![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, Groentje-18 wil persé met het openbaar vervoer gaan. Dan zal dat idd ongeveer een hele dag duren.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtige en zeer rustgevende wandelingen. "D" of "E" is (dacht ik) Berdorf - Echternach (+/- 5km). Ideaal, te voet naar Echternach, een terraske doen, en terug met de bus naar Berdorf.
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg, Berdorf is "New-York" niet eh
![]()
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hotel ik kwestie ligt vlakbij de voormalige grens en was absolute no go zone, zelf mensen die daar amper 10 km afwoonden mochten zich daar niet vertonen. (eigenlijk een soort niemandsland voor de feitelijke grens)
aan de westkant staat er tot een 3 tal km voor die grens nog redelijk veel bebouwing. aan de oostkant, heb je de grens en dan een zone van een 10 tal kilometer woud, en heuvels , vol wild. Echt een stuk ongerepte natuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar Berdorf trekt ge dan ook om het op uw gemak te doen he...
Maar New-York, daar geraakt hij met het openbaar vervoer, daar zijn hotels (of dat voor 100 € gaat lukken... ) en er is groen, Central Park is toch redelijk groot. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik bedoelde daarmee de vlotte bereikbaarheid van...(maar dat wist je waarschijnlijk wel)
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() In Luxemburg heb ik ook iets interessants gezien maar er zijn ook minpunten aan: welness kan slechts een uur per dag gebruikt worden (ik zie ons al op de klok kijken en haastig omkleden ![]() ![]() Vervoer mag het ook niet te veel verduren... ![]() De meeste hotels in Wallonië vallen tegen... lijken oubollig, stoffig, ... en met openbaar vervoer weet je daar volgens mij nooit. Ik heb er eens in een 5*hotel gelogeerd maar ook dat was eigenlijk geen 5* waard (alleen moest Wallonië er toch één hebben). De meeste Waalse hotels vallen tegen... Of is er plots iets mis met booking.com zodat hij de zoekresultaten niet tegoei weergeeft? Als je welness-faciliteiten ingeeft krijg je zeer weinig opties. Misschien iemand een betere site dan booking.com?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan moet je gewoon het adres van die hotels ingeven op google maps om te zien waar die gelegen zijn (in de stad of vlak buiten de stad) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een Vlaamse ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 5*-hotels met gratis wellness enzo, vindt ge dat eigenlijk nog wel tegen max €100/nacht?
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je neemt trouwens best wel de auto mee. Wij zaten te twijfelen of we dat in Juli (toen we nr La Roche gingen) gingen doen. Blij dat we het gedaan hebben. Openbaar Vervoer in zulke landelijke gebieden stelt niet veel voor. In Vlaanderen kan je zelf in de verste boerenbuiten ieder uur op een bus (of belbus) rekenen. Als je in de Ardennen 3 bussen in elke richting hebt per dag, dan mag je al blij zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tenzij ik een wagen cadeau krijg bij het boeken van een reis. :o)
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Als je een paar adresjes wil?
Ik heb deze vooral via weekenddesk geboekt. Destijds was dat nog een handige en gebruiksvriendelijke sites. Het is vooral een kwestie van eerst uw hotel selecteren en dan op internet zoeken waar je het zo goedkoop mogelijk kan boeken. En dan: bingo. ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Het woord hotel moet overigens niet strikt geïnterpreteerd worden. Het mag een kasteel zijn.
![]()
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen één week, da's vrij kort om goeie tips te geven. Maar. Voor in de toekomst, doe zoals ik (wij), en koop u via Kapazaa een cadeaubon, voucher. Doe het gewoon. Er zijn nu eenmaal mensen die gratis van familie een hotelbon of welnessbon ontvangen maar er niets mee willen aanvangen, en voor een paar euro dit van de hand willen doen. Kapazaa staat vol met dergelijke aanbiedingen. Als het je interesseert stuur 'k je wel wat tips. Maar dan liefst per pb. R. |
|
![]() |
![]() |