![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks wat een paar UV A lampen niet kunnen oplossen.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ale kom we hebben al een paar nadelen:
water insijpeling afval omhoogpompen gebrek aan licht brandveiligheid in zo'n trechter moet wel spectaculair zijn om juist in het puntje een brandje te beleven massieve grondverplaatsing om resultaat te bereiken is veel duurder dan gewoon in de lucht gaan als je volledig aarde zo moet omploegen om uw gebouwen te zetten, kom je volgens mij na een paar honder jaar uit dat je de aarde een paar meter hoger maakt door gewoon het opstapelen van al die restaarde ja kom, ik vind het dan logischer dat je zo'n dubai eilandjes zit op te spuiten of eenvoudiger dat je gaat wonen op een gigantische bootconsructie, of waarom niet een kegel in de zee constructie moet dan een veelvoud eenvoudiger te maken zijn, met als charmant voordeel dat uw buitenzicht een leuke aquarium is. dan |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Descartes |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik zal eens wat aardekrabbers ontwerpen zie
Er zijn hier vulkaankegels genoeg om ondergronds te gaan Met groot gemak met veel beton en in één twee drie Laat je daar een aardekrabber in kegelvorm in ontstaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat dat hier een dichters forum worden of watte?
Descarte kan het tenminste nog. De rest is gezeik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Nee, want gij kunt dat niet
Citaat:
Citaat:
jouw gezeik ![]() ![]() ![]() Gij zijt hier de Grote Poëzie-autoriteit of wa? ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 17 oktober 2011 om 23:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Gij zijt hier de Grote Poëzie-autoriteit of wa? ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben bijlange geen poëzie-autoriteit. En ook geen andere autoriteit. Ik kan het niet en jij feitelijk ook niet. Maar jij wil iets met woorden doen en je speelt daarmee. Ikke niet. Ik heb geen elitaire achtergrond en geen voeling daarmee. Jij ook niet maar je laat dat uitschijnen als zijnde dat je een speciale bent wat betreft woordenschat. Descarte kan dat wel en wij niet. Mijn moeder kon dat ook en ikke niet. Ik ben de kloot die zich afvraagt wat zit je nu weer te rijmen en zelf kan ik het niet. Mijn moeder kon het trouwens misschien nog beter dan descarte, maar dan weer op een andere manier. t' is allemaal geen spelletje van wie weet de beste woorden ook. Aanvaard gewoon, anderen zeggen het op hun manier zoals ieder vogeltje gebekt is op hun manier. Haal er de boodschap uit en laat de tekst liggen voor wat het is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt geen weg met woorden maar wel die van anderen vermoorden ![]() Kruip maar liever bescheiden in je kot of je wordt nog helemaal poëzie-zot. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 18 oktober 2011 om 02:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik wil best geloven dat jouw moeder een grote dichteres was dan Descartes, maar dan van iemand anders...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() @Mambo
1 Citaat:
2 Ge moet een goeie tik gekregen hebben om te durven beweren dat iemand die stelselmatig dubbeldraden opent in verzen geen recht heeft om even stelselmatig in verzen beantwoord te worden. Ik houd daarmee zijn anders snel in de forum-moerasgrond verzinkende versificaties van allerlei banaliteiten aan de oppervlakte trouwens. ![]() Ge kunt misschien aandringen bij moderatie dat aan Descartes het alleenrecht gegeven wordt, en bevestigd in het forumreglement, dat hij alleen verzen mag plaatsen in zijn (dubbel-)draden.... ![]() 3 Ik volg Descartes al minstens al vijf jaar of langer en ik heb er nooit op gereageerd omdat ik het niet zoveel soeps vond. Hij heeft het echter gepresteerd om zijn scheldorgeltje op mij los te laten. Toen ik hem op volgehouden dubbeldraderij wees. Nu geniet hij mijn volgehouden oppositoire poëtische belangstelling. Wat een geluk en wat een eer voor hem! Laatst gewijzigd door eno2 : 18 oktober 2011 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Vele kantoorgebouwen en winkelcentra hebben ook kunstmatig licht in de binnenruimtes. Dus het element "licht" kan men laten vallen in geval men ondergrondse kantoor of winkelruimtes wil bouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trek het u niet aan, ik vond het goed
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad zo groot moet dat allemaal niet zijn, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jawel. En mijn moeder hoefde geen lettergrepen te lijmen Om te rijmen. En ze kon dat in 5 talen. Zonder pc met tekstverwerker, maar met stylo en zonder foutjes of op haar schrijfmachientje met soms een klein beetje correctie lint. En af en toe een woordenboekje. Laatst gewijzigd door Mambo : 18 oktober 2011 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alvast bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op gebied van licht zie ik geen problemen. Eerder op gebied van ventilatie, grondwaterdruk (opdrijven van het piramide-lichaam), veilige ontgraving (zijdelingse gronddrukken), distorderende aardbevingen, ... Kortom : het lijkt mij eerder een luchtkasteel dan een ondergronds paleis, getekend door een lichtzinnig architect die nog geen ernstig ingenieur raadpleegde. Ik zeg niet dat het onmogelijk is. Maar het kostenplaatje zou de architect wel eens de staart tussen de achterpoten kunnen jagen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Het zal me wat kunnen schelen dat een totale poëzie- inepticus zichzelf in een poëzie-jury-zetel katapulteert voor de gelegenheid om zijn moeder de eerste prijs toe te kennen ![]() ![]() ![]() Op zichzelf heel grappig trouwens ![]() ![]() ![]() Mijn gerijm hier is poëtisch natuurlijk volkomen pretentieloos, behalve ons scheldorgeltje Junior stijlvol van repliek te dienen. |
![]() |
![]() |