![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() wel, ik moet naar een nieuwe tandarts waar ik nog nooit geweest ben. Dankzij Streetview kan ik nu al zien waar ik moet zijn en waar ik mijn auto kan parkeren. tof toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ik heb in dit forum veel gelezen over Molenbeek. Nu kan ik er virtueel doorheen rijden en de verrijking met eigen ogen aanschouwen.
Er zijn mensen die hun huis willen laten verwazigen. Omdat ze bang zijn voor inbrekers? Vooral doen. Inbrekers denken dan: in dat huis zal vast wel wat te halen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als er mensen zijn die denken hun gezicht/huis/auto te laten vervagen..gewoon omwille van de privacy...
Nobody cares ! Jullie zijn niet zo belangrijk ! ![]()
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Leuke bijverdienste, portretrechten.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Street view bestaat al zo lang, in zoveel landen, maar klein belziekske moet weer huiliehuilie gaan doen, ongelooflijk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.duitslandweb.nl/actueel/u...reet+View.html
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar wel zwijgen over de inhoud van het artikel omdat het uw ongelijk bewijst.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Content? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze daar zo liep, is 't teken dat ze graag gezien wil worden. Straks mogen kandidaat bouwers nog niet eens meer rondlopen in nieuwe verkavelingen, om ideeën op te doen voor hun nieuwbouw ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() bij mij waren ze nu net de tuin aan het onderhouden. Grote bedrijvigheid in mijn voortuin. Gelukkig allemaal in het wit! oef!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Voor inbrekers is het toch veel makkelijker om er gewoon eens langs te rijden. Dan gaat ge veel meer zien. Ik zie echt niet in hoe google streetview zo een groot voordeel voor misdadigers kan zijn. De naam zegt het zelf als STREETview, dus datgene wat ge vanop de publiek toegankelijke straat kunt zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de privacywet inroepen omdat er fotos van uw straat op internet staan. Het moet niet gekker gaan worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men heeft niet het recht om te weten hoe ik woon. Ik bepaal welke informatie over mijn privé-leven op het internet wordt geplaatst en niet één of andere bedrijf of persoon.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er zelfs tegen dat de naam van mijn straat op het internet vermeld wordt !!
En ook op de gps-kaarten moet mijn straat verdwijnen. Ze zouden me eens kunnen vinden ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja. Stel je voor dat je minnares aan de voordeur wordt "geflitst". Zelfs al wordt haar gezicht "onherkenbaar" gemaakt. Dit blijft ondergeschikt aan de "leesbaarheid" van je huisnummer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet belachelijk doen, dat zijn op zich geen persoonlijke gegevens.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zie je hier en daar binnen bij de mensen, zelfs bij mensen die op de eerste verdieping wonen... Op zich is street view op veel vlakken een leuk instrument. Je kan zelfs een virtuele wandeling maken in Bobbejaanland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |