![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie won het VRT-debat ? | |||
Bart Somers |
![]() ![]() ![]() |
9 | 11,84% |
Yves Leterme |
![]() ![]() ![]() |
22 | 28,95% |
Steve Stevaert |
![]() ![]() ![]() |
10 | 13,16% |
Vera Dua |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,95% |
Frank Vanhecke |
![]() ![]() ![]() |
32 | 42,11% |
Aantal stemmers: 76. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
AH, eindelijk iemand die het ook ziet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg beseffen ze bij de VLD niet dat er niemand op dit moment in staat is om de negatieve spiraal waarin de VLD is terechtgekomen te doorbreken. De mensen zijn de leugens van paars KOTSBEU.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() We gaan het binnen 19uur20 zien met de resultaten van de stembussen
![]()
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() De Gucht is absoluut geen stemmentrekker,in het verleden is reeds
gebleken dat deze man zeer pragmatisch is maar geen partijzot zoals Bart Somers. Voor een debat als deze avond is het voornamelijk volksverlakkerij dat telt. Hier komt De Gucht niet in aanmerking. Met zijn fantasierijke tussenkomsten van de laatste maanden,heeft Bart Somers veel geloofwaardigheid verloren ,ook binnen de VLD, dus niet alleen in Mechelen waar hij ook burgemeester zou blijven. Maar ja...na een nederlaag zal Bart weer terug burgemeester worden zeker. Het zal tijd worden dat men in het Liberale kamp de kaarten herschikt. Gil marien
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() niet beginnen zeveren hé, ik was daar persoonlijk aanwezig op dit debat, (om 16:30 opgenomen). Ik zelf heb Stevaert zien overleggen met Bracke. Daarom dat hij zo gewiekste antwoorden kan geven van ik lig in het midden van het bed om er niet uit te vallen.
Dua heeft bijna niks gezegd, bart somers is daar ferm afgegaan in zijn leugens herinner u dat fragment dat hij tegen leterme zij 'schandalig' hij verloochende zelfs zijn vorige uitspraak, dat gehandicapten misbruik zouden maken van de instellingen. Frank vanhecke heeft eigenlijk maar zijn plaat afgedraaid die hij altijd afdraait. 1 ding is mij opgevallen, de leugen en de valsheid va de VLD is niet te doorgronden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik vind dat hij dat wel degelijk gedaan heeft. beter dan het rond de pot draaien van leterme, die nadat hij de 5e keer door bracke gevraagd is om op de vraag te antwoorden, tochj maar over iets anders begint. van hecke zat er mor bij om af en toe es de boel wa op te hitsen maar niks inhoudelijks aan het debat toe te voegen. stevaert zat idd te wachten op de rest om dan aan de hand daarvan zijn mening te verkondigen. dua wekt medelijden op maar ik weet niet of dat genoeg zal zijn, allicht hier en daar wel.
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Het enige grote voordeel van deze VRT debatten is dat we eindelijk van
kabouter strik uit Destelbergen van af zijn,zo'n eigenwijs ventje. Het zou me echter sterk verbazen moest der Siegfried voorzitters manipuleren. Als orangist is dit ijdel logebroedertje niet voor niets de pompous twit van de nationale omroep. Gil Marien
![]() |
#30 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
er zijn wijken met problemen, zoals krotten en sluikstort. daar probeert het stadsbestuur iets aan te doen. het gaat moeizaam,maar er zijn vorderingen. ook aan de criminaliteit (die er wel degelijk is,alleen niet zo problematisch als men doet denken), wordt ook gewerkt. bv. de buurt rond het atheneum is reeds prostitutievrij gemaakt. mits een open geest, en een beetje vriendelijkheid van alle bewoners, is het in die buurten best aangenaam wonen. en mij op dit vlak een naieve linkiewinkie noemen gaat niet op, ik spreek uit eigen ondervinding. jij daarentegen doet zware uitspraken over een stad waar je de ballen van af weet. ik spreek mij toch ook niet uit over de situatie in zichemzussenbolder? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Is het ook goed als ik ze allemaal zwak vond?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad moet uit dat zooitje onze regering komen. Moet ik daar nu op gaan stemmen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik schrijf zijn naam niet met een grote S. Want nu gaat Mechelen op de fles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Zoals ik in K&K al heb gezegd heb ik uiteraard het debat niet kunnen volgen.
Ik heb er achteraf wel over gehoord van familie. Die ene quote van die komiek vond ik wel goed :"Groen... iedereen praat daarover, maar niemand stemt er op. Het Vlaams Blok, daarentegen..." ![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En hoe f*cking irritant is dat applaus na elke zin die door om het even wie uitgesproken wordt?
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() 1) Vera Dua (al stem ik nooit op groen)
2)Yves Leterme 3)Frank Van Hecke 4) Bart Somers 5)Steve Stevaert.
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijn indruk was dat het Vlaams Blok in deze het meest profijt gehaald heeft uit dit 'debat'. Groen! zat te smeken om op hen te stemmen - zielig. Stevaert zat over taarten te leuteren, en Somer en Leterm zaten op elkaars beleid te kappen.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |