![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en zo een half clandestine operatie heeft zo zijn charmes he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen het luchtverkeer plat lag met die kutvulkaan 2 jaar geleden, heb ik zo mijn broer ook uit Italie helpen wegraken, toen reden de treinen nog, maar dat is niet de meest aangewezen manier om te reizen, een kleine 24 uur...
Ne collega was er toen geraakt, met een of ander obscuur taxi bedrijfje... dat zowat de helft van frankrijk doorkruist heeft, voor de Italiaanse grens over te wippen. Die kerel heeft die week sloten geld verdient volgens mij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn een aantal zeer goede, exclusievere hotels meer noordelijk gelegen van Punta Cana. Daar is het rif vaak nog intact, de stranden bijna verlaten. Als je een kilometertje stapt vanuit je hotel langs de waterlijn ben je vak helemaal alleen. Perfect om eens een nummertje te doen of wat naakt te zwemmen. Afin, geen van de twee dus. De Amerikaanse of Britse maagdeneilanden zijn wel toppers. Daar kan je wel beter zo'n vakantiecondo of huis huren. Als het dan toch in de regio is, zou ik Belize of Panama nemen voor de stranden, Costa Rica voor de natuur/doevakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 700 km en ze zit in Skopje, ... Van daar kan je naar Rome of Dusseldorf...
Als je geen auto gehuurd krijgt ben ik er zeker van dat er wel een taxichaufeur te vinden is die zijn kinderen eten wil kunnen geven, zeker als t in t zwart te doen is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer aangename reis - beetje eentonig van natuur wel. Buiten de grotere steden weinig cultuur. Mensen zijn niet zo heel erg vriendelijk. Havana is een halve bouwval. Ik vond het daardoor niet zo "authentiek". "Wauw! Een auto uit de jaren '50" --- Tja, als je ziet hoe ze er bij rijden...
Ik zou iets authentieker/netter kiezen als de portefeuille het toelaat. Colombia bijvoorbeeld. Of Mexico. Of voor natuur: Costa Rica/Panama.
Laatst gewijzigd door lombas : 24 oktober 2011 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar hier si, Havanah, dat is lang geleden!
![]() ![]() En om op uw vraag te antwoorden: neen ik ben niet direct van plan naar Griekenland te gaan, ik hou niet van landen in chaos. Armoedige landen. ![]()
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten gevolge van de zaak betreffende een buitenlandse diplomaat die er van beschuldigd wordt zijn aanvallers te hebben gedood, is de situatie uiterst gespannen en wordt de vijandigheid tegenover buitenlanders steeds erger. Een grote voorzichtigheid is dus aan te raden. Gewelddadige betogingen zouden over het hele land kunnen uitbarsten en ongelukkige buitenlanders op hun pad kunnen hierbij geviseerd worden. Deze plaatsen moeten uitdrukkelijk gemeden worden. Belgen die zich toch naar Pakistan wensen te verplaatsen voor humanitaire organisaties die zich bezig houden met de overstromingen van de zomer 2010 en de heropbouw, worden dringend uitgenodigd hun coördinaten aan onze Ambassade over te maken (identiteit + geboortedatum, plaatselijk adres, telefoon nummer, naam en adres van de humanitaire organisatie). Er wordt hen ook sterk aangeraden alle nodige veiligheidsmaatregelen te nemen tijdens hun verplaatsingen in het land in gebieden die geïsoleerd en gevaarlijk zijn. http://diplomatie.belgium.be/nl/Dien...a_pakistan.jsp http://diplomatie.belgium.be/nl/Dien.../ra_soedan.jsp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terzijde,
heeft er iemand van jullie recent eens met ryanair gevlogen? Zo ja, heb je daar een werkende e-id-chip nodig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, het is een misverstand dat de passagiers van Ryanair zelf hun vliegtuig moeten monteren. Je hoeft geen technische spullen mee te brengen. De vliegtuigen zijn gemonteerd en klaar voor vertrek.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |