Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2011, 14:01   #21
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Je bent duidelijk een narcistische troll. Je geeft jezelf een uitslagscore alsof dit een wedstrijd is. Grappig, want dat is een discussie op het internet niet. Ook al win je, je bent nog steeds een achterlijke idioot

Ik schat je jonger dan 17. Meer 12 of zo.
5 stellingen over mijn persoon waarvan er 5 fout zijn.
Wie is de achterlijke idioot denk je?
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2011, 14:01   #22
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Bekijk gerust de religieuze verdeling is van het aantal gevangen, je zal vaststellen dat er veel meer allochtonen opgesloten zitten dan autochtonen.
Religie en allochtonen zijn zeker 2 synoniemen? De gevangenissen zaten ook niet altijd vol Marokkanen, en er zitten tot de dag van vandaag ook nog steeds Vlamingen in die gevangenissen die zelfs grotere smeerlapperijen begingen dan die Marokkanen. En wat hebben religie en afkomst er eigenlijk dan mee te maken?
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2011, 14:02   #23
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quorn Bekijk bericht
5 VERONDERSTELLINGEN.
Oh, en ik noem jou geen achterlijke idioot, dus gelieve je respect te houden of terug gaan naar de lagere school om dat daar nog eens te leren.
Oud 9 oktober 2011, 14:03   #24
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Religie en allochtonen zijn zeker 2 synoniemen? De gevangenissen zaten ook niet altijd vol Marokkanen, en er zitten tot de dag van vandaag ook nog steeds Vlamingen in die gevangenissen die zelfs grotere smeerlapperijen begingen dan die Marokkanen. En wat hebben religie en afkomst er eigenlijk dan mee te maken?
Definieer grotere smeerlapperijen"

groter dan het overvallen en tot bloedens toe slaan van bejaarden?
Het in groep verkrachten van meisjes?

"grotere smeerlapperijen" voor de slachtoffers of voor jou?
Oud 9 oktober 2011, 14:04   #25
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
5 VERONDERSTELLINGEN.
Oh, en ik noem jou geen achterlijke idioot, dus gelieve je respect te houden of terug gaan naar de lagere school om dat daar nog eens te leren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd
Je bent duidelijk een narcistische troll. Je geeft jezelf een uitslagscore alsof dit een wedstrijd is. Grappig, want dat is een discussie op het internet niet. Ook al win je, je bent nog steeds een achterlijke idioot

Laatst gewijzigd door Quorn : 9 oktober 2011 om 14:05.
Oud 9 oktober 2011, 14:11   #26
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook al win je, je bent nog steeds een achterlijke idioot
Je bent momenteel niet aan het winnen, noch ik, aangezien discussies geen wedstrijden zijn. Mensen die dat wel zo vinden zijn meestal gastjes met de mentaliteit van een 6-jarige, en ik veronderstel dat jij niet lager kunt zakken dan dat, dus ik zal maar het feit negeren dat jij een denkbeeldig scorebord boven je pc hebt hangen waar de score nu 5-0 is. Je faalt in je begrijpend lezen omdat je te spontaan reageerde.

Laatst gewijzigd door Henkerd : 9 oktober 2011 om 14:12.
Oud 9 oktober 2011, 14:14   #27
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bent momenteel niet aan het winnen, noch ik, aangezien discussies geen wedstrijden zijn. Mensen die dat wel zo vinden zijn meestal gastjes met de mentaliteit van een 6-jarige, en ik veronderstel dat jij niet lager kunt zakken dan dat, dus ik zal maar het feit negeren dat jij een denkbeeldig scorebord boven je pc hebt hangen waar de score nu 5-0 is. Je faalt in je begrijpend lezen omdat je te spontaan reageerde.
Wie faalt er ook al weer?
Oud 9 oktober 2011, 14:15   #28
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is juist wel het punt, ontkent maar niet. Ik probeer dat er niet van te maken. Jij wilt duidelijk enkel inzien dat er in de gevangenissen enkel maar allochtonen zitten, terwijl ik zeg dat er ook Vlamingen in onze gevangenissen zitten. Het is precies alsof je erdoor aangedaan bent en de realiteit niet wilt inzien dat er allochtonen en autochtonen in onze gevangenissen zitten. Stop nu met dus de stereotype, simplistische oerdomme nationalist uit te hangen door de schuld te schuiven op anderen en in hokjes te denken die het principe dragen van "What isn't right isn't white!".

