![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De AV is te groot en log om ook maar iets meer te kunnen doen dan ja of nee te zeggen op wat die board of directors voorstelt. En als die AV al kennis van zaken zou hebben is het mooi meegenomen, maar ik vraag mij af wat de gemiddelde alternatieve spaarder weet van bvb risico inschatting van venture capital in het midden oosten. Dus laten ze dat over aan het inzicht en kennis van de bestuurders. Als ze al niet overkop gaat na twee maand wegens incompetente bestuurders zit je dan toch weer met de klassieke bankstructuur hoor. Overigens grappig; de banners van Dexia op die forumsite . ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Deze manifestatie is op zondag 23 okt, zaterdag 22 okt is het in Antwerpen te doen
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.yesmagazine.org/ In dit geval gaat het dus om een overheidsbank die eigenlijk als herverzekeraar optreedt voor kleine (coöperatieve) banken. De overheidsbank in North Dakota heeft zelf geen kantoren of klanten, maar zorgt ervoor dat die kleine banken meer geld in de locale economie kunnen stoppen. En dat werkt er blijkbaar zeer goed. Of dat model hier haalbaar is, daar heb ik grote twijfels bij. Vooral omdat hier vrijwel geen kleine banken meer zijn. Zelfs Argenta is naar Amerikaanse normen niet echt klein. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|