![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Wateroverlast door het eindeloos gezeik?
![]() Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 1 oktober 2011 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Help, moderatie doet haar werk niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Misschien gebruikt je bovenbuurman zijn afvoer wel als een handige afvoerbuis voor de meest diverse soorten afval. ![]() Laatst gewijzigd door groene flamingant : 2 oktober 2011 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Voor zover ik weet zijn die witte brokken in de afvoer gewoon ZEEPRESTEN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() ah... eens iemand van de andere kant.
Hier was het 1) "Vochtproblemen? Totaal niet meer hoor. Echt allemaal opgelost" 2) "Euh... huisbaas? De kelder loopt onder!" 3) "En? Dat is binnen. Dat is mijn probleem niet. Trekt a plan" 4) "Huurdersbond" 5) "Euh.... oh geen probleem. dat lossen we wel op" Resultaat: Na veel zelf zagen en tegen een muur op te lopen en dan na 1!!! brief van de huurdersbond wel resultaat. Is er niet zoiets als een vereniging van verhuurders? Conclusie: Bij huisbazen en huurders zijn er EN goede EN slechte. Bij huisbazen zijn het van die pipo's die enkel geld willen verdienen en een huis gewoon laten verkommeren. Die alle kosten willen afwentelen op de huurder. Die een huurder zien als melkvee en het schorremorrie van de samenleving. Bij huurders zijn het even grote pipo's die ofwel niet willen betalen, de woonst laten verkommeren en die wachten tot ze eruit gegooid worden. Zulke dingen zou de staat moeten aanpakken.
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3000 huurhuizen per jaar mogen gratis dak isolatie gaan halen binnenkort. Omdat eigenaars er hun oren aan vegen, en omdat huurders dat ook doen. En dus gaat de belasting betaler dat doen. Omdat veel eigendommen van de politiekers zijn natuurlijk en zo moeten die ook niks uitgeven. Jawel, op uw en mijn kosten zitten ze zelf uit de tocht alweer. Toch makkelijk als je zo een beetje zelf met het geld van anderen moogt spelen hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De benedenbuurman is in dienst van de woningbouw vereniging om de straat in de gaten te houden. Wij hebben onze eigen STASI in Nederland. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 oktober 2011 om 10:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Aangifte lijkt mij op zijn plaats. Niet dat jusititie iets gaat doen ermee, maar dan heb ik mijn klacht, en mogelijke verklaring van de methode en motief ergens officieel vastgelegd. Men maakte voorbereidingen voor een levensbedreigende overstroming en lekkage, door mogelijk kortsluiting te veroorzaken in het huizenblok. Wat adviseren jullie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Grappig, toen ik dit opschreef probeerde ik niet eens grappig te zijn, want dit schoot werkelijk door mijn hoofd. Het deed aan weefsel denken, een stukgekookte kippeborst, maar met een keiharde kern: maar inmiddels geloof ik al enige tijd niet meer in aliens. Dus verwierp ik die verklaring. Maar door jou zie ik ook de humor in. Overigens hoor en zie ik het publiek nog lachen om verschillende scene's uit mijn toneelstuk Maria Susanna Du Plessis. De spelers moesten steeds wachten tot het publiek weer was gekalmeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |