![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
114 kilo nu. ![]() Nog een beetje en ik ben een levend geraamte.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Vijfhonderd keer is genoeg) Mijn motivering is gebroken: al die schade waar ik niet om vroeg! Laatst gewijzigd door eno2 : 5 november 2011 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stoppen met roken veranderd bij velen dusdanig het metabolisme dat je sowieso verdikt. De ene wat meer dan de andere, en wat meer eten is ook meer dan normaal. Meer eten betekent niet ongezonder eten he
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben 12 kg verzwaard en ben er ondertussen terug 6 van kwijt, maar die laatste 6 willen er toch ook niet meer af hoor. Maar inderdaad, bij zwaar overgewicht zou men toch eens moeten beginnen nadenken, alleen is de vraag of je dat dan nog ziet zitten.
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel leuker en zo hoef je je niet schuldig te voelen na een eet-en zuipartij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn mensen die zwaarlijvig zijn (en er zijn wellicht mensen die rook- of anders-verslaafd zijn) ten gevolge van een medisch-biologisch probleem.
Maar over hen wil ik het niet hebben. Ik ken genoeg mensen die zwaarlijvig zijn, maar toch op vele vlakken - andere vlakken - veel zelfdiscipline aan de dag leggen voor een hoop van zaken. Ik respecteer die mensen voor de volle 100 procent. Ik zal hen nooit afkakken met gezegdes als "heb wat respect voor uw lichaam ..." Idem dito voor rookverslaafden. Afkicken van een verslaving is zeer moeilijk, en soms heel ambetant door nevenverschijnselen. (maar dit alles houdt me niet tegen om evenveel tegenrespect van hunnentwege op te eisen: mij niet hinderen met hun vuile rook ....)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon minder eten dan wat je denkt nodig te hebben. (en smijt die TV buiten) Piece of (chocolade) cake ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het fabeltje "dik van aanleg" is echter zeer zelden waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Misschien kan je wel gelijk hebben, maar om daarvoor zomaar te veranderen van job ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Another Jack heeft het weer eens niet gesnopen
en is dan maar in zijn scheldorgeltje gekropen Another Jack is daarmee een man op zijn plek want heel het Forum, ook Junior, lijdt aan die vlek. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 november 2011 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 november 2011 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge krijgt er zelfs een tweede van mij. Another Jack moet zijn mondje spoelen of als wise-crack met de trollen poolen Laatst gewijzigd door eno2 : 6 november 2011 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ze Eno2 nu eens zouden schenken Weet je wat Eno2 in het schoentje vindt? Iets nuttigs voor dit verwende kind Dit is 't cadeau dat precies bij je past Sint hoopt dat hij je daar blij mee verrast Sint staat bekend om z'n goede smaak En geschenken uitzoeken is z'n belangrijkste taak Bij dit geschenk wil Sint nog even kwijt Dat je je ruzies nu vermijdt Ook al is de Sint heel erg oud Dit is een permban voor een iemand met een hart van goud Dit gedicht is bijna uit Als dichter verschoot ik bijna al m'n kruit Dit is het cadeau waar je op zat te wachten Pak 't maar uit dan hoef je niet langer te smachten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
interesseert het geen zak |
|
![]() |
![]() |