![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... alwaar men het volk brainwashed door een hele avond/nacht lang loeiharde muziek te brengen waarin _ na zorgvuldig luisteren tijdens het nuttigen van allerhande roosachtige rokende cocktails _ steeds dezelfde vreemde woorden 'tein gon neella teh tfeseb eg raam ooomoh nee tneb ej !' _ te onderscheiden vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eigenvolk zal zo min mogelijk eigenvolk veroordelen. Vandaar dat er ook nauwelijks een witte autochtoon vast zit.
Eerder deze week bleek dat de Pfaffs ongestraft mochten stelen. Maar het onbestraft doodrijden is naturlijk de allerleukste sport van 't eigenvolkje in Vlaanderen: Alle excuses zijn goed: Hier was het weer de schuld van een hek. Danny Vlayen (58) is in hoger beroep vrijgesproken voor het dodelijke verkeersongeval met een fietser dat hij op 20 maart 2009 veroorzaakte. De hulptrainer van Westerlo kwam met zijn wagen uit de Klappijstraat in Molenstede (Diest), maar had niet gezien dat wielertoerist Hubert Stalmans(62) uit de Vennestraat kwam. Het slachttoffer overleed ter plekke aan zijn verwondingen. Vlayen verklaarde dat hij de fietser niet had gezien omdat er een hek in de weg stond. De rechter volgde de T2 van de eersteklasser hierin: de beklaagde had tot op tien meter van de Vennestraat geen zicht op het verkeer dat van rechts kwam omdat zijn zicht belemmerd werd door een reglementair geplaatste afsluiting, klonk het. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 november 2011 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei enkel dat er hier sprake is van twee slachtoffers. Een slachtoffer betekent niet automatisch dat er iemand verantwoordelijk dient gesteld te worden.... zoals overigens nu ook bleek uit de vrijspraak. En verder is het helemaal niet zo zeker dat het dodelijke slachtoffer die ruit had ingeslagen ( aldus dat stukje leesvoer ) Wat maakt dat enige analogie met jouw voorbeeldje ook al ver te zoeken valt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...misschien was ie bezig aan 'n triatlon...in verkeerde volgorde? Nee serieus, waarom ging hij dan lopen...gewoontegetrouw?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verwondert me niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Mocht hij't gedaan hebben, mag je dan iemand verzuipen omwille van een ruitje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Zou jij niet hard lopen als twee vechtersbazen van over 't water 'nachts achter je aan zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, was het beroepshof niet duidelijk genoeg misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de flikken dan de goei of de slechte?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat om een allochtoon die in de buurt was, dat verhoogt a priori al de kans dat hij het was geweest (gebaseerd op standaard statistieken over misdaad).
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, indien ik er toch - om 1 of andere reden - zou moeten zijn; nee, want ik zou geen vechtersbazen herkennen. Bovendien ben ik nog nooit gaan lopen als ik niks mispeuterd had.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
(maar ik hang hier ook niet de Chuck Norris uit) Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2011 om 02:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ook niet he fil, met uw postuur van een meter vijftig.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus er is weldegelijk een analogie in de hypothese: persoon A verdenkt persoon B van iets, persoon A gaat achter B aan, persoon B verongelukt zich op z'n vlucht. In ieder geval, als Bouazza effectief een dader-op-de-vlucht was, dan kan ik hem moeilijk als slachtoffer zien van iets dat die andere twee gedaan hebben. Hoogstens 'slachtoffer' van een ongelukkig ongeluk. Blijft spijtig natuurlijk dat ge om zoiets futiels om het leven komt. Er bestaat 100en verschillende versies van hetgeen er die avond precies gebeurde, ik denk dat niemand die er niet rechtstreeks bij was kan weten wat er écht gebeurd. Ik ga me dus hier al zeker niet uitspreken over 'de waarheid', lijkt me behoorlijk onmogelijk.
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ze zouden op school misschien moeten leren dat de Schelde een redelijke sterk stroming heeft. Daarin springen is gewoon dom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is waarschijnlijk verloren moeite, maar toch...
Eventjes de feiten op een rij: 1) Bouazza had geen strafblad 2) Er is door geen enkele rechter een uitspraak gedaan over het feit dat het Bouazza was die die avond dat autoraam heeft ingeslagen (dat is louter een argument dat de achtervolgers ter verdediging gebruikten, maar daarom nog geen waarheid) 3) Verschillende getuigen hebben gehoord dat één van de achtervolgers iets riep in de trant van "ik ga u pakken, makak" wat door de rechter als een niet strafbare mondelinge bedreiging werd aanzien 4) Bouazza werd zowel te voet als met de auto achtervolgt tot aan de Schelde door 2 mannen die onder invloed waren van drank en drugs 5) Bouazza is verdronken Het is dus nogal belachelijk om Bouazza hier te bestempelen als een crimineel en de achtervolgers als slachtoffer. Er is geen enkel bewijs van crimineel gedrag van Bouazza. Daarmee is niet gezegd dat de achtervolgers verantwoordelijk zijn voor zijn dood. Maar ze zijn er ontegensprekelijk bij betrokken. En niet als slachtoffers. Voor sommigen primeert echter steeds afkomst op feiten en dan zijn ze verwonderd dat ze als racist bestempeld worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Vergeet vooral niet conveniently te vermelden dat de kleding van Bouazza netjes opgevouwen werd teruggevonden aan de scheldekaai.
Blijkbaar sprong hij dus niet "bedreigd" zomaar het water in, maar deed hij eerst rustig zijn kleren uit. waarschijnlijk vouwde hij ze zelf op. Waaruit besluit U dat Bouazza niet onder invloed was van drugs of dergelijke? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 november 2011 om 13:35. |
![]() |
![]() |