![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Oplossingen? Een rijbewijs met een puntensysteem zou een stap in de goede richting zijn. Aan da fietspad is niks mis, ik had de fietsen in de auto gedaan en was aan 't fietsen bij m'n moeder in de buurt. Waar ik woon zijn er niet eens fietspaden behalve die streep beton langs de provinciale weg dan waar je moet oppassen dat je niet omverwaait als een vrachtwagen voorbijvliegt aan 90km/u ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als burgerlijke partij heb je het dan eenvoudiger: het openbaar ministerie onderzoekt of er een misdrijf is (al was het maar onvrijwillige slagen en verwondingen bij een simpel ongeval, in het onwaarschijnlijke geval dat er geen verkeersovertreding bij bewezen kan worden); zo ja, kan je je burgerlijke partij stellen en volstaat het de grootte van je schade te bewijzen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, ik zou toch ook liever niet hebben dat bestuurders kunnen beboet worden op aangeven van 'brave burgers' die iemand roekeloos hebben zien rijden. Rijbewijs met strafpunten. In dit gezegende (on)landje heeft het parlement dit ooit gestemd. Maar geen minister van verkeer heeft het ooit nodig gevonden om hieraan gehoor te geven. (naar mijn vermoeden lag de oorzaak in een verschillende visie tussen Vlaanderen en Wallonië). ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 oktober 2011 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |