![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoe concreet? Lees het dan op hun website. Het staat vol met concrete voorstellen. Ik denk dat dat ook de reden was waarom dat ze zo vaag waren deze verkiezingen, normaal zijn ze veel concreter. Dat proces heeft wel invloed op ze gehad. Want het is van vorig jaar dat ik weet hoe concreet ze zijn. (Nee , ik denk dat het tijdens de gemeenteraadsverkiezingen waren) |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Vanop de website:
Verder pleit het Vlaams Blok voor een volwaardig opvoedersloon zodat vrouwen én ook mannen zich als ze dat wensen aan de opvoeding van hun kinderen kunnen wijden. ![]() Vanuit een van hun boekskes in mijn bus: Hier pleit het VB dan weer voor het uitkeren van een kindercheque. Via die kindercheque ontvangt ieder thuiswerkende ouder maandelijks 500 euro per kind jonger dan 3 jaar. ![]() Ahja? Dus na 3 jaar, is het kind geen kind meer dat zorgen en opvoeding nodig heeft? En heb je al gedacht aan alleenstaande moeders/vaders? Die kunnen dan toch niet rondkomen met 500 euro? Die zullen dan geen keus hebben en niet moeten wensen om thuis te blijven voor hun kind op te voeden. Of ze kunnen natuurlijk kindjes blijven kopen Volwaardig? Alé, efkes serieus nu. Daar is toch niet over nagedacht... ![]()
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat het "opvoedersloon" betreft, en de kindercheques... Zoals Starlight reeds opmerkte zit daar ook geen enkele lijn in. Lijkt me ook niet meteen een breekpunt te zijn in een mogelijk bestuursakkoord. En wie gaat dat betalen? Oh ja, door de transferts naar Wallonië af te stoppen... Juist, het eeuwige thema, het communautaire "manna" Jammergenoeg is dat wel een federale materie.