Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2004, 21:16   #21
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Dit is een zeer jammerlijke zaak voor Vlaanderen.
Vlaanderen zal in de hele wereld bekend raken als een onverdraagzame, racistische regio. Staks ben ik nog beschaamd om te vertellen dat ik Vlaming ben.

De kerktorenmentaliteit, kleingeestigheid en boerenkneuterigheid van Vlaanderen kan me recht evenredig meten met het succes van het Vlaams Blok.

En dan durft Antwerpen zich dan nog een cosmopolitische wereldstad noemen, laat me niet lachen. Het klagende bange blanke dorpje aan de Schelde dat nog nooit zijn eigen boontjes heeft kunnen doppen of zijn eigen problemen heeft kunnen oplossen is niet meer dan een kleingeestig boeredorp waar de racistische onverdraagzame partij van Miss Aardbij de populairste partij is.

Het is jammer dat mensen die voor het Vlaams Blok stemmen niet weten wat ze Vlaanderen aandoen op wereldniveau. Die mensen beseffen ook niet dat de wereld klein geworden is en dat we nu eenmaal niet alleen zijn in de wereld.
Wat écht jammer is, is dat jij zo weinig weet van de wereld, dat je dergelijke onzin durft ventileren.
De VB-overwinning is voor buitenlanders een garantie van stabiliteit, beroepsernst en toegewijde arbeid.
Als iets of iemand Vlaanderen heeft schade toegebracht in het buitenland, dan zijn het de schertsfiguren als Vd Brande, Dehaene, Verhofstadt, Somers etc.

Dank u, u hebt net mijn standpunt bewezen

u bent nog niet veel in het buitenland geweest nietwaar
BartP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2004, 21:34   #22
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

En ook vandaag is de cd & v al slecht begonnen. Ze blijven aan campagne doen voor het VB. Als ze toch weer opnieuw het VB links laten liggen hebben ze meteen vanaf de eerste dag al weer nieuwe stemmen geronseld voor het VB.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2004, 22:05   #23
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Groter dan de SP-A zie ik het Blok zeker niet worden hoor.
Als we Spirit rekenen als goed voor 3% van de SP.a-Spirit stemmen, dan is het Vlaams Blok nu zelfs 7% groter dan SP.a :

Vlaams Blok : 24%

SP.a : 17%

Live with it.

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2004, 22:32   #24
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

In Antwerpen haalt Filip Dewinter bijna 3 x zoveel stemmen als Patje kiele kiele Janssens!

Linksen, memento mori!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2004, 08:38   #25
xmordan
Burgemeester

xmordan's schermafbeelding

Standaard

Het is zover, het vlaams blok is de grootste partij van vlaanderen.
En zij hebben hiervoor geen kartel nodig.
1 op 4 vlamingen stemt voor het vlaams blok.

Ja maar zegt Steve Stevaert 3 op 4 stemmen niet op het blok.

Maar ook niet op U beste Steve, je bent echter nooit een echt rekenwonder geweest...
Oud 14 juni 2004, 08:51   #26
xmordan
Burgemeester

xmordan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Dit is een zeer jammerlijke zaak voor Vlaanderen.
Vlaanderen zal in de hele wereld bekend raken als een onverdraagzame, racistische regio. Staks ben ik nog beschaamd om te vertellen dat ik Vlaming ben.

De kerktorenmentaliteit, kleingeestigheid en boerenkneuterigheid van Vlaanderen kan me recht evenredig meten met het succes van het Vlaams Blok.

En dan durft Antwerpen zich dan nog een cosmopolitische wereldstad noemen, laat me niet lachen. Het klagende bange blanke dorpje aan de Schelde dat nog nooit zijn eigen boontjes heeft kunnen doppen of zijn eigen problemen heeft kunnen oplossen is niet meer dan een kleingeestig boeredorp waar de racistische onverdraagzame partij van Miss Aardbij de populairste partij is.

Het is jammer dat mensen die voor het Vlaams Blok stemmen niet weten wat ze Vlaanderen aandoen op wereldniveau. Die mensen beseffen ook niet dat de wereld klein geworden is en dat we nu eenmaal niet alleen zijn in de wereld.
En wat denkt de wereld van...

Kartel vorming, migranten stemrecht, de belachelijke genocide wet, de laffe houding van belgie tijdens de golfoorlog, het uitsluiten van partijen die 1/4 van de kiezers vertegenwoordigen, de onmenselijke superboetes, het boertig vertoon van politiekers als j-l Dehaene, louis Michel of di rupo.

en zo kunnen we nog even doorgaan, en dat zou dan aan de blok kiezers liggen???

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be