![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() En dat wordt dan de nieuwe wereldmacht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Vanmorgen was nog op radio 1 een discussie over de Euro. Men zou blijkbaar China willen paaien met meer macht om met geld over de brug te komen.
Dan zie ik nog liever een paar jaar af onder de geplande besparingen en belastingen dan dat. Jeezus wat een wereld zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het grote probleem hier in Europa is dat wij alles vanuit ons westers denken benaderen. Wij vergeten rekening te houden dat onze normen en waarden in Azië heel anders bekeken worden. Ik heb jaren voor een Zuid-Koreaans bedrijf gewerkt en ik kan een boek schrijven over de waanzinnige dingen die ik daar heb meegemaakt, die voor hen heel normaal waren. In ieder geval vind ik het een zware achteruitgang voor onze westerse verworvenheden als we een autoritair, dictatoriaal regime zouden valideren en in stand houden, ja zelfs aanmoedigen, in een kleinzielige poging om onze eigen fouten onder het tapijt te vegen.
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel je eens voor dat de EU de boel op springen zet. Dan zou China dadelijk een probleem hebben. Als economisch wapen kan dat ook tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik, door geen producten uit China te kopen.
|
![]() |
![]() |