![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=AWtCittJyr0
![]() |
#22 |
|
![]() ... zei de Waal toen de cafébaas hem vroeg of hij met cash of Proton ging betalen...
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja kijk, ieder zijnen dada hé! Het is dat ik ervaring heb met échte democraten, maar ik bedoel dus wel de écht hé! Zo van die typetjes die democratie het alfa en omega vinden, tot ze het zelf moeten toepassen... Oeps, te lastig, te moeilijk, te... democratisch?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://www.lalibre.be//actu/crise-po...luc-coene.html
Goh, dat zit dus echt helemaal goed met die sfeer! En dan zwijg ik nog over 't wederzijds vertrouwen en respect. Mja, dat komt allemaal goed. Vlaanderen, Brussel en Wallonië krijgen een daadkrachtige voogdijregering. Dat wij ons daar allemaal zorgen om maakten is toch onbegrijpelijk he zeg! Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 25 oktober 2011 om 21:20. |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Indien u het zo bekijkt, dan heb ik er niets op tegen. Maar u hebt de tendens om rampscenario's te bedenken bij de eerste en beste hevige discussie tussen de partijen die onderhandelen voor een nieuwe regering. En dat is wat van het goede te veel.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
zouden ze er ni beter de brui aan geven? |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Wend u tot de Heilige Rita. Misschien helpt die heilige u om uw diepste dromen te vervullen.
Laatst gewijzigd door system : 25 oktober 2011 om 21:40. |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 25 oktober 2011 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou het niet kunnen dat men vroeger het communautaire altijd misbruikt heeft om te verhullen dat men geen akkoord kon bereiken over de economische problemen ? Daarom ook dat men geen echte oplossingen maakt voor het communautaire. De kiemen voor de volgende problemen zijn duidelijk al terug te vinden in de huidige akkoorden. Dus in de toekomst als het mislukt op het economische kan men makkelijk de communautaire kaart opnieuw trekken. Dat doet men toch steeds, niet dan ? |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() En kunt u een ipad betalen van uw uitkering ?
Buiten dat , knappe techologie zo'n ipad. Al heb ik me er zelf nog geen aangeschaft omdat ik al een vaste pc heb en een labtop. Daar kan ik ook mee surfen. Op de trein zit ik elke dag, 2 keer een kwartier. amper de tijd om de krant te lezen op zo'n ipad. Voorlopig vind ik het dus nog te duur. Maar proficiat met uw aankoop. Laatst gewijzigd door stuyckp : 25 oktober 2011 om 22:24. |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik uw posts nalees kan ik die lijn niet echt doortrekken. Zit u op het forum tijdens je werkuren of hebt u geen werk misschien ? |
|
![]() |