Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2011, 12:39   #1
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard Witte vrouwen zijn in feite Negerinnen!!!

WITTE VROUWEN ZIJN IN FEITE NEGERINNEN!

http://www.egyptsearch.com/forums/ul...=005488#000018

Lieve mensen, dit heb ik niet zelf verzonnen, maar de grote witte wetenschappers uit de 19e eeuw hebben ontdekt dat witte vrouwen grote lappen zwarte en bruine huid hebben, rond hun tepels, pudenda en anus. En dat ze zelf een zwarte kleuring in het gezicht krijgen aan het einde van de zwangerschap. Verder hebben witte vrouwen, net als zwarten, een kleine schedel omdat de intellectuele superioriteit van het glorieuze witte meesterras niet zetelt in de witte vrouw, maar in de witte man. De witte vrouw is slechts geschapen om zijn heilig wit sperma te ontvangen.

Citaat:
Originally posted by Egmond Codfried:
[QB]

WHITE WOMEN ARE ACTUALLY BLACKS!

Charles White (1728-1813), a British physician and amateur anthropologist, wrote An Account of the Regular Gradation in Man; and states that white women are actually Blacks! because these white women have black skin on and around their nipples, their pudenda and around the verge of their anuses. White women apparently also have a dark line descending from their navel towards their crotch. So white women have blackness in them and share in the inferiority of the ‘lower races.’

And all this lovely stuff I found as I was researching Charlotte Brontë and found this work: Imperialism at home : race and Victorian women's fiction / Meyer, Susan.

She tries to rationalise away the black and brown skinned persons in the works of many Victorian writers like Brontë and her siblings. Race as Methaphor. The use of colour is supposed to be completely symbolic, because feminist like Brontë, who were off course white women, compared the treatment of women with that of how colonised and enslaved Blacks were treated by colonising, British men.

At least I can state that the scholars who wrote about Brontë do not pretend to be blind for the brown and blacks in Brontës work, unlike the ones who wrote about Jane Austen, who could not discover one brown or black face. But the revisionism which state there were no Blacks in Europe prevents the Brontë scholars to understand what Brontë was all about.

Sources:

http://www.google.nl/search?tbm=bks&...radation&btnG=

http://books.google.nl/books?id=etTVpbQaqHwC&pg=PA18&lpg=PA18&dq=victoria n+white+women++black+nipples&source=bl&ots=rJIOsq4 S_x&sig=7pi_0g0tzGGqD2zedpF-xPyyeZ4&hl=nl&ei=I_ynTr_3II-6 -Aaom7DyBg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=3&v ed=0CEAQ6AEwAg#v=onepage&q&f=false

http://www.questia.com/googleScholar...cId=5001408172

1. Imperialism at home : race and Victorian women's fiction / Meyer, Susan

4. Jane Eyre : complete, authoritative text with biographical and historical contexts, critical history, and essays from five contemporary critical perspectives / Brontë, Charlotte [/QB]
[quote]Originally posted by Egmond Codfried:
[QB]
Citaat:
Originally posted by Mike111:
[qb] ^No question about it Lioness, those race loons were also misogynist. Picking on White women like that, when they knew full well that those indications of Black admixture (partial return to normalcy) are irrespective of gender.
[/qb]


MELASMA OR CHLOASMA

There is more!!!

Charles White and his friends have found that skulls of white women resemble skull's of Blacks, in shape and size, also because the intellectual superiority of the white race really resides in the white male, not in the white women. She is just somehow created to act as an vessel for the white men’s sacred sperm, or something.

But the ultimate proof that women are really niggers, is that towards the end of the gestation period they have a discoloration in the face, above the cheekbones, across the nose, of a dark pigmentation. (according to this book I have mentioned)We call it zwangerschapmasker. But google shows that the whole face can be affected.

I see it often with light skinned Blacks and other coloureds, and it remains their whole life.

This is truly amazing stuff and it only started when I researched Charlotte Brontë who wrote about black and brown Europeans.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2011 om 13:04.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 12:54   #2
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.718
Standaard

Egmond
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 13:04   #3
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Egmond
http://www.egyptsearch.com/forums/ul...=005488#000018
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 14:33   #4
Vigilante VL
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 april 2010
Locatie: 50°52′42″N, 4°21′19″E
Berichten: 2.075
Standaard

Da's wel een fantastische bron zo'n forum, dat mocht je onderhand wel al geweten hebben.

Die verkleuring van de huid wordt vaak door hormonale schommelingen geïnduceerd na zwangerschappen. Ook de pil is een gekende oorzaak. De pigmentcellen worden hyperactief en produceren bijgevolg meer pigment. Bij vitiligo is het net omgekeerd.

Bijna elk ras heeft evenveel pigmentcellen per cm² oppervlakte huid. Dus daar gaat uw theorietje al gelijk in de prullenmand.

