![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Mmm, zoals ik het nu bekijk, lijkt het me misschien geen dom idee om in 2012 ineens maar in alle grote en kleine steden met een lijst op te komen.
2 handtekeningen van een uittredend gemeenteraadslid heb je zo of 100 handtekeningen van kiezers heb je op een paar uur bijeen. En de jaren erna is er dan al meteen een landelijke organisatie met een heel leger van handtekeningenjagers. Enkel nog maar wat coördineren dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En BUB dan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dat ander soort samenleving betreft is er de laatste jaren in bijna heel Europa een sterk groeiende stroming - waar zowat 99% van de mensen uit "deze" samenleving bijna totaal geen weet van heeft. Het is op deze laatste groep dat ik me in de eerste plaats ga richten om 'mede'-werkers te recruteren. Veel meer kan ik daar nu nog niet over kwijt. Want zoals eerder gezegd is, liggen de Slangen op de loer om te bijten wanneer de gelegenheid zich voordoet. Ik maak gebruik van mijn recht om te zwijgen in de wetenschap dat alles wat ik zeg en schrijf tegen mij zal (kunnen) gebruikt worden. Voordat ik iets zeg of schrijf over "programma" en "doelgroepen" etc. ga ik dat dus eerst zo goed mogelijk op voorhand afwegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Jamaar, een ander soort samenleving kan ik (misschien) ook aan hoor!
Allez veel succes met je gevis in de vijver waarin in misschien ook zit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Dat mag je wel zeggen, mijn gedacht !
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel een aantal stemmen van burgers of 2 �* 3 handtekeningen van mandatarissen.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() het grootste probleem is geld om de boel te doen draaien. Iemand die weet hoeveel campagnes kosten weten maar al te goed dat dat het grotere probleem is, niet die handtekeningen. Als ge weet dat in een gemeente van 15000 bussen één bedeling van een folder u al rap 4 a 6000 euro gaat kosten... Dan spreken we nog niet van losse flyers, grote affiches, verschillende van die folders over gans uw grondgebied etc etc etc
Campagne voeren kosten zakken vol geld, en wie denkt als nieuw partijtje zonder nationale koepel ver te lopen... Zonder lokaal sterk kopstuk zal je nergens geraken. In sommige gemeenten geraken de groenen zelfs niet aan een zetel als ze alleen opkomen, en dat is een nationale partij met structuren en zo |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mijn eerste doelgroep bestaat vooral uit 'jongeren'* (maar niet uitsluitend). Zal dus wel meevallen die onkosten. Enkel de tijd die moet geïnvesteerd worden moet wijs gebruikt worden. * in de oude betekenis van het woord |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien ik toch met gelijkaardige plannen loop ben ik wel benieuwd naar het programma. Misschien valt er wel iets te regelen, het zou stom zijn elkaar nodeloos voor de voeten te lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik wens u alvast veel succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kortzichtig en dom is degene die niet inziet dat het om een sarcastische opmerking ging.
![]() |
![]() |