Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2011, 13:51   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Ik vrees dat met de prijs van den diesel tegenwoordig dat een geel briefke gaat worden
Ja dat zat ik ook net te denken, maar wat is 200 euro als ge daar weg wilt, uiteindelijk ga je voor de veerboot ook veel geld betalen...

en zo een half clandestine operatie heeft zo zijn charmes he...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2011, 13:54   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Toen het luchtverkeer plat lag met die kutvulkaan 2 jaar geleden, heb ik zo mijn broer ook uit Italie helpen wegraken, toen reden de treinen nog, maar dat is niet de meest aangewezen manier om te reizen, een kleine 24 uur...

Ne collega was er toen geraakt, met een of ander obscuur taxi bedrijfje... dat zowat de helft van frankrijk doorkruist heeft, voor de Italiaanse grens over te wippen. Die kerel heeft die week sloten geld verdient volgens mij...
Oud 24 oktober 2011, 14:00   #23
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik zou Cuba kiezen net omwillen van de verschillen met de verknoeide Dominicaanse ...
Als je effectief naar Punta Cana trekt om daar in een all-inclusive te zitten, dan ga je inderdaad naar de verknoeide DR.

Er zijn een aantal zeer goede, exclusievere hotels meer noordelijk gelegen van Punta Cana. Daar is het rif vaak nog intact, de stranden bijna verlaten. Als je een kilometertje stapt vanuit je hotel langs de waterlijn ben je vak helemaal alleen. Perfect om eens een nummertje te doen of wat naakt te zwemmen.

Afin, geen van de twee dus. De Amerikaanse of Britse maagdeneilanden zijn wel toppers. Daar kan je wel beter zo'n vakantiecondo of huis huren.

Als het dan toch in de regio is, zou ik Belize of Panama nemen voor de stranden, Costa Rica voor de natuur/doevakantie.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2011, 14:01   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

700 km en ze zit in Skopje, ... Van daar kan je naar Rome of Dusseldorf...

Als je geen auto gehuurd krijgt ben ik er zeker van dat er wel een taxichaufeur te vinden is die zijn kinderen eten wil kunnen geven, zeker als t in t zwart te doen is...
Oud 24 oktober 2011, 15:30   #25
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
iemand ervaring met Cuba ?
Zeer aangename reis - beetje eentonig van natuur wel. Buiten de grotere steden weinig cultuur. Mensen zijn niet zo heel erg vriendelijk. Havana is een halve bouwval. Ik vond het daardoor niet zo "authentiek". "Wauw! Een auto uit de jaren '50" --- Tja, als je ziet hoe ze er bij rijden...

Ik zou iets authentieker/netter kiezen als de portefeuille het toelaat. Colombia bijvoorbeeld. Of Mexico. Of voor natuur: Costa Rica/Panama.

Laatst gewijzigd door lombas : 24 oktober 2011 om 15:31.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2011, 15:46   #26
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Heeft er iemand wat reisadvies voor Pakistan?
Als je graag de dag rond flikflooit met uw lief, uw lief thuislaten.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2011, 18:11   #27
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft er iemand wat reisadvies voor Soedan en Pakistan?
Ja, er zijn betere reisbestemmingen.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2011, 19:21   #28
Mam
Banneling

Standaard

Marokko
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2011, 20:38   #29
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Iemand laatst nog in Griekenland geweest??
Maar hier si, Havanah, dat is lang geleden! Ik was u al vergeten.

En om op uw vraag te antwoorden: neen ik ben niet direct van plan naar Griekenland te gaan, ik hou niet van landen in chaos. Armoedige landen.
Oud 25 oktober 2011, 09:33   #30
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft er iemand wat reisadvies voor Soedan en Pakistan?
Alle reizen naar Pakistan worden afgeraden omwille van ernstige onlusten (terroristische aanslagen, onlusten, ontvoeringen, commando aanvallen enz.) die in heel het land voorkomen.

Ten gevolge van de zaak betreffende een buitenlandse diplomaat die er van beschuldigd wordt zijn aanvallers te hebben gedood, is de situatie uiterst gespannen en wordt de vijandigheid tegenover buitenlanders steeds erger. Een grote voorzichtigheid is dus aan te raden. Gewelddadige betogingen zouden over het hele land kunnen uitbarsten en ongelukkige buitenlanders op hun pad kunnen hierbij geviseerd worden. Deze plaatsen moeten uitdrukkelijk gemeden worden.

Belgen die zich toch naar Pakistan wensen te verplaatsen voor humanitaire organisaties die zich bezig houden met de overstromingen van de zomer 2010 en de heropbouw, worden dringend uitgenodigd hun coördinaten aan onze Ambassade over te maken (identiteit + geboortedatum, plaatselijk adres, telefoon nummer, naam en adres van de humanitaire organisatie). Er wordt hen ook sterk aangeraden alle nodige veiligheidsmaatregelen te nemen tijdens hun verplaatsingen in het land in gebieden die geïsoleerd en gevaarlijk zijn.

http://diplomatie.belgium.be/nl/Dien...a_pakistan.jsp

http://diplomatie.belgium.be/nl/Dien.../ra_soedan.jsp
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 11:14   #31
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Alle reizen naar Pakistan worden afgeraden omwille van ernstige onlusten (terroristische aanslagen, onlusten, ontvoeringen, commando aanvallen enz.) die in heel het land voorkomen.

Ten gevolge van de zaak betreffende een buitenlandse diplomaat die er van beschuldigd wordt zijn aanvallers te hebben gedood, is de situatie uiterst gespannen en wordt de vijandigheid tegenover buitenlanders steeds erger. Een grote voorzichtigheid is dus aan te raden. Gewelddadige betogingen zouden over het hele land kunnen uitbarsten en ongelukkige buitenlanders op hun pad kunnen hierbij geviseerd worden. Deze plaatsen moeten uitdrukkelijk gemeden worden.

Belgen die zich toch naar Pakistan wensen te verplaatsen voor humanitaire organisaties die zich bezig houden met de overstromingen van de zomer 2010 en de heropbouw, worden dringend uitgenodigd hun coördinaten aan onze Ambassade over te maken (identiteit + geboortedatum, plaatselijk adres, telefoon nummer, naam en adres van de humanitaire organisatie). Er wordt hen ook sterk aangeraden alle nodige veiligheidsmaatregelen te nemen tijdens hun verplaatsingen in het land in gebieden die geïsoleerd en gevaarlijk zijn.

http://diplomatie.belgium.be/nl/Dien...a_pakistan.jsp

http://diplomatie.belgium.be/nl/Dien.../ra_soedan.jsp
Islamabad is wel een ander verhaal dan Karachi.

Oud 25 oktober 2011, 13:46   #32
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Terzijde,
heeft er iemand van jullie recent eens met ryanair gevlogen? Zo ja, heb je daar een werkende e-id-chip nodig?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 15:26   #33
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Terzijde,
heeft er iemand van jullie recent eens met ryanair gevlogen? Zo ja, heb je daar een werkende e-id-chip nodig?
Nee hoor, het is een misverstand dat de passagiers van Ryanair zelf hun vliegtuig moeten monteren. Je hoeft geen technische spullen mee te brengen. De vliegtuigen zijn gemonteerd en klaar voor vertrek.
Oud 25 oktober 2011, 15:28   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Terzijde,
k zou het niet weten,

ge hebt wel een rol duct tape nodig om het cockpitraam dicht te tapen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be