En ik denk dat ge nog niet te veel tepels in uw leven van dichtbij gezien hebt. De kleur daarvan verraad vaak meteen ook de afkomst. Spaanse vrouwen bijvoorbeeld hebben ook rozige tepels, zij het soms met een licht bruin tintje. Van Tanger tot in Kaapstad en Istanboel tot Zuid-Oost Azië is het minimaal van dat groenachtig vaal bruin of nog donkerder.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 14:38   #5
nihao
Minister
 
nihao's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Locatie: Gent
Berichten: 3.062
Standaard

Allez, exotische liefde alom !
__________________
Dom zijn is duur,
en oliedom zijn olieduur.
nihao is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 14:40   #6
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Da's wel een fantastische bron zo'n forum, dat mocht je onderhand wel al geweten hebben.

Die verkleuring van de huid wordt vaak door hormonale schommelingen geïnduceerd na zwangerschappen. Ook de pil is een gekende oorzaak. De pigmentcellen worden hyperactief en produceren bijgevolg meer pigment. Bij vitiligo is het net omgekeerd.

Bijna elk ras heeft evenveel pigmentcellen per cm² oppervlakte huid. Dus daar gaat uw theorietje al gelijk in de prullenmand.

En ik denk dat ge nog niet te veel tepels in uw leven van dichtbij gezien hebt. De kleur daarvan verraad vaak meteen ook de afkomst. Spaanse vrouwen bijvoorbeeld hebben ook rozige tepels, zij het soms met een licht bruin tintje. Van Tanger tot in Kaapstad en Istanboel tot Zuid-Oost Azië is het minimaal van dat groenachtig vaal bruin of nog donkerder.
Voor alle duidelijkheid, het is niet MIJN theorie. Het betreft ene Charles White, in zijn boek: 'Gradation.'

Intelligente mensen zouden zich nu kunnen afvragen waarom men in de 19e eeuw met dit soort bizarre 'wetenschap' op de proppen kwam.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 14:42   #7
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Allez, exotische liefde alom !
Citaat:
Originally posted by Mike111:
[QB] Egmond - the idiot mr. White was an obvious idiot who obviously didn't get to see much of White women's bodies - wonder if he was related to Cass?

Some White women have Pink Areola, Pink labia, and Pink Anus. While some have very Dark Areola, labia, and Anus. The determinate being the level of Black admixture.

Note examples of pink and dark labia in links below.



http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...al_opening.jpg

http://www.heaven666.org/chewy-labia-25903.php


http://www.channel4embarrassingillne...enlarged-labia


http://en.wikipedia.org/wiki/Labia [/QB]
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 14:47   #8
nihao
Minister
 
nihao's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Locatie: Gent
Berichten: 3.062
Standaard

Citaat:
Intelligente mensen zouden zich nu kunnen afvragen waarom men in de 19e eeuw met dit soort bizarre 'wetenschap' op de proppen kwam.
Intelligente mensen weten wat al die rassentheorieën waard zijn.
(Het schijnt dat je er in Molenbeek wél geld voor kunt krijgen.)
__________________
Dom zijn is duur,
en oliedom zijn olieduur.

Laatst gewijzigd door nihao : 28 oktober 2011 om 14:47.
nihao is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 14:50   #9
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Intelligente mensen weten wat al die rassentheorieën waard zijn.
(Het schijnt dat je er in Molenbeek wél geld voor kunt krijgen.)
Lieverd, ben je anti-onderzoek?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 14:54   #10
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Wie kan het wat schelen, eigenlijk?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 15:06   #11
nihao
Minister
 
nihao's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Locatie: Gent
Berichten: 3.062
Standaard

Citaat:
Lieverd, ben je anti-onderzoek?
Nee, alleen tegen het recycleren van oude koeien...
__________________
Dom zijn is duur,
en oliedom zijn olieduur.
nihao is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 15:17   #12
Vigilante VL
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 april 2010
Locatie: 50°52′42″N, 4°21′19″E
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Egmond
Ja, dat gij hier de blanke vrouw nog wat meehelpt denigreren, dat viel wel te verwachten.

Er zijn bij u toch een paar stevige conflicts of interest inherent aan uw redeneringen, hoor.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 15:26   #13
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Nee, alleen tegen het recycleren van oude koeien...
Neen, ik onderzoek Charlotte Brontë en ik hoop voor haar te doen wat ik voor Jane Austen deed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Ja, dat gij hier de blanke vrouw nog wat meehelpt denigreren, dat viel wel te verwachten.

Er zijn bij u toch een paar stevige conflicts of interest inherent aan uw redeneringen, hoor.
Je leest kennelijk geen engels. Maar ook geen Nederlands. Ik las een boek, je weet wel die pakketten papier in BIBLIOTHEKEN, en vernam dat WITTE mannen in de 19e vrouw tot leden van het minderwaardige zwarte ras verklaarden.

