![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Aanvaard de koning Di Rupo zijn ontslag? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,09% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
50 | 90,91% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Zo zal het denk ik inderdaad lopen.. Dit is gewoon weer een stuk theater van Di Rupo. Er begint wel al stilaan wat slijt op te komen... Iedereen heeft die truc door.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dit met bashing te zien heeft ontglipt me.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 november 2011 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zou er nog geen belletje rinkelen?
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Iedereen heeft die truc inderdaad door, maar ik vrees dat em nog zal werken ook. En zolang het werkt blijven we bezig (kleutertjes blijven ook krijsen en zich op de grond lopen en een hoop van die show als ze hiermee hun zin krijgen. Wat je in die situatie nodig hebt is een ouder die zegt: manneke doet gij maar schoon aan, maar helpen zal het niet). Ik vraag dus de aanstelling van de supernanny!
Laatst gewijzigd door Meuh : 22 november 2011 om 11:56. |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het u ontglipt verbaast me niet. Normaal mensen vinden het echter niet serieus om iemand af te rekenen omdat ze iets niet doen en ze nadien af te reken op het feit dat ze het wel doen. Jij noemt dat misschien ernstig, 99,99% van de wereldbevolking echter niet. Maar goed, je beseft het misschien zelf niet, want het "ontglipt" u nu eenmaal.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga niet zo ver om de N-VA een naïviteit en een amateurisme toe te dichten dat ze dit niet op voorhand zouden geweten hebben. Als het gewoon een politiek spel was zoals je stelt waarbij N-VA wou bewijzen dat men hen er niet bij wil dan bewijs je er mee dat er nooit oprechtheid uitging in hun oproep om het initiatief te krijgen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij had dat kunnen aftasten, en was dan met lege handen blijven staan. Door het via de media te spelen is de druk iets hoger. Welgemeend dus.
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat weet zelfs iemand die totaal niet geïnteresseerd is in de politiek. Zoals hierboven aangehaald door onze Vrije Vlaming. N-VA wou gewoon weer iets bewijzen.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wat er zou gebeuren moest de O-VLD niet naar de koning willen gaan
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar menen ze het niet echt.
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Non... Rien de rien... Non... Je ne regrette rien....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij stelt is dat N-VA eenvoudigweg een publiek statement uit. Dat is hun volste recht maar ik vind niet dat we dat zo maar moeten appreciëren op dit moment.
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het was dus wel degelijk Lutgen die op bezoek is mogen gaan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() ²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je roept eerst de N-VA op om een noodregering te vormen, heel goed wetende dat zoiets toch compleet onhaalbaar is (tenzij je natuurlijk zo naief bent). Op het moment dat ze het dan doen begin je te roepen dat N-VA politieke spelletjes speelt omdat het onhaalbaar is. Pathetisch. En natuurlijk ben je een meeloper. Je heult mee met het Belgische establishment.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Dat we ons dit akkoord nog lang zullen herinneren zal wel een feit zijn. Zo'n aderlating gaan we niet rap vergeten.
|
|
![]() |