Ik ben blank, en ik veronderstel dat jij blank bent, dus ja, ons ras.
Wel gek dat er meer allochtonen in onze gevangenissen zitten, of beter gezegd meer niet Belgen dan Belgen, autochtone en allochtone samen.
Als je bij de Belgen dan nog eens een onderscheid maakt dan hebben de allochtonen opnieuw de overhand.

30 jaar geleden waren er minder gevangenissen en waren er zelfs een deel van de huidige gevangenissen opvangplaatsen voor landlopers.
Vandaag dienen zelfs een deel van de kazernes als opvangplaatsen voor allochtone die de Belgische wetten overtreden en komt nog nog meer dan 150 plaatsen per dag te kort om wetsovertreders te kunnen opsluiten of zelfs onderdak te verschaffen.
En het grootste deel van die wetsovertreders zijn moslims.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2011, 14:16   #29
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie faalt er ook al weer?
Je begint precies te vervormen in een forumtroll als freelancer, die schrijft ook zo van die kleine kortzichtige reacties. Dus, toon eens a.d.h. van het vetgedrukte dat ik faal?
Oud 9 oktober 2011, 14:19   #30
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Wel gek dat er meer allochtonen in onze gevangenissen zitten, of beter gezegd meer niet Belgen dan Belgen, autochtone en allochtone samen.
Als je bij de Belgen dan nog eens een onderscheid maakt dan hebben de allochtonen opnieuw de overhand.

30 jaar geleden waren er minder gevangenissen en waren er zelfs een deel van de huidige gevangenissen opvangplaatsen voor landlopers.
Vandaag dienen zelfs een deel van de kazernes als opvangplaatsen voor allochtone die de Belgische wetten overtreden en komt nog nog meer dan 150 plaatsen per dag te kort om wetsovertreders te kunnen opsluiten of zelfs onderdak te verschaffen.
En het grootste deel van die wetsovertreders zijn moslims.
Gelukkig dat jij er nog bent om mijn ongelijk op een beschaafde en beargumenteerde wijze te bewijzen. U heeft een punt, maar de meeste linkse mensen zoals ik zullen ook bij argumenten als deze dan denken in een kader van "Afkomst doet er niet toe". Dus, wat heeft de afkomst te maken met de criminele daad?
Oud 9 oktober 2011, 14:22   #31
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Je begint precies te vervormen in een forumtroll als freelancer, die schrijft ook zo van die kleine kortzichtige reacties. Dus, toon eens a.d.h. van het vetgedrukte dat ik faal?

Ook ditmaal laat ik de muziek spreken
Oud 9 oktober 2011, 14:25   #32
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukkig dat jij er nog bent om mijn ongelijk op een beschaafde en beargumenteerde wijze te bewijzen. U heeft een punt, maar de meeste linkse mensen zoals ik zullen ook bij argumenten als deze dan denken in een kader van "Afkomst doet er niet toe". Dus, wat heeft de afkomst te maken met de criminele daad?
Gezien er een duidelijke correlatie is tussen beide ligt het probleem duidelijk bij het bevattingsvermogen van de linkschen medemensch.
Reacties van Arti en Co ondersteunen mijn stelling.
Oud 9 oktober 2011, 14:26   #33
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook ditmaal laat ik de muziek spreken
Dat is nu het laagste en simplistische dat ik weken hier heb gezien, een link geven naar een muziekje omdat je te lui bent zelf een argument of tekst te typen. Met jou valt er duidelijk niet te discussieren. Je bent duidelijk op dit forum gekomen om hier wat racistische reacties te schrijven, nationalisme te promoten en gewoon wat off-topic trollreacties te zetten.
Oud 9 oktober 2011, 14:29   #34
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Gezien er een duidelijke correlatie is tussen beide ligt het probleem duidelijk bij het bevattingsvermogen van de linkschen medemensch.
Reacties van Arti en Co ondersteunen mijn stelling.
1. Die post was niet voor u bedoeld, laat staan dat je er een dom op reageert
2. Reacties van artisjok kun je ongelijk geven aan de hand van argumenten, dus begin er eens aan i.p.v. muziekjes te laten afspelen of domme zinnetjes te typen
3. Hier scheer je weeral eens alle linkse mensen over een kam, zonder er zelf persoonlijk te kennen.