Verschillende 19e eeuwse schrijfster vergeleken het lot van vrouwen met die van slaven.

Men zou denken dat de positie van vrouwen in Europa ietwat beter zou zijn geworden, maar nee, nu kan met op elke straathoek witte en zwarte vrouwen legaal verkrachten want vrouwenhandel bloeit meer dan ooit in Nederland. Men heeft zelf het fenomeen van 'AMA'een minderjarige asielzoekster geïntroduceerd zodat jonge zwarte vrouwen legaal nederland binnen kunnen komen, ingevoerd worden.

Dus ik denigreerde witte vrouwen niet, dat doet jullie eigen regering, waar ook vrouwen zitting in hebben.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 16:04   #14
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Chocolade bruine tepels
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 16:39   #15
Vigilante VL
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 april 2010
Locatie: 50°52′42″N, 4°21′19″E
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Neen, ik onderzoek Charlotte Brontë en ik hoop voor haar te doen wat ik voor Jane Austen deed.



Je leest kennelijk geen engels. Maar ook geen Nederlands. Ik las een boek, je weet wel die pakketten papier in BIBLIOTHEKEN, en vernam dat WITTE mannen in de 19e vrouw tot leden van het minderwaardige zwarte ras verklaarden.

Verschillende 19e eeuwse schrijfster vergeleken het lot van vrouwen met die van slaven.

Men zou denken dat de positie van vrouwen in Europa ietwat beter zou zijn geworden, maar nee, nu kan met op elke straathoek witte en zwarte vrouwen legaal verkrachten want vrouwenhandel bloeit meer dan ooit in Nederland. Men heeft zelf het fenomeen van 'AMA'een minderjarige asielzoekster geïntroduceerd zodat jonge zwarte vrouwen legaal nederland binnen kunnen komen, ingevoerd worden.

Dus ik denigreerde witte vrouwen niet, dat doet jullie eigen regering, waar ook vrouwen zitting in hebben.

Asjemenou, Jan-Jaap, sjow ken ie wel weejr..


*zuchtje*

Ga je dat boekje dan ook eens benoemen of is dat al sinds de 19de eeuw titelloos gebleven? Het zou me overigens niet echt verwonderen dat zo'n essay ergens samen bij de krengen van de eugenetica en esoterie per direct geklasseerd ligt te vermolmen.

Sjonge jonge, niemand verplicht die snolletjes om hierheen te komen of wel dan?
Alsof elke prostituee (nu ja, in een gemanierd land als het onze toch) niet simpelweg aan een klant kan vragen (als ze dan toch in een club of op de walletjes zitten) van alsjeblieft de politie te verwittigen? Hij doet dit volledig anoniem en binnen de 15 minuten staat er gegarandeerd een combi voor de deur.

Ik las in de Knack dat buitenlandse prostituees €250/nacht moeten ophoesten om voor het raam te mogen staan. Zijn ze ziek, dan wordt dit cumulatief beboet, tenzij ze opstappen. En nu komt het mooie: er zijn zodanig veel kandidates om op dat plaatsje te staan, dat geen halve troela niet gaat werken wanneer ze echt ziek is. De gemiddelde slet verdient algauw €2500/maand. Nu ja, cocaïne en en een voorliefde voor luxeartikelen kosten al een aardige rijksdaalder, nietwaar?

Vanwaar opeens die omschakeling naar de prostitutie? Waar de mond van vol is... Ook last van conflicting interests?

Overigens haal ik vrijwel 70% van mijn dagelijkse dosis leesvoer uit de Engelstalige literatuur en kijk ik uitsluitend naar HD720p streams van Angelsaksische afkomst, verspreid over een brede waaier van thema's. Danke der Nachfrage.

Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 28 oktober 2011 om 16:42.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 16:44   #16
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



http://www.feministezine.com/feminis...Woman-1632.jpg

Marie Benoist?

http://www.arthistoryarchive.com/art...s-a-Woman.html

Slavery is a woman!
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 16:48   #17
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid, het is niet MIJN theorie. Het betreft ene Charles White, in zijn boek: 'Gradation.'

Intelligente mensen zouden zich nu kunnen afvragen waarom men in de 19e eeuw met dit soort bizarre 'wetenschap' op de proppen kwam.
Bestonden er toen al psychiatrische ziekenhuizen.?
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 16:53   #18
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht

Asjemenou, Jan-Jaap, sjow ken ie wel weejr..


*zuchtje*

Ga je dat boekje dan ook eens benoemen of is dat al sinds de 19de eeuw titelloos gebleven? Het zou me overigens niet echt verwonderen dat zo'n essay ergens samen bij de krengen van de eugenetica en esoterie per direct geklasseerd ligt te vermolmen.

