![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat er ook van is, het helpt in elk geval de eigen mening wat beter te vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap deze vraag niet maar anderzijds hoop ik dat ik u niet kwets indien ik reageer met "en wat heeft deze topic met uw leugenachtige eenzijdige reactie te maken"? It doesn't make any sense!
Laatst gewijzigd door porpo : 15 november 2011 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Dat zijn ze niet. Qatar heeft partij gekozen in een burgeroorlog, tot boots on the ground aan toe. AJ was daarin het verlengde om Qataarse belangen te verdedigen én de oorlog te verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik gezien, gehoord en gelezen heb spreekt uw mening volkomen tegen. Ik zag zowel de anti's als de pro's een kans krijgen om hun eigen verhaal te vertellen. Daar zou bbc en cnn iets van moeten leren. Ik volg iedere Dinsdag The Opposite Direction van deze man (°youtube) met gasten van alle politieke achtergronden. Dat Aljazeera geen kans biedt voor Qatarische (Qatarese/Qatariaanse? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zal het anders zijn in het Arabisch, want op het engelstalig gedeelte was het héél eenzijdig. Het was zoals CNN en BBC. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat kan best zo zijn, ik weet het niet, en ik heb geen reden om jou niet te geloven want ik kijk niet naar Aljazeera EN. Ik lees wel af en toe op english aj net en dit is ongetwijfeld een beetje anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het jammer dat Al-Jazeera in het Engels niet in mijn Belgacom standaard-pakket zit...
Gelukkig zijn er verschillende Rai's ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 15 november 2011 om 06:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: even opgezocht, het zou post 276 moeten zijn...
Laatst gewijzigd door lombas : 15 november 2011 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat trouwens verder dan dat, op de website van aljazeera kan iedereen z'n commentaar achterlaten. Ik heb eens kritiek gespuid op de koninklijke familie van Qatar, een uur later werd dere verwijderd, terwijl kritiek op het Westen, Syrië, Israel, etc. uiteraard niet verwijderd wordt. Laatst gewijzigd door tomm : 16 november 2011 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad, maar ze spelen het erg subtiel, op het eerste zicht lijk al jazeera objectiever dan de meeste westerse media. Tot je ziet dat woorden gewikt en gewogen worden. Scherpe kritiek op golf-regimes zul je zelden of nooit horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En het gebeurt vaak dat ze (gewone apolitieke) commentaren niet proven. Aljazeera forums worden vanuit Qatar beheerd en niemand verwijdert onze berichten. Ik heb meermaals kritiek geuit op Qatarese interventie in Bahrein en ik noemde dat herhalend zware hypocrisie. Niemand heeft mijn berichten verwijderd!. Laatst gewijzigd door porpo : 16 november 2011 om 00:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Moet men dan voor een specifieke bundel betalen of is het inbegrepen in standaard abonnement? Laatst gewijzigd door porpo : 16 november 2011 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() porpo
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betaal niets bij dus dan zal het wel standaard zijn?
![]() |