Mijn veronderstelling is precies waar, dat jouw politieke visie over jouw leven bepaalt i.p.v. je sociale vaardigheden. Daarom dat jij linkse mensen en Marokkanen over een kam scheert.
Oud 9 oktober 2011, 14:30   #35
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is nu het laagste en simplistische dat ik weken hier heb gezien, een link geven naar een muziekje omdat je te lui bent zelf een argument of tekst te typen. Met jou valt er duidelijk niet te discussieren. Je bent duidelijk op dit forum gekomen om hier wat racistische reacties te schrijven, nationalisme te promoten en gewoon wat off-topic trollreacties te zetten.
Ik ben idd "te lui" om op zondag reeds, tot vervelens toe met cijfers bewezen aan linksche trollen, feiten, wéér te moeten verdedigen.
Het lijkt wel of "jullie" het vermogen om kennis door te geven ontberen en elke inlog je STM wordt gereset.
Oud 9 oktober 2011, 14:30   #36
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Buiten je leeftijd kloppen de stellingen wel. Owja, Henkerd is vergeten te typen: permanent geband lid.
Oud 9 oktober 2011, 14:31   #37
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
1. Die post was niet voor u bedoeld, laat staan dat je er een dom op reageert
2. Reacties van artisjok kun je ongelijk geven aan de hand van argumenten, dus begin er eens aan i.p.v. muziekjes te laten afspelen of domme zinnetjes te typen
3. Hier scheer je weeral eens alle linkse mensen over een kam, zonder er zelf persoonlijk te kennen.

Mijn veronderstelling is precies waar, dat jouw politieke visie over jouw leven bepaalt i.p.v. je sociale vaardigheden. Daarom dat jij linkse mensen en Marokkanen over een kam scheert.
I'm afraid the score is now 0-6

Laatst gewijzigd door Quorn : 9 oktober 2011 om 14:31.
Oud 9 oktober 2011, 14:38   #38
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben idd "te lui" om op zondag reeds, tot vervelens toe met cijfers bewezen aan linksche trollen, feiten, wéér te moeten verdedigen.
Het lijkt wel of "jullie" het vermogen om kennis door te geven ontberen en elke inlog je STM wordt gereset.
Je begint hier weeral gans links over een kam te scheren. Dit is een discussie tussen ik en jou, en niet tussen heel links en heel rechts. Daarnaast verdedig jij hier niets met argumenten, is je link die je geeft over Nederland terwijl we het hier over België hebben en heb jij het vermogen om niet minder dan 2 discriminerende en kortzichtige zinnen te typen waarin jij de een over een kam scheert.

Citaat:
I'm afraid the score is now 0-6
Wie is er hier nu een troll? Wie is er hier nu zo kinderachtig om met een score af te komen? Wie is er hier zo kinderachtig om maar niet met argumenten af te komen, proberen het laatste woord te halen en de discussie te winnen? Juist ja, jij dus. Goed geraden!
Oud 9 oktober 2011, 14:48   #39
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Je begint hier weeral gans links over een kam te scheren. Dit is een discussie tussen ik en jou, en niet tussen heel links en heel rechts. Daarnaast verdedig jij hier niets met argumenten, is je link die je geeft over Nederland terwijl we het hier over België hebben en heb jij het vermogen om niet minder dan 2 discriminerende en kortzichtige zinnen te typen waarin jij de een over een kam scheert.
T'iszondag, beetje chillen vandaag...
Oud 9 oktober 2011, 14:51   #40
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
T'iszondag, beetje chillen vandaag...
Ga dan wiet roken of achter de rokjes aanzitten van meisjes.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be