Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2011, 18:30   #21
Mam
Banneling

Standaard

Bestaat er ook zo'n reverse theorie? Mijn partner komt uit Afrika en is blank met roze tepels.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 20:36   #22
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

[quote=Egmond Codfried;5768130]WITTE VROUWEN ZIJN IN FEITE NEGERINNEN!

http://www.egyptsearch.com/forums/ul...=005488#000018

Lieve mensen, dit heb ik niet zelf verzonnen, maar de grote witte wetenschappers uit de 19e eeuw hebben ontdekt dat witte vrouwen grote lappen zwarte en bruine huid hebben, rond hun tepels, pudenda en anus. En dat ze zelf een zwarte kleuring in het gezicht krijgen aan het einde van de zwangerschap. Verder hebben witte vrouwen, net als zwarten, een kleine schedel omdat de intellectuele superioriteit van het glorieuze witte meesterras niet zetelt in de witte vrouw, maar in de witte man. De witte vrouw is slechts geschapen om zijn heilig wit sperma te ontvangen.

Citaat:
Originally posted by Egmond Codfried:
[QB]

MELASMA OR CHLOASMA

There is more!!!

Charles White and his friends have found that skulls of white women resemble skull's of Blacks, in shape and size, also because the intellectual superiority of the white race really resides in the white male, not in the white women. She is just somehow created to act as an vessel for the white men’s sacred sperm, or something.

But the ultimate proof that women are really niggers, is that towards the end of the gestation period they have a discoloration in the face, above the cheekbones, across the nose, of a dark pigmentation. (according to this book I have mentioned)We call it zwangerschapmasker. But google shows that the whole face can be affected.

I see it often with light skinned Blacks and other coloureds, and it remains their whole life.

This is truly amazing stuff and it only started when I researched Charlotte Brontë who wrote about black and brown Europeans.
Ik zie dat deze draad naar K&K werd verplaatst. Als het aan mij lag werd deze zever gewoonweg verwijderd. Zelfs geen K&K waard. Na enkele topics van deze topicstarter te hebben gelezen begrijp ik niet goed wat zijn bedoelingen zijn. De zelfverklaarde intellectuele idioot uithangen ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 22:32   #23
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid, het is niet MIJN theorie. Het betreft ene Charles White, in zijn boek: 'Gradation.'

Intelligente mensen zouden zich nu kunnen afvragen waarom men in de 19e eeuw met dit soort bizarre 'wetenschap' op de proppen kwam.
Er werd toen veel absint gedronken, en syfilis was wijdverspreid.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 09:55   #24
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
WITTE VROUWEN ZIJN IN FEITE NEGERINNEN!
Het schijnt zelfs dat Europeanen Chinezen zijn zonder spleetogen
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 11:36   #25
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Originally posted by Egmond Codfried:
[QB]

Marie Benoist is famous for this portrait which is a positive depiction of a Black model.
Benoist herself, might have been part of the European black and brown elite. Some of these Blacks considered Africans as brothers and sisters, others preferred to see Africans as ‘the other.’

[Self-portrait Marie Benoist? whitened]

http://marialaterza.blogspot.com/201...st-french.html

http://it.wikipedia.org/wiki/File:Ma...ne_Benoist.jpg

white shoes galore….

http://futuristicallyancient.com/tag...dune-negresse/

By Marie Benoist: afrocentric?

Elisa Bonaparte, sister of Napoleon, Grandduchess of Tuscany

http://nl.wikipedia.org/wiki/Elisa_Bonaparte

Napoleon Bonaparte: brownish? By Antoine Jean Gros (1802)

Pauline Bonaparte, Napoleons wild but loyal sister, showing her imperial nipples [/QB]
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 11:43   #26
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Dank je wel. Sinds ik begrijp dat witte vrouwen in feite negerinnen zijn, kijk ik vaker naar de jonge blonde vrouwen om me heen en vraag me af welke kleur hun tepels en pudenda hebben. Sommige zitten zij de hele tijd hun haar te strelen wat ik erg afleidend, om niet te zeggen storend vind.
Oud 29 oktober 2011, 11:47   #27
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Bestaat er ook zo'n reverse theorie? Mijn partner komt uit Afrika en is blank met roze tepels.
Ben je een witte vrouw met een zwarte partner? Volgens Mike111 is dit 'a sort of homecoming.' Je zogenaamde witte DNA dwingt je naar de zwarte man te verlangen. Het is geen morele verdienste van jou kant. Ik hoop dat je voorbereid ben je eventuele zwarte kinderen een waardige opvoeding te geven. De eerste mens was zwart, Adam was zwart, dus kunnen zwarten niet terugvallen naar wit. Witten zijn afstammelingen van albino's. Persoonlijk kan ik mij er weinig bij voorstellen, een zwarte met roze tepels. Hoe zwart is hij? Heeft hij pigmentvlekken die precies samenvallen met zijn tepels. Het beste is dat je hier foto's post van zijn gezicht, tepels, ballen en anus zodat ik een juiste diagnose kan stellen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 oktober 2011 om 11:52.
Oud 29 oktober 2011, 11:50   #28
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

