het begint volgens mij zelfs bij hen in te zinken, waardoor de retoriek steeds moeilijker te onderscheiden wordt van die van het FDF.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() De grond van de zaak is dat deze 6de staatshervorming zeer slecht is voor België en Brabant. Maar van de grond van de zaak kennen jullie toch niets. Jullie kunnen alleen maar lullen over de vorm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dat, Brabant? Ik kom die term nergens tegen in de Belgische wirwar?