Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2011, 18:12   #21
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik ben ook thuis moeten verhuizen... en mijn mama maakte van mijn slaapkamerverdiep zelfs een tweede appartement. Krijg ik nu schadevergoeding?

Die mijnheer heeft heel zijn leven goedkoop kunnen wonen, terwijl anderen weldegelijk dure huren en evenveel belastingen hebben betaald.
Beetje a-sociaal om hem nu te laten verhuizen, dat klopt inderdaad, maar heel de toestand is blijkbaar al jaren scheef geweest.
²
Oud 17 november 2011, 18:49   #22
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De huur stond op naam van zijn ouders en die zijn overleden.
maakt niets uit. vanaf de moment dat je daar ingeschreven in staat kunnen ze je niet uitzetten (voor zover ik op de hoogte ben) en wordt de huur gewoon op je inkomen berekend. met de ouders bij wordt gewoon al het inkomen samengeteld en de huur daarop berekend. theoretisch zou hij nu minder moeten betalen als toen z'n ouders nog leefden.
een huur die in zijn geval de priveprijzen benadert.
Citaat:
je moet blijkbaar enkel bij inschrijving onder een bepaald maximum zitten, maar nadien mag je de carrière van je leven maken en goedkoop blijven wonen met een onbegrensd inkomen?
in theorie wel maar eens je verdient zal 90% zelf eigendom willen en eruit trekken. je moet al een idioot zijn om met voldoende vermogen op het kiel of de luchtbal te blijven wonen
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2011, 22:49   #23
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Asociaal omdat ie man daar heel zijn leven woonde en mee de huur betaalde. Dat ie teveel verdiend? Met criteria waar enkel leefloners aan kunnen voldoen kan men daar de meeste huurders buitensmijten.
Waarmee je eigenlijk het signaal geeft; zorg dat ge op uw werk wordt buitengesmeten, dan is je inkomen laag genoeg!

Dat is toch totale waanzin??
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2011, 23:39   #24
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Als hij 'mee de huur betaalde', wil dat zeggen dat hij dat niet officieel deed. Mocht zijn inkomen meegeteld zijn met de inkomens van zijn ouders, hadden ze al lang geleden moeten vertrekken.
Daar ben ik niet zo zeker van...
Wat wel is dat bij verandering van inkomen ( in dit geval als men beide inkomens zou gaan beschouwen ) er een herziening komt en de huur vervolgens opgetrokken.

ps. Ik zie nu net dat 1207 het al eens uitvoerig uit de doeken heeft gedaan... ik deel zijn mening dat het inderdaad zo in elkaar steekt

Laatst gewijzigd door praha : 17 november 2011 om 23:45.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be