Sjonge jonge, niemand verplicht die snolletjes om hierheen te komen of wel dan?
Alsof elke prostituee (nu ja, in een gemanierd land als het onze toch) niet simpelweg aan een klant kan vragen (als ze dan toch in een club of op de walletjes zitten) van alsjeblieft de politie te verwittigen? Hij doet dit volledig anoniem en binnen de 15 minuten staat er gegarandeerd een combi voor de deur.

Ik las in de Knack dat buitenlandse prostituees €250/nacht moeten ophoesten om voor het raam te mogen staan. Zijn ze ziek, dan wordt dit cumulatief beboet, tenzij ze opstappen. En nu komt het mooie: er zijn zodanig veel kandidates om op dat plaatsje te staan, dat geen halve troela niet gaat werken wanneer ze echt ziek is. De gemiddelde slet verdient algauw €2500/maand. Nu ja, cocaïne en en een voorliefde voor luxeartikelen kosten al een aardige rijksdaalder, nietwaar?

Vanwaar opeens die omschakeling naar de prostitutie? Waar de mond van vol is... Ook last van conflicting interests?

Overigens haal ik vrijwel 70% van mijn dagelijkse dosis leesvoer uit de Engelstalige literatuur en kijk ik uitsluitend naar HD720p streams van Angelsaksische afkomst, verspreid over een brede waaier van thema's. Danke der Nachfrage.
Het bewuste boek, reeds genoemd in openingspost:

http://books.google.nl/books?id=etTV...page&q&f=false

Deze draden hebben verband met mijn onderzoek naar Charlotte Brontë. Verschillende feministische schrijfsters vergeleken witte vrouwen met slaven. Dat valt nog beter te plaatsen als wij kennis nemen van de toenmalige wetenschap, die stelde dat witte vrouwen in feite ook negerinnen zijn.

Intussen zijn er vele boeken geschreven over prostitutie en pas weer de klacht dat er geen middelen worden vrijgemaakt om vrouwenhandel in Nederland tegen te gaan. Vrouwen die weg willen krijgen geen enkele steun.

Lieverd, zonder onaardig te willen zijn beschouw ik jou als één van de mensen die alle leugens van de media en de regering zonder meer geloven. Zelf heb ik al vele jaren geen tv, en tegenwoordig moet ik vaak de radio uitdoen omdat ik onpasselijk wordt van de leugens, de eenzijdigheid, de bloeddorstigheid van Nederlanders.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 17:16   #19
Vigilante VL
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 april 2010
Locatie: 50°52′42″N, 4°21′19″E
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Het bewuste boek, reeds genoemd in openingspost:

http://books.google.nl/books?id=etTV...page&q&f=false

Deze draden hebben verband met mijn onderzoek naar Charlotte Brontë. Verschillende feministische schrijfsters vergeleken witte vrouwen met slaven. Dat valt nog beter te plaatsen als wij kennis nemen van de toenmalige wetenschap, die stelde dat witte vrouwen in feite ook negerinnen zijn.

Intussen zijn er vele boeken geschreven over prostitutie en pas weer de klacht dat er geen middelen worden vrijgemaakt om vrouwenhandel in Nederland tegen te gaan. Vrouwen die weg willen krijgen geen enkele steun.

Lieverd, zonder onaardig te willen zijn beschouw ik jou als één van de mensen die alle leugens van de media en de regering zonder meer geloven. Zelf heb ik al vele jaren geen tv, en tegenwoordig moet ik vaak de radio uitdoen omdat ik onpasselijk wordt van de leugens, de eenzijdigheid, de bloeddorstigheid van Nederlanders.
Denk je dat je de enige bent die z'n buik vol heeft van de mediatieke bewustzijnsvernauwers? Zo speciaal moet je je nu ook weer niet gaan voelen, al ben je dan toch wel een bijzonder geval.

Maar weet je wat dan ook weer paradoxaal genoeg het stokpaardje mag wezen van voornoemd gespuis? Dezelfde PC nonsens die net jij door ieders strot probeert te rammen. De snaren van het blanke schuldbesef zijn al zodanig excessief betokkeld, dat er niet veel meer dan een haarfijn draadje van overblijft.
Het gezemel en gezeik heeft het overigens nooit gehaald van de realiteit.

Als tip voor je onderzoek kan ik je misschien alvast aanraden om naar de overige 85% van de wereldbevolking te kijken en te aanschouwen hoe vrij de doorsnee vrouw daar wel niet is. Da's pas een case study waar je een vette kluif aan hebt, Sjakie.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 17:25   #20
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
WITTE VROUWEN ZIJN IN FEITE NEGERINNEN!


Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be