[quote=Rudy;5768644]
Citaat:
WITTE VROUWEN ZIJN IN FEITE NEGERINNEN!

http://www.egyptsearch.com/forums/ul...=005488#000018

Lieve mensen, dit heb ik niet zelf verzonnen, maar de grote witte wetenschappers uit de 19e eeuw hebben ontdekt dat witte vrouwen grote lappen zwarte en bruine huid hebben, rond hun tepels, pudenda en anus. En dat ze zelf een zwarte kleuring in het gezicht krijgen aan het einde van de zwangerschap. Verder hebben witte vrouwen, net als zwarten, een kleine schedel omdat de intellectuele superioriteit van het glorieuze witte meesterras niet zetelt in de witte vrouw, maar in de witte man. De witte vrouw is slechts geschapen om zijn heilig wit sperma te ontvangen.

Ik zie dat deze draad naar K&K werd verplaatst. Als het aan mij lag werd deze zever gewoonweg verwijderd. Zelfs geen K&K waard. Na enkele topics van deze topicstarter te hebben gelezen begrijp ik niet goed wat zijn bedoelingen zijn. De zelfverklaarde intellectuele idioot uithangen ?
Van mijn kant ben ik overboord gegaan in het aangeven van bronnen: Charles White en zijn vrienden: respectabele witte geleerden.

Maar ik roep de doelgroep op deze reacties ook goed in ogenschouw te nemen om mijn blauw bloed is zwarte DNA theorie te begrijpen: waarom haten witte zwarten zo verschrikkelijk? Wat hebben zwarten met witten gedaan dat de vergelijking van zwarten met witte vrouwen zo aanstootgevend is????

De zwarte adel heeft witten als schoenleer gebruikt, en ze zijn nog steeds niet klaar met de geestelijke verwerking tot ze alle zwarte mensen hebben uitgemoord.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 oktober 2011 om 11:59.
Oud 29 oktober 2011, 11:57   #29
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Het schijnt zelfs dat Europeanen Chinezen zijn zonder spleetogen
Er is sprake van 'Silk Route' mummies die bewijzen dat witte Europeanen uit Centraal Azië stammen en pas 6000 jaar geleden naar Europa kwamen. De mummies verschillen erg van de Aziatische mensen die tegenwoordig in die streken wonen: door hun witte huid, blonde haren en 'Europees aandoende' witte gelaatstrekken. Er is ook discussie of witte Europeanen naar Centraal Azie trokken, en de mummies dus geen Aziaten zijn.
Oud 29 oktober 2011, 12:54   #30
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Egmond, terug in je topic! Je vervuilt k&k.
Oud 29 oktober 2011, 13:57   #31
eno2
Banneling

Standaard

Ik ben erg teleurgegeseld in al wie hier berichten plaatst, al is het er maar één.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2011, 16:09   #32
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Oh, duidelijk een afstammeling van de Borneose Orang-oetan:

Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2011, 01:20   #33
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik ben erg teleurgegeseld in al wie hier berichten plaatst, al is het er maar één.
Behalve in Rudy natuurlijk

Die kan mij niet meer teleurgeselen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2011, 17:53   #34
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger Bekijk bericht
Wat doet een fotocollectie van de Nederlandse koninklijke familie eigenlijk in dit subforum?

Hier zie, mijn bijdrage. Gegarandeerd direkt op de negeerlijst v "tzijn kosten aan" Codfried.

Sommige dagen dank ik God voor het feit dat er zware neuroleptica bestaan.
Dit is precies waar Charles White het over heeft: ze zijn negerinnen!

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=31

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 oktober 2011 om 17:55.
Oud 31 oktober 2011, 02:07   #35
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor alle duidelijkheid, het is niet MIJN theorie. Het betreft ene Charles White, in zijn boek: 'Gradation.'

