![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan heeft de organisator een slechte verzekering afgesloten. Ik zie niet in waarom de klant daarvoor moet opdraaien.
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
EDIT: http://www.pukkelpop.be/nl/blog/pukk...idsverzekeraar Eerder al concludeerde het Parket van Hasselt dat de Pukkelpoporganisatie niets ten laste kan worden gelegd. Dit heeft zijn gevolgen voor het verzekeringsaspect. Pukkelpop had immers een verzekering afgesloten om haar aansprakelijkheid te dekken voor eventuele fouten die zij als organisator zou begaan. Nu het rapport van het Parket duidelijk stelt dat de organisatoren geen fouten hebben gemaakt en bijgevolg niet aansprakelijk zijn, kan deze verzekering niet worden ingeroepen om de geleden schade te vergoeden. De organisatoren stellen vast dat uit alle onderzoeken blijkt dat het gaat om een overmachtsituatie en dat de organisatie van Pukkelpop geen fouten heeft gemaakt. De keerzijde hiervan is dat de Pukkelpoppers enkel kunnen rekenen op een vergoeding uit andere verzekeringen die ze mogelijk hebben afgesloten of via het Rampenfonds. Dat laatste komt echter slechts tussen voor rechtstreekse materiële schade die hoger is dan 250 euro. Laatst gewijzigd door Steve_M : 17 oktober 2011 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het hele punt van een verzekering is juist dat je je indekt tegenover iets compleet onverwachts.
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als je dit niet begrijpt, dan kan ik niet meer doen om het uit te leggen.
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus uw brandverzekering telt enkel als de brand te voorzien was? Is het eigenlijk niet omgekeerd?
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 17 oktober 2011 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() ²
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.fuifpunt.be/organisator/verzekeringen Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar kom, ze gaan voor hun 75 euro nu toch 4 stukken pizza krijgen, verspreid over 3 jaar ![]()
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 17 oktober 2011 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij vrijwillige stopzetting moet de festivalorganisator de tickets terugbetalen, Chokri heeft duidelijk laten weten dat het festival niet doorging uit respect voor de slachtoffers. Dus niet uit overmacht maar vrijwillig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt af van de reden van de brand he. Ik zou het alleszins belachelijk vinden als ze je een drankbonnetje kado geven voor de volgende opera als je opnieuw de volle pot moet neertellen. Als je dat niet wenst te doen krijg je geen barst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om je te verzekeren tegen een risico dat zich kan voordoen met een bepaalde probabiliteit. Hoe hoog of laag die probabiliteit is is op zich onbelangrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Kijk, onderstaande zou onze vriend Chokri even weinig gekost hebben:
Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 17 oktober 2011 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() En laat ons toch nog is op die aansprakelijkheid terugkomen. Reizigers zijn als consumenten redelijk goed beschermd:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |