![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Ik voel vooral: mezelf zijn. En dat is de twee: zowel Vlaming, Belg, Europeaan en nog zo veel dingen meer.
Bokkenreyder, vanaf dat anderen voor jou gaan voorschrijven hoe je je moet voelen (en denken) en wie je volgens hen moet zijn, zit je dicht bij een volksideologie die uiteindelijk de Vlamingen zal knechten. Maar dat besef je nu nog niet. Nu is het allemaal nog gezellig en peis en vree. Maar de dag dat NVA en VB voor u bepalen wat je moet denken en zijn, is het te laat. En dan zal je nog eens denken aan die Beno, die je daarvoor waarschuwde. Maar dan zal het te laat zijn. We zitten nog aan de vooravond van die volksidentiteit. Je hebt nog kans je kar te keren en kritisch te zijn. Het gaat traag maar zeker. En voor je het weet: "hap". En je bent lid van hun sekte. Laatst gewijzigd door Beno : 20 november 2011 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() By the way Bokkenreyder, aan je avatar te zien kan ik niet goed opmaken of je achter die bok staat of er op. Dat je een bokkenreyder bent is in beide gevallen duidelijk.
![]() Laatst gewijzigd door Beno : 20 november 2011 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Belgen zijn crapuul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() by the way: ik heb niks tegen NVA, maar ik frons soms toch mijn wenkbrauwen als ik lees en hoor wat er allemaal gezegd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Zoals?
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() zie bovenstaande (uitspraak Peumans en verder).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is mij nog altijd niet duidelijk waar staat dat Peumans of wie dan ook van de N-VA mensen wil brainwashen.
Alles wat ik zie is dat Peumans de Vlaamse identiteit wat meer in de verf wil zetten. De fascist. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Aardbewoners ? Als ik mij bij de meerderheid moet neerleggen moet ik Chinees worden... Maar u kraamt nonsens uit. Eerst zegt u dat het allemaal niets uitmaakt en dat iedereen is wat hij zelf wil. Daarna als ik dat voorbeeld geef van de belastingen is het plots van "ja, maar de meesten leggen zich neer bij de meerderheid". Kijk, ik kan daar verder mee gaan, ik kan zeggen dat ik mij geen West-Vlaming voel, maar als de provinciebelasting aankomt... Nu, als dat geldt voor het federale, en de provincie, waarom zou het dan voor de regio en toekomstige staat Vlaanderen anders zijn ?
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Begin eerst met je Vlaamse identiteit in te vullen. De enigste identiteit is de individuele, de zogezegde nationale identiteit is voor slaven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat er dan een Belgische identiteit? Zo ja, toon dat aan.
Da's nu een vraag die ik steeds stelt in dit soort draadjes. Nog nooit antwoord gekregen. (Best straf, als je weet dat de BUB-top hier zit, en die zelf de essentie van hun bestaan niet kunnen beargumenteren) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leeuwen wel. Ik heb nog nooit een leeuw ontmoet die geen Vlaamse Provinciebelasting wou betalen. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 november 2011 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Nog iets, als consequent N-VAer, zou ik zeker niet gaan zetelen in iets dat ik af wil schaffen. Maar het brengt waarschijnlijk meer op niet consequent te zijn. Dan doet het er niet meer toe, dat die belasting enkel dient, om een nutteloos iets als provincie en senaat, voor zijn eigen loon, in stand te houden. Zou Jambon dat niet even, minutieus willen doorvoeren als het six pack. Is in ieder geval een serieuze besparing, die de werkende burger niet treft. Of zou hij niet mogen van senator Bart. 411 provincie raadsleden in Vlaanderen. 327 provincie raadsleden in Wallonië 74 senatoren federaal. Afschaffen samen met hun administraties en puber De Croo en N-VA hebben Di Rupo zijn te kort gevonden. Zelfs zonder nood regering kunnen ze dan verder. En het kost de burger niets, want beide partijen zijn zo wie zo voor de afschaffing. Dank u wel, Bartje en Alexandertje. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Vreemd dat jij je Vlaming voelt. Je avatar lijkt er op te wijzen dat je jezelf vereenzelvigt met de Bokkenreyders en/of hun actieterrein Dat gebied viel samen met wat we nu de euregio Maas-Rijn noemen. Heeft dus totaal niks met Vlaanderen te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de provincies zullen blijven bestaan |
|
![]() |
![]() |