Intelligente mensen zouden zich nu kunnen afvragen waarom men in de 19e eeuw met dit soort bizarre 'wetenschap' op de proppen kwam.
Er zijn wel méér rassentheorieën geweest.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2011, 02:10   #36
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Chocolade bruine tepels
Mooie meid ! Maar wat voor ras is ze nu juist ( volgens jou ) ? Niet dat het me veel uitmaakt, enkel om te weten ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2011, 10:50   #37
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Er zijn wel méér rassentheorieën geweest.
We kunnen beginnen te praten over het gedachtegoed van Charles White, dat witte vrouwen in feite negerinnen zijn met de enorme lappen zwart en bruin vel en hun zwangerschapsmasker, en dat de superieure intelligentie van het witte meesterrassen alleen in de witte man resideert, niet in de witte vrouw. Opgemerkt zij dat men in Nederland op elke staathoek vrouwen legitiem mag verkrachten, er heerst gedwongen prostitutie van slachtoffers van vrouwenhandel. Dus: men zegt niet meer dat witte vrouwen in feite nikkers zijn, maar ze mogen in praktijk vrij verhandelt en verkracht worden. Dat is geen vooruitgang, zou ikzeggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Mooie meid ! Maar wat voor ras is ze nu juist ( volgens jou ) ? Niet dat het me veel uitmaakt, enkel om te weten ?
Egmond Codfried gelooft niet in mensenrassen. Grappig genoeg was men in de tijd van het verzinsel van mensenrassen het niet met elkaar eens HOEVEEL mensenrassen er wel niet zouden zijn.

Mijn theorie is dat mensenrassen werden verzonnen om witten een menselijke status te geven, want tot die tijd zag men hen slechts als materiaal voor schoenleder.

Deze prachtige vrouw met haar tepels van chocolade oogt Aziatisch, maar ze kan ook Indiaanse of Inuit zijn.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 oktober 2011 om 10:51.
Oud 31 oktober 2011, 10:52   #38
Egmond Codfried
Banneling

Standaard Chloasma

http://www.google.nl/search?hl=nl&gs...og&sa=N&tab=wi

Ergens onderstreept het verschijnsel van melasma, zwangerschapmasker, mijn gedachte dat witten afstammelingen zijn van albino's. Er zijn geen mensenrassen, albino's zijn afgeleide van zwarte mensen, en onder invloed van zwangerschap beginnen de genen die verantwoordelijk zijn voor de melanine productie opeens weer normaal hun werk te doen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 oktober 2011 om 11:03.
Oud 31 oktober 2011, 11:40   #39
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
http://www.google.nl/search?hl=nl&gs...og&sa=N&tab=wi

Ergens onderstreept het verschijnsel van melasma, zwangerschapmasker, mijn gedachte dat witten afstammelingen zijn van albino's. Er zijn geen mensenrassen, albino's zijn afgeleide van zwarte mensen, en onder invloed van zwangerschap beginnen de genen die verantwoordelijk zijn voor de melanine productie opeens weer normaal hun werk te doen.
Het grappige aan heel uw betoog is dat de gepatenteerde rassenwaan paradoxaal genoeg (of ook niet) weer uit de bek van de zelfverklaarde cultuurrelativist komt.

Zwangerschapsmasker ... Ben je nou heejlemaajl besjodemieterd, Jan-Jaap? Ga je nu elke aandoening gebruiken voor de projecties van je eigen dolgedraaide kop?

Het moet de negertjes wel hoog zitten dat inferioriteitscomplex, hetgeen infantiele proporties aanneemt. Een beetje arbeidsethiek en een gezonde moraal zou hen al een heel eind brengen. Nu ja; al dragen apen gouden ringen, het zijn en blijven lelijke dingen.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2011, 11:53   #40
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Het grappige aan heel uw betoog is dat de gepatenteerde rassenwaan paradoxaal genoeg (of ook niet) weer uit de bek van de zelfverklaarde cultuurrelativist komt.

Zwangerschapsmasker ... Ben je nou heejlemaajl besjodemieterd, Jan-Jaap? Ga je nu elke aandoening gebruiken voor de projecties van je eigen dolgedraaide kop?

Het moet de negertjes wel hoog zitten dat inferioriteitscomplex, hetgeen infantiele proporties aanneemt. Een beetje arbeidsethiek en een gezonde moraal zou hen al een heel eind brengen. Nu ja; al dragen apen gouden ringen, het zijn en blijven lelijke dingen.

[A black pussy]

Het idee dat er iets denigrerend zou schuilen in de bewering dat witte vrouwen negerinnen zijn, is het product van racistisch denken.

De gedachte komt echter uit het werk van schrijfsters als Charlotte Brontë. Maar schijnt dus ook ondersteuning te vinden in het werk van Charles White, die naast melasma, ook zwarte tepels, zwarte pudenda en zwarte anussen aan het lijf van zogenaamde witte vrouwen observeerde.

Hoewel ik gewoon bestaande (witte) bronnen citeer, ben ik dus de kwaaie pier! Het moet voor de mensen die de witte superioriteitsgedachte aanhangen zeer pijnlijk zijn te vernemen dat superieure witten uit negerinnen in een witte vermomming worden geboren: dat zij uit een ZWARTE pudenda komen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 oktober 2011 om 11:58.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be